من یک مرکز تناسب اندام برای یکی از بزرگترین مارک های سوئیس مدیریت می کنم. پیش بینی من برای ژانویه: ما بیش از 130 عضو جدید خواهیم داشت که به مرکز ما ملحق می شوند. این تقریباً 100.000 دلار درآمد دارد – در یک ماه.

ماه ژانویه پردرآمدترین ماه برای مراکز تناسب اندام است. بسیاری از افراد عضویت در باشگاه را شروع می کنند ، زیرا می خواهند خود را کاملاً تعریف کنند. “سال نو – من جدید!” ، آنها در رسانه های اجتماعی پست خواهند کرد. متأسفانه ، اغلب چنین نیست. بیش از 90 درصد از این افراد بعد از سه ماه رفتن به باشگاه ورزش را ترک می کنند. ما آنها را بدون نمایش می نامیم.
 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

این وضعیت ایده آل نیست ، نه برای شخصی که به باشگاه می رود یا خود ورزشگاه. به خاطر دارم که رئیس قبلیم به من می گفت: “فلوریان ، نمایش های بدون برنامه ، مشتریان ایده آل شما نیستند. باشگاه های بدنسازی همیشه برای کسب درآمد به آنها نیاز خواهند داشت. اما افرادی که مرتباً آموزش می بینند ، به موفقیت می رسند و سپس با اشتیاق این موضوع را به دوستان خود می گویند – اینها مشتریان واقعی ما هستند!

رئیس قبلی من اشکالات زیادی داشت ، اما در این زمینه حق با او بود. در اینجا 3 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تمرینات خود را در ماه های آینده ادامه دهید.

1- اهداف خوب تعیین کنید

بیشتر اوقات وقتی مشتریان به مرکز ما می آیند ، اهداف مناسبی را تعیین نکرده اند. هرگاه فرم ارزیابی را پر می کنیم ، آنها یادداشت می کنند که به سادگی می خواهند “کاهش وزن” یا “افزایش عضله” داشته باشند. این دو عبارت آرزوها هستند نه اهداف.

اهداف واقع بینانه از کاهش وزن یک هدف نیست ، کاهش 5 کیلوگرم وزن بدن در دو ماه آینده است.

من می خواهم بر جنبه واقع بینانه هدف گذاری تأکید کنم. واقعا کوچک شروع کنید. داشتن اهداف بزرگ تنها در دراز مدت شما را ناامید می کند. در مورد آن در انجمن ها بخوانید و سپس معقول بودن آن را تعیین کنید. هر بار یک رفتار را تغییر دهید. آن را پایدار کنید.

همچنین مطمئن شوید که هدف خود را یادداشت خواهید کرد. جادویی در پشت یک هدف مکتوب وجود دارد. اگر هدف شما روی کاغذ حک شده باشد ، به احتمال زیاد به آن پایبند خواهید بود. هر روز اهداف خود را به خود یادآوری کنید-آنها را روی یک یادداشت بعد از آن بنویسید و آنها را روی یخچال خود قرار دهید.

2- یافتن پاسخگویی

نوشتن اهداف و قرار دادن آنها روی یخچال نیز از مزایای ایجاد مسئولیت پذیری در خانواده شما برخوردار است. خانواده شما از شما حمایت خواهند کرد و از شما می پرسند که سفر شما چگونه پیش می رود. این باعث می شود که بیشتر به اهداف خود پایبند باشید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا سالن های ورزشی کلاس های گروهی تناسب اندام برگزار می کنند؟ این به این دلیل است که داشتن کلاس تناسب اندام گروهی به افراد در تقویت روابط شخصی کمک می کند. و روابط درون سالن ورزشی شانس تمدید عضویت فرد را افزایش می دهد. افرادی که با یک دوست تمرین می کنند ، عموماً بیشتر و سخت تر تمرین خواهند کرد. آنها به احتمال زیاد به اهداف خود می رسند.

از یک دوست بخواهید در این سفر تناسب اندام با شما همراه شود. هدف خود را در فیس بوک ارسال کنید و پاسخگویی ایجاد کنید. از پاسخگویی به نفع خود استفاده کنید.

3- بیاموزید که چگونه با شکست ها کنار بیایید

خط رسیدن به اهداف شما مستقیم نخواهد بود. هرچه زودتر این را بپذیرید و نحوه برخورد با آن را بیاموزید – بهتر است.

رژیم غذایی که شروع خواهید کرد همیشه تمیز نخواهد بود. تمریناتی که انجام می دهید همیشه شگفت انگیز نیستند. خود را در مورد آن کتک نزنید این شکست ها به سادگی یکی از کلیدهای بازی است که همه ما باید انجام دهیم. عقب نشینی را بپذیرید و بلافاصله حرکت کنید.

ده سال دیگر ، افرادی که یاد گرفته اند با مشکلات روبرو شوند ، افرادی خواهند بود که از زندگی شگفت انگیزی برخوردارند. آنجلا داک ورث کتابی درباره پشتکار نوشت به نام غرور: قدرت اشتیاق و پشتکار < /em>. در مورد نقدهای 770-5 ستاره ، قطعاً کتابی است که ارزش خواندن دارد.

بر پیشرفت تمرکز کنید نه بر کمال.

ترک هیچ چیز را بهتر نمی کند

من به ذهنیتی که هرگز ترک نکرده ایمان ندارم. گاهی اوقات قطعاً یک انتخاب منطقی برای انجام این کار است . هیچ کس استدلال نمی کند که ترک سیگار کار بدی است. ترک می تواند یک کار منطقی باشد – اما نه در باشگاه ورزشی.

به یاد داشته باشید که شما به دلیل داشتن یک بی بی ، شروع به ورزش کرده ایدg باید پر شود شما می خواستید فرم بهتری داشته باشید یا سالم تر باشید. اجازه دهید دو چیز را به شما بگویم: 1- سالن بدنسازی کار می کند و 2- تناسب اندام قطعاً ارزشش را دارد.

این خوب است که بتوانید بدون پیراهن و با یک قسمت وسط تراش خورده به ساحل بروید. وقتی دوستانتان از شما می پرسند: “چطور این کار را کردی؟”

بیدار شدن با انرژی و قدم زدن با اعتماد به نفس در زندگی بسیار شگفت انگیز است. اینها احساساتی هستند که ارزش جنگیدن دارند – یا باید بگویم: آموزش – برای آنها. به تصمیمات سال جدید خود پایبند باشید ، یک زندگی عالی در انتظار شماست.