• شیوه زندگی
  • سلامت

راهول پرشار نمایه کامل را بخوانید

وقتی به ساخت عضلات و حفظ تناسب اندام فکر می کنیم ، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد تصویری از تمرین ما در باشگاه است. به آن می رسیم. به هر حال ، این تنها جایی است که ابزارهای مورد نیاز برای راه اندازی را در اختیار خواهید داشت. اما اگر بخواهم به شما بگویم که فقط با تمرین در خانه می توانید شبیه آن مرد ویدئو باشید؟ در اینجا نگاهی به آنچه او می گوید –

بله ، او هرگز به ورزشگاه نرفته است. شکم های شگفت انگیزی که به تازگی مشاهده کرده اید ، نتیجه تمرین او در خانه بدون هیچ چیز است. به نظر می رسد ، برای ساختن بدن عضلانی رفتن به باشگاه ورزشی ضروری نیست.

  • شیوه زندگی

آخرین به روز رسانی در 12 آگوست 2021

نحوه تهیه قهوه 38 روش مختلف با این راهنمای خیره کننده

را بیاموزید

مایکل چنگ خواندن مشخصات کامل

اگر صبح خودتان قهوه درست می کنید ، احتمالاً هر روز همان نوع خسته کننده را تهیه می کنید. اکنون وقت آن است که به عادت بدبینانه پایان دهید و شما را به یک متخصص فوری قهوه تبدیل کنید.

برای کسانی که نمی دانند ، رسماً 38 روش مختلف برای تهیه قهوه وجود دارد. همه ، به جز نسخه های بدون کافئین ، همان سر و صدا را برای شما ایجاد می کنند که می تواند شما را بسیار مولد کند یا به شما اضطراب برساند.

تنها تفاوت در اینجا طعم است. و وقتی نوبت به قهوه می رسد ، طعم مهم است. زیاد.

بسیاری از روشها و مواد تشکیل دهنده نمودار بالا به صدها سال قبل بر می گردد و به طور سنتی از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است. از این رو ، بر اساس نوع قهوه ای که می نوشد ، می توان تشخیص داد که فرد از کجا آمده است!

38 روش برای تهیه یک قهوه عالی | Visual.ly