در حالی که همه ما با میل به یادگیری متولد شدیم ، در جایی در امتداد خط ، بسیاری از ما اشتیاق خود را برای یادگیری از دست می دهیم. فشار برای برتری در زندگی با تأکید بر نمرات امتحان ، شادی ناشی از یادگیری را از بین می برد. دلایل هر چه باشد ، پس از پوشش اصول اولیه ، بسیاری از مردم تمایل دارند که به آنچه می دانند پایبند باشند. [1] آنها همچنین در یادگیری چیزهای جدید از مشکل جلوگیری می کنند. افراد موفق به این دلیل هستند که به صورت سیستماتیک و نتیجه گرا یاد می گیرند. بنابراین ، آنها سریعتر و بهتر از دیگران یاد می گیرند.

بسیاری از مردم تعجب می کنند که چگونه می توانند موفق باشند. آنها نمی دانند که هر آنچه را که برای موفقیت نیاز دارند در خود دارند. [2] افراد موفق قوانین و استانداردهایی را در عادات خود تعیین می کنند. عادات 95 of رفتار فرد را تعیین می کنند. در نتیجه ، یک سبک یادگیری منحصر به فرد. این قوانین که در رفتار افراد موفق گنجانده شده است باعث می شود آنها کارها را متفاوت انجام دهند. آنها منجر به یک شیوه یادگیری قابل توجه می شوند که به نوبه خود باعث می شود سریعتر و بهتر یاد بگیرند. بنابراین ، ما شش قانون را برای افراد موفق تدوین کرده ایم تا سریعتر و بهتر از دیگران یاد بگیرند.

آنها اطلاعات را به خاطر نمی آورند ، بلکه همه چیز را به هم متصل می کنند

انسان ها قادر به ایجاد الگوها و ارتباطات هستند. رایانه ها می توانند محاسبات را با نرخ میلیون ها در ثانیه انجام دهند. ما می توانیم ارتباطات ، الگوهایی را نسبت به حفظ اطلاعات ایجاد کنیم. افراد موفق حفظ نمی کنند! یادگیری از طریق ارتباطات یادگیری هر موضوعی را آسان تر می کند. ایجاد ارتباط بین ایده ها مهم است. یادگیری سریع تر جادو نیست این یک فرایند فهمیدن این است که وقتی خوب یاد می گیرید چه کار می کنید و سعی می کنید آن را بیشتر تکرار کنید. این در مورد اجتناب از دام حفظ است. بنابراین ، افراد موفق با اتصال الگوها در یک کار سریعتر و بهتر یاد می گیرند.

هنگام یادگیری چند وظیفه ندارند

انجام چند وظیفه یک لذت مایه تاسف است که ما در این عصر ایجاد کرده ایم. [3] این دوران اعلان های مداوم و برنامه های کاربردی صفراوی است. پیام های متنی و ایمیل ها ممکن است بی ضرر به نظر برسند ، اما می توانند توجه فرد را از کار مورد نظر منحرف کنند. جان دی راکفلر نوشت ،

“آیا بسیاری از ما که در دستیابی به چیزهای بزرگ شکست می خوریم ، به دلیل عدم تمرکز ، شکست نمی خوریم – هنر تمرکز ذهن بر کاری که باید در زمان مناسب انجام شود و بدون در نظر گرفتن همه چیز دیگر؟”.

از بررسی ایمیل ها تا پیمایش در توییتر ، این امر مانع از یادگیری سریعتر فرد می شود. به کامپیوتر خود فکر کنید. هنگامی که 15 برگه مختلف در مرورگر خود باز می کنید ، سرعت کامپیوتر شما کاهش می یابد. پردازش هر اقدامی بیشتر طول می کشد. افراد موفق با تنظیم دستگاه های خود در حالت هواپیما سریعتر و بهتر یاد می گیرند. بنابراین ، هیچ مزاحمتی وجود ندارد.

آنها با تمرین تکراری مفاهیم دشواری را یاد می گیرند

تسلط سریعتر بر هر چیزی نیاز به تمرین دارد. [4] یادگیری مستلزم پشتکار در انجام یک مهارت مکرر است. این تا زمانی است که فرد بتواند بدون فکر کردن در مورد آن انجام دهد ، یعنی به صورت خودکار می شود. افراد موفق این “راز” یادگیری سریعتر و تبدیل شدن به بهترین را درک می کنند. عملکرد سطح قابل توجه نتیجه تمرین تکراری است ، نه به دلیل استعداد ذاتی. افراد موفق می دانند که تکرار مفاهیم جذب را بهبود می بخشد و سرعت یادگیری را افزایش می دهد.

آنها برای صرفه جویی در وقت و تلاش با متخصصان مشورت می کنند

یکی دیگر از شیوه های یادگیری افراد موفق این است که به تنهایی بر آن مسلط نباشند. آنها با دریافت کمک از شخصی که قبلاً آن را آموخته است ، در وقت و تلاش خود صرفه جویی می کنند. برای دستیابی سریعتر به تسلط ، مشورت با بازیکنان برتر در این زمینه مهم است. همانطور که رابینز می گوید:

“بسیاری از رهبران بزرگ ثابت کرده اند که سریعترین راه برای تسلط بر هر مهارت ، استراتژی یا هدفی در زندگی ، الگوبرداری از کسانی است که قبلاً مسیر پیش رو را پیش گرفته اند.”

افراد موفق فردی را پیدا می کنند که از قبل به نتایج دلخواه خود رسیده است. این برای انجام همان اقداماتی است که آنها انجام می دهند ، برای به دست آوردن نتایج مشابه. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید تجربه بهترین معلم است. برخی افراد آن را به عنوان درس آموختن از موفقیت ها و شکست های خود تفسیر می کنند. افراد موفق برای یادگیری بهتر بر یادگیری از دیگران تمرکز می کنند.

آنها از قانون 80/20 استفاده می کنند

افراد موفق وظیفه ای را که می بینند بازسازی می کنند. آنها آن را در اجزای اساسی و اساسی خود می بینند. آنها وظیفه را به قسمتهایی تقسیم می کنند و مهمترین چیزهایی را که ابتدا باید تمرین کنند ، پیدا می کنند. این یک شیوه یادگیری قابل توجه است. آنها از اصل پارتو استفاده می کنند. این نشان می دهد که 80 درصد نتیجه را با قرار دادن 20 درصد عایق بدست می آوریدt هدف این است که 20 درصد از مطالب آموزشی خود را جدا کنیم که 80 درصد نتیجه را به همراه خواهد داشت. همانطور که پیداست ، کارشناسان سریع یادگیری قبلاً این ایدئولوژی را پذیرفته اند. مهمترین مهارتهای زیرمجموعه را در آن بازه زمانی بیاموزید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید.

آنها همیشه ذهن دانش آموز را حفظ می کنند

آنها در هیچ زمینه ای از خود به عنوان “متخصص” یاد نمی کنند. وضعیت متخصص موقعیتی را تصور می کند که شخص به حداکثر پتانسیل رسیده است. این بدان معناست که فرد به یک قله هیجان انگیز در حرفه خود دست یافته است. همچنین ، تشنگی شما برای دانش در یک زمینه خاص کاهش یافته است. افراد موفق با تمایل مستمر به یادگیری و کنجکاوی سریعتر و بهتر یاد می گیرند. [5] داشتن ذهن دانش آموز! این چیزی است که افراد موفق را متمایز می کند: آنها هرگز یادگیری را متوقف نمی کنند.