زندگی توجه شما را جلب می کند یا خیر. فراموش کردن روابط هنگامی که ما روی کار متمرکز هستیم آسان است. مرگ یکی از عزیزان یا خرابی رابطه اغلب به ما یادآوری می کند که ما چیزهای مهم را از دست داده ایم. اگر بتوانیم زمان را کنترل کنیم تا بتوانیم بیشتر متفکر و مراقب باشیم ، چه اتفاقی می افتد؟

شاید احساس کنید به یک کنترل از راه دور جهانی نیاز دارید

کلیک کنید (2006) ، با حضور آدام سندلر ، کیت بکینسیل و کریستوفر واکن ، بررسی می کند که اگر شما یک ریموت جهانی داشته باشید که بتواند جهان را کنترل کند چه اتفاقی می افتد. سندلر نقش یک پدر و شوهر بی توجه را بازی می کند که تمایلات کارگرایی دارد.

او از استفاده از ریموت برای مکث و عقب راندن زندگی لذت می برد. تنها مشکل این است که هیچ کس نمی تواند زمان را کنترل کند.

برای کنترل کنترل نیازی به کنترل از راه دور ندارید

مانند مایکل ، ما ممکن است بخواهیم زندگی خود را متوقف کنیم ، اما باید برای تعادل تلاش کنیم. کار مهم است ، اما نمی تواند اولویت اصلی ما باشد. پول نمی تواند زمان را با خانواده بخرد.

گذراندن وقت با عزیزانمان ارزشمند نیست و اغلب آن چیزی است که آنها بیشتر از همه به ما احتیاج دارند. اگر در کار شکست بخورید ، همیشه می توانید در آینده پیشرفت کنید. تصحیح شکست خانواده و غفلت از خود دشوارتر است.

فردا تضمینی نیست وقت گرانبهای خود را با افرادی که دوستشان دارید تلف نکنید. مراقب بدن خود باشید تا بتوانید سالم و شاد زندگی کنید.

کلیک کنید تماس بیداری بود

من به مبارزه مایکل برای ایجاد تعادل در زندگی حرفه ای و شخصی اش اشاره کردم. پس از مشاهده کلیک ، متوجه شدم که زندگی من چقدر نامتعادل است. البته ، من باید در محل کار موفق شوم تا صورت حساب هایم را پرداخت کنم و سهم معناداری در جامعه داشته باشم ، اما نمی توانم پشت میز کارم زندگی کنم و بمیرم. پس از تماشای این مطلب ، تصمیم گرفتم که زمان گذراندن با شریک و والدینم را بر کارم اولویت دهم.

کلیک کنید 4 ستاره از 5 ستاره دریافت می کند زیرا به من یادآوری می کند که لحظات خوشی را با خانواده ام تجربه کنم.

در این دنیای پرشتاب ، فراموش کردن آنچه بیشتر از همه اهمیت دارد آسان است. تماشا کنید کلیک کنید و به یاد داشته باشید که وقت خود را با افرادی که دوستشان دارید سپری کنید.