به نظر می رسد هیچ وظیفه ای به جز امتحان نهایی جامع باعث ایجاد ترس در دانش آموزان مانند مقاله تحقیقی ، به ویژه مقاله تحقیقاتی با موضوع باز نمی شود. بسیاری از دانش آموزان در مواجهه با چشم انداز نوشتن 5 ، 8 ، 12 یا بیشتر صفحه در مورد موضوعی که انتخاب کرده اند وحشت زده می شوند ، مطمئن نیستند درباره چه چیزی بنویسند و چگونه در مورد آن تحقیق کنند. اغلب اوقات ، دانش آموزان نمرات و حتی آینده تحصیلی خود را با مراجعه به سایت های مقاله آنلاین یا منابع دیگر و کپی کردن آنچه آنها کار شایسته ای می دانند (البته به ندرت) به خطر می اندازند. من حتی از دانش آموزان خواسته ام کار خود را به عنوان کار خودشان انجام دهند!

یکی از دلایلی که دانش آموزان از مقاله تحقیقاتی سرپیچی می کنند این است که نوشتن آنها مهارتی است که اکثر اساتید دانشگاه تصور می کنند دانش آموزانشان دارند ، در حالی که معلم دبیرستانی آن را آموزش می دهد – و باعث می شود دانش آموزان در مورد نحوه دقیق کار خود تلاش کنند. این را به این نکته اضافه کنید که دانش آموزان اغلب برای برآوردن نیازهای عمومی خود دوره های مختلفی را که علاقه چندانی ندارند یا هیچ علاقه ای ندارند ، گذرانده اند و جای تعجب نیست که هنگام نوشتن مقالات تحقیقی ، دانش آموزان اغلب احساس خستگی می کنند.

لازم نیست اینطور باشد اگر به درستی به آن نگاه شود ، مقالات تحقیقاتی می توانند راهی عالی برای عمق بخشیدن به درک شما از زمینه انتخابی شما باشد و ممکن است اولین گام در جهت توسعه تخصصی باشد که در حین حرکت در حرفه یا تحصیلات پیشرفته به شما کمک می کند.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مقاله های تحقیقاتی برای شما مفید واقع شوند – و در این کار نمره مناسبی کسب کنید:

    • درباره موضوعی که علاقه دارید بنویسید. پیوند بین کلاس در حال تحصیل و اهداف آموزشی و شغلی خود را پیدا کنید. اگر امیدوار هستید که MBA بگیرید و در یک دوره مورد نیاز مطالعات زنان گرفتار شده اید ، در مورد آزار و اذیت محل کار یا تأثیر قوانین فرصت برابر بنویسید. اگر پیش از پزشکی هستید و باید مردم شناسی یا جامعه شناسی بگیرید ، درباره تفاوت های فرهنگی در مفاهیم درمان یا دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای اعضای طبقات مختلف بنویسید. اگر شما یک رشته حسابداری هستید … رشته خود را تغییر دهید. نه ، فقط شوخی می کنم – اگر رشته تحصیلی شما حسابداری است و باید ادبیات بگیرید ، در مورد فرانتس کافکا (کارمند شرکت بیمه در روز) یا والاس استیونز (همچنین در زمینه بیمه – در اینجا جایی درس وجود دارد) بنویسید.

حسابداری

  • یک پایان نامه قوی بنویسید. پایان نامه شما بیانگر قصد شما است: قصد دارید در مقاله خود چه چیزی را نشان دهید یا اثبات کنید. در اینجا چند نوع تز وجود دارد که توجه شما (و استاد شما) را جلب می کند:
  1. یک باور غلط را به چالش بکشید: از مقاله خود برای به چالش کشیدن خرد دریافت شده ، مطالبی که “همه می دانند” استفاده کنید. به عنوان مثال. “بسیاری از مردم فکر می کنند [A] اما واقعا [نه-A]”
  2. یافتن یک ارتباط غیر محتمل: برای روشن ساختن یک مفهوم در ادبیات ، یا برعکس ، از یک ایده علمی استفاده کنید. به عنوان مثال: “نظریه نیلز بور در مورد ساختار اتم یک راه برای بررسی رابطه بین هملت و شخصیت های فرعی نمایش ارائه می دهد.” ایده در اینجا این است که یک روش جدید و شگفت انگیز برای مشاهده یا تفکر درباره یک مفهوم پیدا کنید.
  3. بازسازی یک شرور. از یک شخصیت تاریخی یا شخصیت ادبی که تصور می شود “مرد بدی” است دفاع کنید. زیست شناس استیون جی گولد استاد این امر بود و در مورد افرادی که عموماً به عنوان دشمنان پیشرفت علمی-لامارک ، اسقف آشر ، پاپ اوربان هشتم-به عنوان نمونه هایی از علم روز دنیا شناخته می شدند ، نوشت. خواننده خود را مجبور کنید یک شخصیت یا شخص بدخواه را به طور ناعادلانه (یا حتی منصفانه) جدی بگیرید. (توجه: از استفاده از این رویکرد برای هیتلر اجتناب می کنم ؛ مهم نیست چقدر خوب می نویسید ، بعید است کسی از تلاش های شما برای جلوه دادن هیتلر به عنوان یک بازیکن خوب استفاده کند.)
  4. یک کار کلاسیک را با توجه به تکنولوژی ، ساختار اجتماعی یا فرهنگ امروز تغییر دهید. سینمای سینا یا اما جین آستین در دنیای شرکت های امروزی چه زنی خواهند بود؟ نیوتن یا ژولیوس سزار با مک بوک پرو چه می توانستند انجام دهند؟
  5. دنیای امروز را با توجه به زمینه های تکنولوژیکی ، اجتماعی یا فرهنگی یک کلاسیک تغییر دهید. ژولیوس سزار در مورد جک ولش یا بیل گیتس چه نظری دارد؟ یوهانس کپلر از نظریه ریسمان چه برداشتی می کند؟ نظر جین آستین درباره زن حرفه ای امروز چیست؟
  • از خود به عنوان منبع استفاده کنید. از تجربیات زندگی خود برای نشان دادن نکاتی که می گویید استفاده کنید. اگر درباره جادوگری می نویسید و مادربزرگ شما شفا دهنده اوآخاکان بود ، در مورد آن صحبت کنید. اگر از حسابداری 101 استفاده می کنید و پدر شما در زمینه شستشوی خشک موفق عمل می کرد ، در این مورد صحبت کنید. اگر از Poli Sci استفاده می کنید و با موفقیت برای ریاست کلاس شرکت کرده اید ، در مورد آن صحبت کنید. از تجربیات خود استفاده کنید تا نوشتار شما فوری و پر جنب و جوش شود – و به kخودتان را مشغول نوشتن کنید (چه کسانی دوست ندارند درباره خودشان صحبت کنند؟)
  • با متخصصان مشورت کنید. اینترنت امکان دسترسی مستقیم به افرادی را فراهم می کند که حتی یک دهه پیش تصور نمی کردیم. گوگل صدای پیشرو در زمینه ای است که درباره آن می نویسید: استاد شیمی در MIT ، استاد راهنما ، انسان شناس شرکت در اینتل و غیره – به احتمال زیاد با آدرس ایمیل یا حداقل نامه پستی برخورد خواهید کرد. نشانی. برای آنها بنویسید ، پروژه خود را توضیح دهید و چند سال بپرسید. بدترین چیزی که می تواند اتفاق بیفتد این است که آنها درخواست شما را نادیده می گیرند (بنابراین برای پشتیبان گیری چند نفر بنویسید). با این حال ، یک تجارت آسان برای این که بتوانید استدلال خود را با حمایت برنده جایزه نوبل پشتیبان گیری کنید.
  • مخاطبان خود را انتخاب کنید. هرگز ، هرگز فقط برای استاد خود ننویسید. طوری بنویسید که انگار موضوع خود را برای یک دوست یا یکی از اعضای خانواده یا رئیس جمهور ایالات متحده توضیح می دهید. طوری بنویسید که انگار قرار است کار شما یک مقاله ویژه در مجله تایم باشد یا آن را به مجله دانشگاهی برجسته در زمینه خود ارسال کنید. همیشه مخاطبی را برای نوشتن انتخاب کنید که به شما معیاری برای ارزیابی نوشته های شما ((آیا مادر این را دریافت می کند؟)) و انگیزه نوشتن واضح و در سطح مناسب را به شما می دهد. نوشتن طوری که انگار استاد شما تنها کسی است که مقاله شما را می خواند (حتی اگر بخواند) کوتاه ترین راه برای نوشتن خسته کننده و خسته کننده است که نه استاد شما و نه به احتمال زیاد شما را درگیر می کند.

نوشتن یک مقاله تحقیقاتی کار است ، هیچ راهی برای آن وجود ندارد. اما لزوماً نباید یک وظیفه باشد – می تواند با کمی فکر ، کاری باشد که از انجام آن لذت می برید. ترفند این است که به خودتان چیزی بدهید که در مورد آن بنویسد و علایق شما را منعکس کند و واقعاً شما را مجذوب خود کند ، موضوعی که حتی اگر اگر مقاله ای به شما محول نشده باشد بخواهید درباره آن بیشتر بدانید.