آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا شخص خاصی جذب شما می شود یا ویژگی های بیولوژیکی خاصی وجود دارد که از دیگران مهمتر است؟ خوب معلوم می شود که زیبایی قطعاً در چشم بیننده است. در واقع ، ویژگی های مختلف تن سنجی وجود دارد که ما با جذابیت افراد مرتبط می کنیم. علم ویژگی های متمایزی را کشف کرده است که جذابیت را تعیین می کند. با این حال ، اگر این ویژگی ها را ندارید ، جای نگرانی نیست زیرا ایده های خلاقانه اثبات شده ای وجود دارد که می توانیم از آنها برای افزایش جذابیت خود استفاده کنیم. بیایید نگاهی به ویژگی های علمی مورد علاقه خود بیندازیم و برای ایده خلاقانه کردن آنها چه کار می توانیم انجام دهیم.

ما ناخودآگاه جذب شکل بدن انسان می شویم.

مطالعات نشان می دهد که مردان و زنان با بدن متقارن ارگاسم بیشتری دارند. علم کشف کرده است که ما بیش از هر قسمت دیگر بدن جذب صورت می شویم. به طور خاص ، تقارن صورت. یک چهره متقارن از هر دو طرف برابر است و ژنهای خارق العاده ای را نشان می دهد. وقتی بدن جنس مخالف را تجزیه و تحلیل می کنیم ، به دنبال نسبت های ایده آل بدن هستیم. مردان نسبت دور کمر به باسن 7:10 را ترجیح می دهند. در مقابل ، زنان مردی را با نسبت کمر به باسن 9:10 ترجیح می دهند. [1]

بیایید با آن روبرو شویم (با هدف کلمه) ، یک چهره جوان ، متناسب و متقارن ایده آل و جذاب است. تمرینات خاصی وجود دارد که می توانید برای بهبود تقارن صورت خود انجام دهید. اینها شامل موارد زیر است: تمرین تقویت گونه ، چشمک زدن جزئی و کشش صورت.

علاوه بر این ، وضعیت خود را اصلاح کنید. به نظر می رسد همه کسانی که با آنها برخورد می کنم وضعیت وحشتناکی دارند. در اینجا برخی از نکات سریع در تنظیم حالت بدن شما آمده است: 1) یک کمربند وضعیتی بپوشید. 2) تلفن همراه خود را در سطح پلک نگه دارید. 3) از یک ایستگاه کاری ایستاده در دفتر استفاده کنید. و 4) به سادگی صاف بایستید.

ما جذب صدای شخصی می شویم.

چه نوع صدایی جذب شما می شود؟ اگر به شما بگویم مردان زنان با صدای بلند (نفس گیر) را ترجیح می دهند؟ خوب ، ما انجام می دهیم. با افزایش سن ، صدای آنها پایین می آید و صدای بلند نشان دهنده زن جوانتر است. در حالی که یک زن متناسب با اندازه بدنش جذب صدای مرد می شود – ترجیحاً اندازه بدن بزرگ که نشان دهنده ارتفاع پایین است. [2]

خوشبختانه ما می توانیم صدای خود را بهبود بخشیم. پرستون نی در psychologytoday.com چهار پیشنهاد برای بهبود صدای ما ارائه می دهد: 1) درست نفس کشیدن. 2) صداهایی را بر اساس تنفس دیافراگمی ایجاد کنید. 3) در کلاس خوانندگی یا بازیگری شرکت کنید. و 4) با مربی صدای خصوصی کار کنید.

انگشت حلقه ما به تعداد اسپرم

مرتبط است
این یکی کمی تکان دهنده است. انگشتان ما طیف گسترده ای از اطلاعات را در مورد ما نشان می دهد. جان منینگ در کتاب جذاب خود ، نسبت رقمی: اشاره ای به باروری ، رفتار و سلامت می نویسد: “نسبت طول انگشت حلقه و انگشت تا حدودی از نظر جنسی دیمورفیک است. [3] انگشتان ممکن است نشانگر دائمی و به راحتی قابل مشاهده هورمون ها ، به ویژه تستوسترون را ارائه دهند. ” منینگ همچنین در مورد دستان ما و اینکه چگونه ممکن است استنباط کنند که آیا ما بیشتر تمایل به همجنس گرایی داریم ، اگر ما بارور هستیم یا نه ، یا حتی اگر در نهایت ممکن است دچار حمله قلبی شویم. چیزهای دیوانه کننده!

من شما را تشویق می کنم که کتاب Manning را مطالعه کنید ، به ویژه جدول مشخصه های مربوط به نسبت رقم. فقط ممکن است بتوانید تشخیص دهید که پرخاشگرتر ، بارورتر هستید یا تمایل بیشتری به همجنس گرایی دارید فقط با نگاه به انگشتان دست خود!

دوندگان راه دور جذاب ترند.

تحقیقات نشان داده است که دوندگان مسافت طولانی سطح بیشتری از تستوسترون خواهند داشت. در حقیقت ، دوندگان مسافت طولانی دارای ژن های بهینه هستند. آنها همچنین بسیار بهتر از بقیه هستند. برای دوام بیشتر ، مردان دونده در مسافت های طولانی بیشتر به دنبال میل جنسی شدید و تعداد اسپرم بیشتر هستند.

مردان و زنانی که ورزش می کنند نیز باهوش تر هستند. ورزش بهترین وسیله برای تحریک نوروژنز است. نوروژنز تولد سلول های عصبی جدید است (که در غیر این صورت به عنوان سلول های مغزی شناخته می شوند). بنابراین ، از باسن خود بلند شوید و به مدت طولانی بدوید. این نه تنها شما را باهوش تر و مناسب تر می کند ، بلکه میل جنسی شما را نیز افزایش می دهد!

در نهایت ، مردان و زنانی که به دنبال شریک مطلوب هستند به دنبال این ویژگی ها هستند. با در اختیار داشتن آنها ، احتمالاً شریک مشابهی را جذب خواهید کرد و به بهبود مجموعه ژنی ادامه می دهید. به یاد داشته باشید ، بدن خود را به طور مداوم بهبود بخشید ، روی آن کار کنیدصدای خود را داشته باشید ، در بهترین حالت بدنی قرار بگیرید و به انگشتان دست خود توجه کنید.

[1]^تلگراف: علم جنسی: چرا برخی از افراد جذاب تر هستند [2]^The Telegraph: علم جنسی: چرا برخی از افراد جذابیت بیشتری دارند [3] ^تلگراف: علم جنسی: چرا برخی از افراد جذاب تر هستند