“روزی او از این بیماری خارج می شود” ، این تنها توصیه ای بود که پدر و مادرم می توانستند به من بدهند وقتی برای اولین بار در مورد نحوه نجات آنها از دو نفره وحشتناک نه یک یا دو بار موفق شدم. در حالی که می دانستم رفتار دخترم فقط یک مرحله است ، من هنوز به توصیه های بهتری نسبت به “او از پس او بر می آید” نیاز داشتم. این یک امر مسلم بود. بلافاصله به رسانه های اجتماعی و اینترنت رفتم تا راههای دیگری را پیدا کنم والدین با موفقیت از فرزندان خود برای غلبه بر دو نفره وحشتناک استفاده کردند و در حالی که من تشخیص دادم که هر یک از والدین متفاوت هستند ، من توانستم چند نکته کلیدی را که هر والدینی می تواند از آنها استفاده کند ، شناسایی کنم.

صبور باشید

صبر یک فضیلت است و قطعاً فقط چیزی نیست که شما هستید متولد شده با به عنوان اولین مادر ، فکر می کردم تمام حوصله دنیا را دارم تا اینکه دخترم به “دو نفره وحشتناک” خود برخورد کرد و سپس زندگی مجبورم کرد صبرم را به سطح جدیدی برسانم. در حالی که بسیاری از کودکان نوپا عملاً هر کاری را انجام می دهند تا ببینند چقدر می توانند شما را پیش ببرند ، مهم است که همچنان صبور باشید. بی حوصلگی کودک نوپای شما را تشویق می کند که بیشتر به محدودیت ها ادامه دهد.

بیش از حد واکنش نشان ندهید

اکثر دوستان والدین من در این مورد با من موافق نیستند ، اما من اعتقاد راسخی دارم که بیش از حد واکنش نشان ندهم. وقتی دخترم به طور اتفاقی خودش را روی زمین می اندازد و شروع به فریاد زدن می کند ، من به سادگی تظاهر می کنم که راه می روم. در آن لحظه است که او تشخیص می دهد که اقدامات او باعث واکنش من نمی شود و فوراً بلند می شود و وانمود می کند که انگار نه تنها صحنه ای ایجاد نکرده است. در حالی که من به تصمیم خود مبنی بر عدم واکنش بیش از حد افتخار می کنم ، اما به معنای واقعی کلمه به دلیل آزمایش و خطا ایجاد شد. در نقطه ای ساده ترین راهی که دخترم می توانست از من عکسوالعمل نشان دهد ، عصبانیت بود تا اینکه متوجه شدم این خواسته اوست و سپس بلافاصله عکسوالعمل خود را تغییر دادم.

انضباط مداوم

اگر واقعاً می خواهید فرزندان مسئول تربیت کنید ، چندین راهنمایی برای تربیت فرزند وجود دارد که در مورد نظم و انضباط فرزند شما بحث می کنند. هدف از تنبیه فرزند شما هرگز آسیب رساندن به او از نظر جسمی یا روحی نیست. با این حال ، هدف این است که به فرزندان خود کمک کنید تا رفتارهای قابل قبول و همچنین نحوه تمرین کنترل خود را انتخاب کنند.

توجه فرزندان خود را نشان دهید

بسیاری از کودکان وقتی احساس کنند که توجهی را که به شدت به آن نیاز دارند ، جلب نمی کنند ، بیشتر رفتار می کنند. در حالی که نشان دادن توجه کودک به نظر می رسد بیهوده نیست ، اما به همان راحتی که به نظر می رسد آسان نیست. ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه چیز به معنای واقعی کلمه در حال حرکت است و برای بسیاری از والدین دشوار است که مدت زمان زیادی را صرف کرده و آنها را صرفاً به بازی یا زمان مطالعه اختصاص دهند. شاید سخت باشد اما کاری است که باید انجام شود. به نشانه های فرزندان خود توجه کنید. اگر کودک شما بدون دلیل گریه می کند یا حتی بیشتر به او چسبیده است ، این می تواند نشانه های اولیه ای باشد که نشان می دهد کودک شما به شدت به توجه شما نیاز دارد.

خودتان را مغلوب نکنید

فرقی نمی کند این اولین فرزند شما باشد یا آخرین فرزند شما ، هیچ والدینی مدل فرزندپروری کامل ندارند. حتی اگر به نظر می رسد دوستان یا سایر والدین شما مهارت های فرزندپروری خود را دارند ، به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست . هرگز آنقدر درگیر اشتباهات خود نشوید که متوجه شوید پدر و مادر بزرگی را که واقعاً هستید تصدیق کنید. وقتی شرایط سخت می شود ، یک نفس عمیق بکشید و به خود یادآوری کنید که این نیز خواهد گذشت.

چه نکاتی را برای کمک به فرزندان خود در غلبه بر دو نفره وحشتناک پیدا کرده اید؟ نظرات خود را در زیر بنویسید.