افزایش سن اجتناب ناپذیر است. نگاهی به گذشته خود راهی است برای مشاهده میزان رشد ما و ارزیابی اینکه در آینده می خواهیم به کجا برسیم. گذشته ما را به این گونه تبدیل کرده است که امروز هستیم. با این حال ، چیزهایی که 10 سال پیش به آنها اهمیت می دادیم ، امروزه به اندازه گذشته برای ما مهم نیستند. در اینجا 10 مورد وجود دارد که 10 سال پیش به آنها اهمیت می دادید ، اما امروز به آنها اهمیت نمی دهید.

1- شما به نظرات مردم در مورد شما اهمیت می دادید

ده سال پیش ، هنگامی که سعی می کردید خود را جا بیاندازید و مکان خود را بیابید ، در واقع به این فکر می کردید که مردم در مورد شما چه فکر می کنند. امروز ، این نمی تواند اشتباه تر باشد. در 10 سال گذشته آموخته اید که چه چیزی باعث می شود شما تیک بزنید ، در چه چیزی خوب هستید ، چه چیزی را دوست دارید ، چه چیزی از شما متنفر است- شما فقط می دانید که کی هستید. اگر کسی خیلی دوست ندارد آنها می توانند آن را مانند شما به جلو حرکت دهند.

2- شما به داشتن لباس مارک

اهمیت می دادید
ده سال پیش شما اهمیت می دادید که چه نوع لباسی می پوشید. شما در برخی از لباس های مارک Walmart یا Target کشته نخواهید شد. شما/والدینتان نیز پول زیادی برای آنها خرج کرده اید. امروز شما به بلوغ رسیده اید و به این نتیجه رسیده اید که پول بهتر است برای امور دیگر هزینه شود. شما هنوز برخی از لباس های مارک دار دارید ، اما اگر مردم به آن توجه کنند به هر طریقی برایتان مهم نیست. این دیگر برای شما آنقدرها هم مهم نیست ، زیرا شما امروز خیلی بیشتر از 10 سال پیش نگران هستید.

3- شما به شایعات اهمیت می دادید

این ممکن است برای خانم ها بیشتر صادق باشد ، اما من می دانم که بچه ها به اندازه ما صحبت می کنند. 10 سال پیش شما بیشتر به این اهمیت می دادید که چه کسی با چه کسی در ارتباط است و چه نمایشی در مورد همه صحبت می کند. شما هرگز نخواسته اید آخرین نفری باشید که می دانید چه خبر است. امروز وقتی شایعات را می شنوید ، آنقدرها هم سرگرم کننده نیست. زندگی شما حول آن نمی چرخد ​​و احتمالاً شما آخرین نفری هستید که از آن مطلع هستید. بگذارید قبول کنیم ، امروز شما فقط باید بیشتر از درام دیگران نگران باشید.

4- شما به مدرسه اهمیت می دادید

ده سال پیش شما احتمالاً در مدرسه بودید ، چه دبیرستان ، چه کالج ، چه فارغ التحصیل ، و غیره. و در واقع به نحوه انجام کار خود اهمیت می دادید. بیشتر اوقات فراغت شما در طول هفته صرف انجام تکالیف می شد یا حداقل تکالیف خود را تا آخرین لحظه به تعویق انداخته بودید. امروز ، شما به طریقی آن را پشت سر گذاشته اید و در حال کار هستید. گاهی اوقات واقعاً آرزو می کنید که بتوانید به آن روزهای کم مسئولیت برگردید ، اما آن وقت به اندازه امروز موفق نخواهید بود. امروز امیدوارم خوشحال باشید که رفتید – اما این دیگر بخشی از زندگی شما نیست.

5- شما به توانایی رانندگی اهمیت می دادید

ده سال پیش ممکن بود رانندگی را شروع کرده باشید ، یا نه 21 سالگی. شما به گرفتن ماشین از والدین خود یا داشتن ماشین شخصی اهمیت می دادید. شما به این فکر می کردید که بتوانید هر کجا که می خواهید رانندگی کنید و معمولاً یکی از دوستان شما بود که همه را به همه جا رانندگی می کرد. امروز برعکس است اگر مجبور به رانندگی نیستید مجبور نخواهید شد. آخر هفته شما نگران این هستید که کابین هوشیار کیست و احتمالاً انگشتان خود را از دست می دهید که این شما نیستید. به جای دوست داشتن جاده ، از تردد صبحگاهی و ساعات تردد نفرت دارید. شما نوعی خشم جاده را ایجاد کرده اید. به زبان ساده ، شما نمی خواهید رانندگی کنید.
توضیح تصویری برای هوش

6- شما به حفظ تصویر خوب در حضور والدین خود اهمیت می دادید

ده سال پیش شما به این فکر می کردید که در حال دزدکی بیرون رفتن یا کاری که نباید انجام دهید – توسط والدین خود – گرفتار شوید. این که آیا شما به حفظ تصویر خوب در چشم آنها اهمیت می دهید ، یا فقط به مشکل برخورد نکردن اهمیت می دهید. شما تمام تلاش خود را کردید تا از گرفتار شدن جلوگیری کنید. امروز ، شما با خوشحالی در مورد نحوه برگزاری مهمانی ها هنگام بیرون رفتن از شهر صحبت می کنید. رابطه شما امروز با والدین شما بسیار متفاوت از 10 سال پیش است. امروزه والدین شما دوستان نزدیک شما هستند نه یک مقام قدرتمند. شما به این نتیجه رسیده اید که والدین شما شما را دوست دارند ، مهم نیست که در آن زمان یا در حال حاضر چه کار کرده اید.

7- شما مراقب پیگیری برنامه های تلویزیونی

بودید
ده سال پیش روزهای هفته را داشتید و زمان هایی را انتخاب می کردید که برای تماشای برنامه مورد علاقه خود باید در تلویزیون حضور داشته باشید. این که آیا American Idol ، The OC ، Survivor یا Lost باشد باید در تلویزیون حضور داشته باشید (یا نمی دانید با آن دکمه مرموز چه اتفاقی افتاده است). امروز ، ما اهمیتی نمی دهیم که برنامه های مورد علاقه ما در چه ساعتی روی صحنه می روند. با اختراع دستگاه DVR دیگر نیازی نیست در زمان دقیق اجرای برنامه برای تماشای آن در خانه باشید – بهترین اختراع تلویزیونی تا کنون.

8- شما به لاغر بودن اهمیت می دادید

ده سال پیش شما می خواستید مانند مدلهایی که در مجلات و تلویزیون می دیدید لاغر باشید. شما یا روزانه الاغ خود را برای بدست آوردن اندام مورد نظر خود خالی می کردید ، یا رژیم های مسخره ای را امتحان می کردید. امروز شما به جای مراقبت از سلامت خود به مراقبت از سلامتی خود رسیده اید. شما متوجه شده اید که تناسب اندام بهتر از لاغر است ، و شمایک سبک زندگی سالم برای حفظ بدن مورد نظر خود ایجاد کرده اید. شما به اندازه گذشته وقت ندارید که به باشگاه بروید ، اما همچنان تلاش می کنید و هر طور که می خواهید غذا می خورید.

9- شما به آنچه دیگران فکر می کنند شما باید در زندگی

انجام دهید اهمیت می دادید
ده سال پیش شما به نظرات دیگران در مورد کارهایی که باید در زندگی خود انجام دهید اهمیت می داد ، چه از نظر شغلی ، چه رابطه ، یا مدرسه. شما می خواستید بدانید که مردم فکر می کنند در چه کاری مهارت دارید و حتی ممکن است با آن کنار بیایید. امروز ، شما بالغ شده اید و متوجه شده اید که واقعاً خود را بهتر می شناسید. شما کسی هستید که باید با تمام انتخاب های خود زندگی کنید. خوب است بدانید مردم فکر می کنند شما در چه چیزی مهارت دارید ، اما این چیزی نیست که شما را هدایت می کند.

10- شما به حرف مردم اهمیت می دادید

ده سال پیش شما مردم را در نظر گرفتید. شما به آنچه مردم به شما می گویند و هر قولی که به شما داده اند اهمیت می دهید. امروز شما بهتر می دانید. شما اکنون به اقدامات مردم اهمیت می دهید ، نه به سخنان آنها. کلمات عالی هستند ، اما عمل گویای همه چیز است.