مطمئناً در این زندگی شجاعت لازم است. من این را می گویم زیرا شکست بخش بزرگی از زندگی است – برای همه ما اتفاق می افتد. بنابراین ، آیا می توان از شکست درس گرفت؟

به نظر می رسد افراد موفق اینطور فکر می کنند. ادیسون یکبار گفت که “ده هزار خرابی” بود که منجر به موفقیت نهایی یک لامپ روشن شد. در اینجا یک درس درباره شکست وجود دارد: بدون توجه به شکست یا تعداد تلاشهای ناموفق ، به جلو حرکت کنید. در اینجا 10 درس بزرگ دیگر در مورد شکست از زبان افراد موفق ارائه شده است.

1- شکست را بپذیرید ، اما به تلاش خود ادامه دهید.

مایکل جردن یکبار گفت: “من می توانم شکست را بپذیرم ، همه در کاری شکست می خورند. اما من نمی توانم تلاش نکردن را قبول کنم. ” شکست سپس وسیله ای برای رسیدن به یک هدف می شود ، نه یک هدف به خودی خود. به عبارت دیگر ، شکست بخشی از سفر به سوی موفقیت است. همه در یک زمان یا زمان دیگر شکست می خورند ، قسمت شجاعت در ادامه تلاش است.

2- با وجود شکست ، به جلو ادامه دهید.

والت دیزنی به دلیل “فاقد تخیل و ایده های خوب” اخراج شد. در اینجا مرد مسئول امپراطوری فیلم های تخیلی و بازی برای کودکان در سراسر جهان است ، و با این حال ، او کار خود را به دلیل کمبود تخیل از دست داد. درس اینجا این است که به حرکت در جهت رسیدن به آن هدف نهایی ادامه دهید ، حتی اگر دیگران نتوانند همان دید را ببینند.

3- موفقیت یا شکست بستگی به این دارد که آن را حفظ کنید یا نه.

بیب روت گفت: “هر اعتصابی من را به دویدن بعدی در خانه نزدیک می کند.” این درس مشابه اظهارات ادیسون در مورد لامپ خود است. دوست داشتن یا نداشتن شکست ، موتور موفقیت است و ما را یک قدم به یک نتیجه موفق نزدیک می کند. البته این بدان معناست که شما باید به راه خود ادامه دهید و در تلاش برای رسیدن به هدف خود دست نکشید.

4- گاهی اوقات شکست به سادگی به معنای تغییر جهت است.

بستنی بن و جری را دوست دارید؟ من هم همینطور. در اینجا چند پسر بودند که جهت زندگی آنها کاملاً متفاوت بود و هنوز موفق شدند به طرز تحسین برانگیزی موفق شوند. آقای بن کوهن تحصیلات خود را رها کرد ، در حالی که آقای جری گرینفیلد موفق به ورود به دانشکده پزشکی نشد ، و هر دو موفق شدند تا حد زیادی موفق شوند و بمانند.

5- خود را باور کنید.

همه قرار نیست “شما را بگیرند”. به الویس پریسلی ، لوسیل بال و کارول برنت گفته شد که به دلیل نداشتن استعداد “حیرت انگیز” آن را جمع کنند و به خانه بروند. با این وجود ، آیا می توانید دنیایی را بدون موسیقی و طنز آنها تصور کنید؟ موفقیت از طریق اعتقاد به آنچه می توانید انجام دهید آغاز می شود. اجازه ندهید دیگران شما را در مسیر موفقیت شما دلسرد کنند.

6- شکست فرصتی برای یادگیری است.

به نقل از هنری فورد ، “شکست فقط فرصتی برای شروع دوباره است ، این بار هوشمندانه تر.” مطمئناً ادیسون موافق است. شما به تازگی همه راههای اشتباه را در مورد آن موفقیت خاص آموخته اید ، همانطور که ادیسون با “ده هزار” تلاش اشتباه خود انجام داد. هر درس آموخته شده ، هر شکست ، حرکت در مسیر درست است.

7- نگرش در مورد شکست می تواند همه چیز را تغییر دهد.

سر وینستون چرچیل می گوید: “موفقیت این است که بدون شکست اشتیاق خود را از شکست به شکست برسانید.” انگلستان با ظهور جنگ جهانی دوم در نقطه ضعف بزرگی قرار گرفت. در اینجا یک نمونه بارز از داود کوچک در برابر جالوت قوی است. اعتقاد پرشور چرچیل به دفاع انگلیس بخشی از نقطه عطف آن کشور در جنگ بود.

8- شجاعت باید کلمه اصلی شما باشد.

اگر اشتباهاتی انجام داده اید ، حتی اشتباهات جدی ، همیشه فرصتی دیگر برای شما وجود دارد. چیزی که ما آن را شکست می نامیم سقوط نیست بلکه ماندن است “، نقل قولی از مری پیکفورد. همه ما کاملاً قادر به اشتباهات دیدنی هستیم و برخی از ما ، از جمله خودم ، آنها را مرتکب شده ایم. نکته اصلی این است که اجازه ندهید شکست و شکست پایان کار باشد. باید به جلو ادامه دهید

9- تسلیم نشوید.

“برای هر شکست ، یک روش جایگزین وجود دارد. . فقط باید پیداش کنی هنگامی که به یک بلوک جاده می آیید ، یک مسیر منحرف را انتخاب کنید. ”نقل قولی از مری کی اش. او بنیانگذار مشاغل خانگی بسیار موفق در زمینه لوازم آرایشی پیشرو بود. شاید ، درس شکست این باشد که ممکن است راهی بهتر یا متفاوت برای رسیدن به هدف وجود داشته باشد.

10- موفقیت فقط از شکست می تواند رشد کند.

بنیامین دیزرائیلی ، نخست وزیر سابق بریتانیا گفت: “همه موفقیت های من بر اساس شکست های من ساخته شده است.” در واقع ، شکست تنها نقطه عطف زمانی است که شخص در راه موفقیت است. بدون شکست ، ما به عنوان انسان یاد نمی گیریم و حرکت ما به سوی موفقیت رکود دارد. بگذارید شکست به جای تبدیل شدن به نقطه توقف ، شما را به سمت موفقیت هدایت کند.