اگر تا به حال فیلم فضای اداری را دیده اید ، می دانید که تنها دو گزینه برای فرهنگ محیط کار وجود دارد: (1) Cubicles ، گزارش های TPS و جشن های تولد که در آن افراد کیک تهیه می کنند ، و میلتون ها موسیقی غم انگیز دریافت می کنند و ، (2) 37 قطعه شعله ور .
به جز این ، اگر شما در تعدادی از شرکت های بزرگ و کوچک در سراسر جهان کار می کنید که به طور اساسی فرهنگ اداری را تغییر می دهند (و باید!) به هر حال ، چه راهی بهتر برای ایجاد انگیزه و کار در کارها تا پایان کار وجود دارد تا اینکه به آنها در واقع لذت ببرید از زندگی اداری؟ بیایید نگاهی به چند ابتکار واقعاً منحصر به فرد در برخی از سرگرم کننده ترین شرکت های جهان با چند نشانه و الهام بخش بیاندازیم.
روز شکرگزاری ، کریسمس ، روز یادبود. اینها تنها تعدادی از تعطیلات بسیاری است که اکثر شرکت ها در طول سال جشن می گیرند ، اما روز ملی دونات چطور؟ اگر در Shutterstock کار می کنید ، این دلیل بیش از حد کافی برای بالا کشیدن آستین ها و کشیدن در داخل است.

در اوایل ماه ژوئن امسال ، مجموعه ای از تصاویر بسیار طنز آمیز در وبلاگ شرکت ظاهر شد و کارکنان و فرزندان آنها ارزش میوه و دونات را ارزیابی کردند. کاملاً از نظر نام تجاری ، تصاویر به بهترین تصاویر موجود در دونات در طاق های شرکت ادای احترام کردند. در حالی که غذاهای دلپذیر لعابدار بدون شک خوشمزه بودند ، اما مزیت واقعی آن احتمالاً افزایش روحیه و خلاقیت است که با انجام کاری کمی متفاوت و تغییر مهلت های بازی به دست می آید.
این برای شما چه معنایی دارد : کمی تحقیق کنید و شگفت انگیزترین تعطیلات را پیدا کنید. سپس دفتر خود را در مورد مواردی که بیشتر دوست دارند جشن بگیرند رای دهید. ابتکاراتی از این دست نه تنها روحیه را تقویت می کند ، بلکه پست های وبلاگی فوق العاده ای را ایجاد می کند ، به مشتریان و مشتریان شما نگاهی عمیق به شرکت شما می اندازد و رابطه برقرار می کند – حقیقتی که می توانید از آن برای متقاعد کردن رئیس خود استفاده کنید.

2- Comvert’s Skatepark شخصی

BYOB و سپس BYOS وجود دارد – Skatepark خود را بسازید. این همان کاری است که شرکت پوشاک ایتالیایی ، Comvert ، هنگام تبدیل این خانه فیلم قدیمی به انبار انجام داد. این مطمئناً راه بهتری برای خروج بخار از گشت و گذار در کمدهای اتاق استراحت برای یک دور خوب خوردن استرس فراهم می کند.

این برای شما به چه معناست : بسیار خوب ، بنابراین شما احتمالاً زمان ، پول یا حتی علاقه ای برای ساختن یک سطح شیب دار ندارید. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یک اتاق بازی خوب ، با بازی های ویدئویی ، پینگ پنگ ، فوتسال ، و همچنین چرا ترامپولین را نیز مجهز نکنید؟ این یکی دیگر از موارد خوب برای رای دادن به کارکنان است.

3- سلگاس کانو در فضای باز/سرپوشیده

مطمئناً اکثر ما ترجیح می دهیم بیرون کار کنیم تا زندگی خود را در اتاقک بدون پنجره بچرخانیم ، اما اینطور نیست که بتوانیم هر بار که خورشید از پشت دیوار بیرون می آید ، میزهای خود را روی یک دالی قرار دهیم و آنها را به چمن ببریم. ابرها (می توانید بگویید من در سیاتل زندگی می کنم؟). این مشکلی است که معماران شعبه سلگاس کانو در مادرید نگران آن نیستند ، زیرا دفاتر آنها تقریباً از پنجره ها ساخته شده و در یک جنگل حومه ای قرار گرفته اند. برای کارگران دانش هر خط ، این بهترین نوع “سرگرمی” است که می توانید داشته باشید: آرامش ، آرامش و الهام طبیعی فراوان.
این برای شما چه معنایی دارد : بنابراین شاید شما نتوانید رئیس خود را مجبور کنید که تمام دیوارهای شما را با پنجره ها جایگزین کند ، اما می توانید فضای بیرون را برای شما به ارمغان بیاورید. فضای اداری شخصی خود را با گیاهان محلی تزئین کنید و ببینید آیا می توانید از راهروها استفاده کرده و با گیاهان آویزان و جعبه های کاشت اتاق را بشکنید. به رئیس خود بگویید: “طبیعت منبع همه بهره وری است.” ارزش یکبار شلیک را دارد!
این روزها هک ورزشکاران در بسیاری از شرکت های فناوری به امری عادی تبدیل شده اند و جای تعجب نیست: در این ماراتن های فشرده 24 ساعته (معمولاً) ، مهندسان ، طراحان و حتی کارکنان غیرتکنولوژیکی برای طوفان فکری ملاقات می کنند و ایده های “دیوانه کننده” جدیدی ایجاد می کنند. به بسیاری از افراد پس از اتمام هکاتون برای جمع آوری گرد و غبار باقی می مانند ، در حالی که تعداد کمی از آنها به ویژگی های جدید برجسته یا حتی محصولات جدید و مهم در نوع خود تبدیل می شوند.
Shutterstock به دلیل هک هاتون های خود مشهور است ، زیرا ایده اولیه این شرکت در واقع از رویدادی ناشی می شود که مدیرعامل و بنیانگذار آن ، جان اورینگر ، بیش از 9 سال پیش شرکت کرد. با توجه به شرایط شدید ، هکاتون هایی مانند این نیز همزمان با احتمالاً بزرگترین ایده بعدی جهان ، رفاقت ایجاد می کنند. این برای یک ترکیب عالی چگونه است؟
این برای شما چه معنایی دارد : از جشنواره های بازی 24 ساعته گرفته تا ماراتن های طراحی شبانه و مینی NANOWRIMOs ، هکاتون ها تنها حوزه حوزه فناوری نیستند. مقداری پیتزا سفارش دهید ، در انبار ذخیره کنیدMountain Dew ، شدت را شماره گیری کنید و یک هکاتون خود را میزبانی کنید.

5- Google’s… Um، Everything

هیچ مقاله ای در مورد محیط های کاری سرگرم کننده بدون Google – شرکتی که این مفهوم را تعریف می کند – کامل نمی شود. وقتی صحبت از طراحی اداری به میان می آید ، غلاف ، تاب ، تختخواب ، تله کابین اسکی ، سرسره ، میخانه ، جنگل و بولینگ چگونه به نظر می رسد؟ (از جالب ترین دفاتر Google در اینجا دیدن فرمایید). Googlers همچنین 20 time از زمان استفاده می کنند. ابتکاری که به آنها اجازه می دهد تا 20 درصد مواقع بر روی پروژه های خود کار کنند ، همچنین کلاس های یوگا ، سالن های بدنسازی و دسترسی آسان به غذاهای سالم و خوشمزه ، هرجا که می روند.
این برای شما چه معنایی دارد : محل کار شما از Google چه می تواند بیاموزد؟ یعنی … علاوه بر همه چیز؟ در حالی که اکثر شرکت ها بودجه ای برای مزایای سطح Google ندارند ، شما همچنان می توانید 20 درصد به عنوان راهی موثر برای جوانسازی ذهن و احتمالاً حتی ایجاد یک ویژگی جدید مفید و غیر منتظره استدلال کنید. گوگل همچنین یک مثال عالی از راهی برای ایجاد خلاقیت و احساس فردی در فضاهای کاری بدون تکیه بر پوسترها و مجسمه های شیک است. برای تزئین مانند Google ، چرا یک هکاتون اختصاصی به موضوع اختصاص ندهید و ببینید چه فضاهای خلاقانه ای می توانید ایجاد کنید؟

غذای آماده

ممکن است احساس کنید در شرکتی ترین و بهداشتی ترین دفتر کار در جهان کار می کنید ، اما به احتمال زیاد همکاران شما نیز به دنبال تزریق کمی سرگرمی هستند. خوشبختانه ، سرگرمی اغلب منجر به عبارت کلیدی کسب و کار ، “نوآوری” می شود و یک بحث مستدل باید رئیس شما را سر کار بیاورد. بنابراین دفتر خود را با کمی سرگرمی هک کنید و فضای دفتر مورد نظر خود را بسازید.