با نزدیک شدن به تعطیلات ، صرفه جویی در پول کاری غیرممکن به نظر می رسد ، به ویژه با همه هدایای کریسمس که باید خریداری کنید. با مهمانی های بی پایان تعطیلات و تبادل هدیه ، فصل می تواند به سرعت حساب بانکی شما را تخلیه کند. واقعاً شگفت انگیز است که چقدر پول می توانید در این زمان از سال صرف کنید ، به ویژه اگر خانواده بزرگی دارید. خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد که می توانید در این زمان از سال و همچنین در بقیه سال صرفه جویی کنید. برای کمک به حفظ پول (و تشویق) در این فصل تعطیلات ، در اینجا چهار پروژه DIY وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

خودتان کاغذ بسته بندی بسازید.

خرید ، ذخیره و نگه داشتن کاغذهای بسته بندی هر ساله می تواند گران تمام شود. ساختن کاغذ بسته بندی شخصی راهی سرگرم کننده و مقرون به صرفه برای شخصی سازی هدایای شما است. همچنین ، همه تحت تأثیر مهارت و مهارت شما قرار خواهند گرفت! اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است:

  • کاغذ بسته بندی دانه برف: از یک تکه کاغذ ساختمانی برای لایه بندی الگوهای دانه برف در اطراف هدیه استفاده کنید.
  • کاغذ بسته بندی مهر: پس از بسته بندی هدیه در کیسه مواد غذایی کاغذی ، از وسایل خانه برای ایجاد الگوهای تمبر استفاده کنید. استفاده از پاک کن مداد برای ایجاد الگوی نقطه پولک روی هدیه. اگر می خواهید نقاط بزرگتری داشته باشید ، مهر خود را روی یک سیب زمینی حک کنید و آن را روی پد جوهر فشار دهید.
  • کاغذ بسته بندی نقطه ای: هدیه خود را در کاغذ سفید ساده بپیچید. برچسب های گرد ، خود چسبنده و دارای کد رنگی را در سراسر هدیه قرار دهید.

از کارت ساز آنلاین استفاده کنید.

کارت شما باید مانند شما منحصر به فرد باشد. با استفاده از فناوری مناسب و کارت ساز آنلاین ، می توانید به راحتی از کارت خانه تبریک سفارشی از راحتی خانه خود استفاده کنید به با گزینه های طراحی بی پایان ، برنامه هایی مانند Adobe Spark به کاربران امکان می دهد در عرض چند دقیقه کارت های شخصی بسازند.

هدایای خود را تهیه کنید.

ایجاد هدایای شخصی شما آسان تر از آن است که فکر می کنید. از شیشه کیک مخصوص برف برای پدر گرفته تا بمب های حمام DIY برای مادر ، وب پر از ایده های خلاقانه و ارزان برای هدایای تعطیلات است. برای زنده نگه داشتن این ایده ها کافی است کمی صبر و خلاقیت زیادی داشته باشید.

با تزئینات تعطیلات خلاق باشید.

صرف همه چیز برای تزئینات تعطیلات ، ثروت زیادی نمی برد. در اینجا چند ایده سرگرم کننده و مقرون به صرفه برای خوشحالی تعطیلات به خانه شما آورده شده است:

  • درخت کریسمس DIY: چه درختی را از دست بدهید یا فقط باید یک دیوار خالی را پر کنید ، این کاردستی ساده تنها ترفند را انجام می دهد. از رشته های بلند نخ برای ایجاد یک نسخه کوچک از درخت روی یک دیوار خالی استفاده کنید. اگر فرزندی دارید ، از آنها برای پانسمان درخت با برش های تزئینی کاغذی دایره ای کمک بگیرید.
  • تقویم ظهور خود را بسازید. این یک راه سرگرم کننده است تا فرزندان خود را از تعطیلات هیجان زده کنید. با کشیدن یا نقاشی اعداد روی کیف های کوچک صنایع دستی مشکین شروع کنید. هر کیسه را با چیزهای خوب یا یادداشت پر کنید و از نوارهای جشن استفاده کنید تا آنها را به دیوار یا نردبان کوچک آویزان کنید. هر روز قبل از کریسمس ، به کودکان اجازه دهید کیسه ای را باز کنند که مربوط به آن روز ماه است.
  • قسمت ورودی را تزیین کنید. اگر زیورآلات زیادی برای درخت خود دارید ، به کارگیری وسایل اضافی را در نظر بگیرید. پس از پوشاندن ورودی با گلدسته سبز ، از زیور آلات اضافی برای افزودن پشت سر هم رنگ استفاده کنید.
  • یک قطعه مرکزی سریع و آسان ایجاد کنید. با این ایده خلاقانه ظرف آب نبات خود را به سطح بعدی برسانید. آب نبات های سبز ، قرمز و سفید را در یک ظرف شیشه ای بلند قرار دهید تا یک قطعه مرکزی زیبا باشد.

پس انداز پول در تعطیلات آسان تر از آن است که فکر می کنید. این چهار پروژه ساده می تواند به پول شما کمک کند این فصل کمی جلوتر برود.