با این همه ناشناخته ، منطقی است که در مورد چیزهایی که می توانید کنترل کنید هوشمند باشید. بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند شروع به کار کنید.

1- مکان ، مکان ، مکان

اولین قانون املاک و مستغلات به همان اندازه برای اولین ملاقات ها قابل استفاده است. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید (یا بستگی به چشم انداز شما دارد) که می خواهید به کجا بروید ، از وسوسه ایجاد یک ایده “منحصر به فرد” اجتناب کنید و در عوض مکان یا محیطی آشنا را انتخاب کنید که در آن راحت هستید.
منطقی است که در زیستگاه طبیعی خود سرگرم شوید. شما در بهترین حالت خود احساس خواهید کرد و اعتماد به نفس را از بین خواهید برد که می تواند یک داروی جنسی قوی باشد.

2- بسته بندی

گاهی اوقات تاریخ لباس را تعیین می کند ، اما تاریخ های دیگر – مانند قهوه در صبح روز آخر هفته – فضای بیشتری برای تفسیر ارائه می دهند. من شخصاً طرفدار اشتباه در لباس پوشیدن بیش از حد هستم-اما نه در حدی که چیزی بپوشید که معمولاً نمی پوشید. هرچه را که می پوشید ، بدون گفتن این که باید تمیز باشد. مثل شما.
اگر روز بعد از کار است و نمی توانید به خانه بروید ، لباس عوض کنید. اگر در محل کار به حمام مناسب دسترسی دارید ، آنجا را تازه کنید. اگر عضو یک باشگاه بدنسازی هستید ، شاید بتوانید ابتدا در آنجا دوش بگیرید. به عنوان حداقل مطلق ، همیشه دندان های خود را مسواک بزنید.

3- تحقیق

را مرور کنید
یک روز قبل از تاریخ ، چند دقیقه وقت بگذارید تا آنچه را که در مورد این شخص تا به امروز می دانید مرور کنید. اگر آنها را آنلاین پیدا کردید ، مشخصات آنها را چاپ کنید و ایمیل ها یا مکالمات تلفنی که داشته اید را مرور کنید. اگر در مورد موضوعاتی که صحبت می کنید بسیار عصبی می شوید ، ممکن است بخواهید تا آنجا پیش بروید که به برخی از موضوعات یا حتی سوالات خاص برای مطرح کردن در تاریخ فکر کنید.

4- زمان بندی

هرگز در اولین قرار ملاقات دیر نکنید. برای رسیدن به آنجا 20 دقیقه قبل از اینکه واقعاً بخواهید به آنجا برسید ، بهتر است قبل از ورود آرام به مقداری زمان برای کشتن داشته باشید تا عجله و استرس.

اگر قرار ملاقات کور است یا نگران شناختن فرد هستید ، زودتر به آنجا بروید ، به این ترتیب می توانید با نوشیدنی راحت شده و به او اجازه دهید شما را پیدا کند.

5- لبخند

لبخند! علم نشان می دهد که لبخند زدن آگاهانه به شما احساس شادی بیشتری می دهد. بنابراین با لبخند زدن شروع کنید تا اینکه منتظر چیزی باشید که باعث لبخند شما شود و اوضاع را به خوبی آغاز خواهید کرد.

6- کنجکاو باشید

اطمینان حاصل کنید که به همان اندازه که پاسخ می دهید س questionsال می پرسید. تمام شب را در دام صحبت درباره خود قرار ندهید. حتی اگر قرار ملاقات شما به طرز ماهرانه ای در حال مصاحبه یا بازجویی استراتژیک از شما باشد ، وارد شوید و جدول را برگردانید ، ممکن است آنها فقط منتظر بمانند تا ببینند چقدر طول می کشد تا شما کنترل را به دست بگیرید.

7- معتبر

باشید
در حالی که بازی در نقش شخصی که دوست دارید در اولین قرار ملاقات باشد وسوسه انگیز است ، اما کمی ایمان داشته باشید که واقعی شما دوست داشتنی است و معتبر است.

8- در زمان حال

بمانید
این بدان معناست که با این تاریخ در مورد روابط گذشته صحبت نکنید و از آینده ای فانتزی پیش نروید. هدف شما باید دو ساعت لذت بخش باشد تا با فردی جدید آشنا شوید.

9- صادق باشید

با خود و همچنین قرار خود صادق باشید. اگر می دانید که چیزی در مورد قرار ملاقات شما برای شما یک معامله مطلق است ، ممکن است همین حالا از آن مطلع شوید و در همه وقت صرفه جویی کنید.
به امید خدا ، قرار ملاقات شما می تواند سیگنال های شما را بخواند ، اما در بدترین حالت که آنها می گویند بسیار خوشحال هستند که بالاخره شما را پیدا کرده اند و شما فکر می کنید ، “لطفاً بررسی کنید!” ، در برابر اصرار برای کنار گذاشتن مسئله مقاومت کنید. و به آرامی به آنها اطلاع دهید که احساس ارتباط نمی کنید.

10 .سرگرم باشید

مبل خود را برای شما تنگ کنید – لذت ببرید! در مورد اینکه آیا در اولین ملاقات بوسه بزنید (یا با هم بخوابید یا در هر جایی بین آنها) – این بستگی به شما دارد. اما به عنوان یک قاعده کلی ، در اولین ملاقات ، من پیشنهاد می کنم که همیشه باید آنها را متقاعد کنید تا چیز بیشتری بخواهند.
اگر همه چیز با شکست مواجه شد ، هنگام تصادف و سوختن ، خیالتان راحت باشد که بدترین قرارها سرگرم کننده ترین داستان ها را برای دوستان شما رقم می زند و اگر در اولین ملاقات ها واقعاً بد شانس هستید ، ممکن است به اندازه کافی مواد لازم را برای امتحان یک حرفه جدید در استند داشته باشید. کمدی بالا
بیشتر از همه سعی کنید آرام باشید و از خود لذت ببرید. پس از همه ، این قرار است سرگرم کننده باشد! یکی از بهترین راه ها برای کاهش فشار از تاریخ این است که در نظر بگیرید که کاری که انجام می دهید به بیرون می روداز فردی که ممکن است با فرد مناسب شما دوست باشد ، استفاده کنید. </شکل>