در زمستان ، در طول کریسمس برای برخی ، می تواند جایی باشد که درد شروع می شود. جشن های خانوادگی ، خنده و جرقه زدن لیوان ها همه می توانند خاطرات نوستالژیکی را برای شما به ارمغان بیاورند. فصل زیبایی است ، شهر با درخشش کریسمس روشن شد. درختان تزئین شده ، افرادی که کت و روسری خود را پیچیده اند ، با نوشیدن نوشیدنی های گرم در اطراف قدم می زنند و تماشای این می تواند چشم مسافران تنها را آب کند.
چگونه مسافری می تواند با احساس تنهایی در کریسمس کنار بیاید؟ آیا چیزی می تواند شما را از گریه باز دارد؟
من به عنوان یک مسافر مشتاق ، بر اساس تجربه خود ، چند مورد را جمع آوری کرده ام که می تواند به هر مسافری در کریسمس کمک کند. در این فصل جشن ، این مقاله می تواند یک شرکت عالی برای هر مسافری باشد.

1- طبیعت را بپذیرید و غذای جدید بیابید

اگر شخص به طور مداوم بر روی نکات منفی تمرکز می کند ، تمرکز بر موارد مثبت برای او دشوار می شود. به عنوان یک مسافر ، شما موظف هستید که دائماً احساسات خود را کنترل کنید. این به این دلیل است که شما فقط مسئول ایجاد انگیزه در ذهن و بدن خود هستید تا به بهترین شکل نگاه کنند و از موقعیت به بهترین شکل استفاده کنند.

دو ویژگی مهم برای هر مسافر این است که با طبیعت یکی باشد و از غذاهای لذیذ مختلف لذت ببرد. من به عنوان یک مسافر مشتاق ، معمولاً به روستاهای روستایی سفر می کنم ، از مناظر کشف نشده دیدن می کنم و از بهترین طبیعت لذت می برم. گاهی اوقات کمپ زدن یک ایده عالی است ، اگر آب و هوا مناسب باشد ، می توانید خود را منزوی کرده و تعادل خود را بازیابی کنید.
از سوی دیگر ، غذا نیز همراه خوبی بوده است. من شخصاً از غذاهای محلی لذت می برم ، فست فودها تمایل به ایجاد یک محیط منفی دارند زیرا هم ناسالم است و هم افسرده. مواد تشکیل دهنده فست فودها بر بخشی از مغز شما تأثیر می گذارد که باعث کاهش روحیه و همچنین انرژی شما می شود. بنابراین اگر به خصوص در فصل تعطیلات سفر می کنید ، حتماً از غذاهای خوب لذت ببرید.

2- مکانهای منحصر به فرد یا مکانهای گرمتر برای سفر پیدا کنید

زمستان فصلی است که می تواند یک فرد فعال را مانند یک خرس به خواب زمستانی ببرد ، بنابراین اگر مدت زیادی در جاده هستید و احساس نوستالژی می کنید ، مطمئن شوید مقصد بعدی شما مقصدی گرم است.
کشورهای گرم دائماً با مردم و زندگی شلوغ هستند. خواهید دید که مردم می خندند و فریاد می زنند از خواسته های قلبی خود. بنابراین ، محاصره شدن با محیطی پرهیاهو می تواند ذهن شما را از آن دور کند. از سوی دیگر ، برخی از مکانهای گرم خلوت هستند و معمولاً فقط با تعداد انگشت شماری از گردشگران پر می شوند. در چنین جامعه ای تنگاتنگ ، می توانید راحت تر دوستان پیدا کنید و روال خود را ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، یکی از مکانهای مورد علاقه من جزایر قناری است. لانزاروته یک جزیره کوچک است و یکی از دورترین جزایر قناری ، آنها معمولاً پر از مسافران و ماجراجویانی است که به دنبال چیزی منحصر به فرد هستند. حضور در طول کریسمس می تواند به شما این امکان را بدهد که از کریسمس لذت ببرید و همچنین با افرادی که برای ماجراجویی آماده هستند ملاقات کنید.
پس برای چی منتظری؟

3- سازگار با CouchSurfing

CouchSurfing ابزاری شگفت انگیز برای هر مسافری بوده است. مکانی که افراد غریبه را در سرتاسر جهان به هم متصل می کند و فقط به دنبال دوستی و جهانی شدن هستند. این یکی از راه هایی است که می توانید با شهروندان کشور ملاقات کرده و از دیدگاه آنها از کشور لذت ببرید.
اگر احساس می کنید گم شده اید و درک فرهنگ یا سازگاری با این کشور برای شما مشکل است ، پس از آن Couchsurfing را انتخاب کنید. بعلاوه ، اگر مسافری مقرون به صرفه هستید ، مسافرت با محلی بسیار ارزان تر خواهد بود. اگر خوش شانس باشید ، میزبان شما حتی ممکن است شما را به شهر ببرد و بهترین مکان هایی را که می توانید در سراسر کشور بروید برجسته کند.
من شخصاً بیشتر کشورها را با استفاده از Couchsurfing سفر کرده ام. این دیدگاه متفاوتی به من داد و به من این امکان را داد که در یک کشور غریبه احساس جهت داشته باشم. به علاوه ، این روزها ، حتی شریک زندگی من ترجیح می دهد با Couchsurfing سفر کند و ما همیشه اوقات خوشی را گذرانده ایم.
بنابراین CouchSurfing را امتحان کنید.

4- خانواده خود را با غریبه های جدید خود

اسکایپ کنید
سرانجام ، هیچ چیز به اندازه صحبت با خانواده ، بر تنهایی غلبه نمی کند. شنیدن صحبت های مادر شما در مورد پسرعموهای مزاحم شما و لذت بردن از صحبت کردن پدر در مورد همه غذاهای خوشمزه. خانواده گاهی اوقات وقتی خیلی گرم می شود ، یک پتوی گرم را نشان می دهد تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پا را بیرون بیاورید.
بنابراین یک تماس کوچک اسکایپ با عزیزان خود برقرار کنید و آنها را به افراد غریبه خود معرفی کنید. بودن در یک کشور خارجی هرگز از صحبت کردن با غریبه ها نترسید. با به اشتراک گذاشتن طرف جهان خود با آنها ، یک سنت جدید ایجاد خواهید کرد.
خانواده شما از اینکه شما در جشن های آنها شرکت کرده اید به همان اندازه که از اشتراک گذاری جشن با آنها لذت خواهید برد.
در نتیجه گیری
سفر به تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه در فصول جشن ، بنابراین تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که از آن بهترین استفاده را ببریدgh بداهه سازی ، قدردانی و لذت بردن از زندگی خود را به عنوان آن است.