فکر می کنم اکثر ما می دانیم که زباله های زیادی تولید می کنیم. ما تصاویر هولناکی از محل های دفن زباله های عظیم را مشاهده کرده ایم ، تصاویری از سواحل پر از زباله دیده ایم…

و با این وجود ما هر هفته سطل های زباله کامل خود را به محدوده حمل می کنیم و به نوعی فکر می کنیم که هنوز جایی “مرموز” مرموز وجود دارد که ما این وسایل را در آن می ریزیم.

عکاس گرگ سگال می خواست به این پدیده از زندگی روزمره ما آگاهی برساند و سیستم های شکسته ای را که مشکل زباله ما را ایجاد می کند ، مورد توجه قرار دهد. حل کردن مشکل است بنابراین ، در ژانویه 2014 ، او شروع به عکاسی از دوستان ، خانواده و افراد غریبه در محیط های طبیعی کرد ، در محاصره زباله هایی که تنها در هفت روز جمع کرده بودند.

آلفی ، کرستن ، مایلز و الفی

دانا

جان

مارشا و استیون

لیا ، ویتنی و کاترین

مایکل ، جیسون ، آنی و اولیویا

سوزان

Till and Nicholas

Milt

الیاس ، جسیکا ، آزایی و ری کارلو

دیدن این تصاویر باعث شده است تا از عادات مصرف روزانه ام بیشتر آگاه شوم. من متوجه شدم بسته بندی ناهارهای مایکروویو که برای کار می برم ، در مورد مواد غذایی که از فروشگاه خریداری می کنم و چیزهایی که به صورت آنلاین خریداری می کنم چقدر است – بسته بندی هایی که به دور انداخته می شوند یا در بهترین حالت بازیافت می شوند. متوجه شدم ، نمی خواهم بدانم توده زباله شخصی 7 روزه من چگونه خواهد بود. در حقیقت ، من الهام گرفته ام تا تغییری ایجاد کنم ، حتی اگر این فقط به معنای شروع کوچک باشد. پس از همه ، بهترین راه برای ایجاد تغییر در شیوه زندگی پایدار ، شروع با اهداف مشخص و دست یافتنی است. در اینجا چند ایده برای کاهش تجمع زباله وجود دارد:

    • روی کوزه های بنایی ، ظروف چینی با کیفیت بالا یا حتی ذخیره ظروف پلاستیکی مواد غذایی از فروشگاه

سرمایه گذاری کنید
اقتصاد اقتصاد

  • برای ناهارهای کیف قهوه ای خود از بسته بندی مجدد استفاده کنید
  • فقط یک شب بیشتر در هفته در خانه آشپزی کنید
  • غذاهای عمده را از فروشگاه مواد غذایی بخرید و آنها را در ظروف خود ذخیره کنید
  • به یک بطری آب قابل استفاده مجدد بروید
  • کیسه های چندبار مصرف خود را به فروشگاه مواد غذایی بیاورید
  • برخی از همسایه ها را وادار کنید تا در یک توده کمپوست در مقیاس کوچک برای غذا و ضایعات حیاط همکاری کنند

ایده های شما برای کاهش تجمع زباله چیست؟ آیا از شمع زباله 7 روزه خود خجالت می کشید؟ در نظرات به من اطلاع دهید!