بهترین دوستان واقعاً مسئول ارزش بخشیدن به زندگی ما هستند. آنها نه تنها همیشه برای تجربه های سرگرم کننده آماده هستند ، بلکه کسانی هستند که در مواقعی که به آنها بیشترین نیاز را داریم ، در کنار ما هستند. بنابراین ، دفعه بعد که با بهترین دوستان خود ملاقات می کنید ، از آنها به خاطر 17 چیز بی ارزش زیر تشکر کنید.

1- متشکرم که کاملاً با من صادق بودید – حتی وقتی نمی خواهم آن را بشنوم.

وقتی نمی خواهید حقیقت را بشنوید ، شنیدن حقیقت آسان نیست. شنیدن حقیقت از بهترین دوست شما چیز متفاوتی دارد که آن را کمی تحمل پذیرتر می کند. بهترین دوست شما می داند که همیشه صادق بودن با شما باعث می شود به آنها اعتماد کنید و این دوستی است.

2- متشکرم که همیشه روحیه مرا بالا می برید.

هر زمان که در کنار بهترین دوست خود باشید ، خلق و خوی شما به طور خودکار بهتر می شود. شما می دانید که با شخصی هستید که شما را از درون و خارج می شناسد و می توانید خود واقعی خود در اطراف او باشید. چگونه می تواند فوراً روحیه بهتری برای شما ایجاد نکند؟

3- از شما ممنونم که به اندازه من عجیب هستید – و از هر ثانیه آن لذت می برید.

اگر شما برای یکدیگر عجیب و غریب نباشید ، بهترین دوستان نخواهید بود. بهترین دوست شما کسی است که می توانید با او رانندگی کنید و هر آهنگی را در بالای ریه های خود بخوانید ، حرکات رقصی خاصی برای این آهنگها داشته باشید و اگر خودروهای اطراف شما بتوانند آنها را ببینند ، هیچ اهمیتی ندهید. بیایید صادق باشیم ، احتمالاً شما دو نفر باید یک نمایش واقعی داشته باشید.

4- ممنون از ایثارگری شما. شما واقعاً با مراقبت بیشتر از دیگران نسبت به خودتان این دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کرده اید. شما الهام بخش هستید.

بهترین دوست شما به شما انگیزه می دهد که فرد بهتری باشید. آنها در طول زندگی روزمره خود به شما نشان می دهند که چگونه دیگران را بالاتر از خود قرار دهید و چگونه از این کار لذت ببرید. یک فرد خاص نیاز به ایثار دارد و دیگران را بر خود مقدم می دارد ، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که این نوع افراد را به عنوان بهترین دوست دارید ، او را گرامی بدارید.

5- از شما متشکرم که می دانید چه زمانی مشکلی با من وجود دارد و چه کاری باید انجام دهید تا بهتر شود.

شما نمی توانید بهترین دوست خود را فریب دهید. آنها می دانند که وقتی چیزی در مورد شما درست نیست ، حتی زمانی که سعی می کنید از روی دندان خود دروغ بگویید. آنها به جای اینکه از شما ناامید شوند به شما کمک می کنند. اگر در حال جدایی هستید ، آنها بستنی مورد علاقه شما را برای شما می آورند و به شما کمک می کنند تا کل غذا را بخورید. اساساً ، مهم نیست که چه اتفاقی برای شما می افتد ، آنها راه حل آن را می دانند.

6- از اینکه به من فکر کردید متشکرم.

یک متن ساده که از حال شما می پرسد یا روز شما چگونه است می تواند فوراً روز شما را تغییر دهد. بهترین دوست شما فقط برای سلام گفتگو با شما تماس می گیرد ، زیرا آنها به فکر شما هستند. این حس خوبی است که بدانید کسی اینقدر به شما اهمیت می دهد. هر دوی شما فقط وقت خود را برای چک کردن وقت خود اختصاص می دهید.

7- متشکرم که درباره من قضاوت نکردید.

این یکی از مهمترین جنبه های بهترین دوستان ما است که فراموش می کنیم از آنها تشکر کنیم. ما همیشه بهترین تصمیمات را نمی گیریم ، اما آنها ما را به خاطر آن قضاوت نمی کنند. ما می توانیم هر چیزی را به آنها بگوییم و آنها بدون این که درباره ما بد فکر کنند گوش می دهند. آنها درک می کنند که ما آنقدر هستیم که نیازی به قضاوت درباره ما نداریم. آنها ما را بدون قید و شرط دوست دارند.

8- از شما تشکر می کنم که یک دوست واقعی هستید – حتی زمانی که از هم دور هستیم.

فاصله می تواند به بسیاری از روابط آسیب برساند ، اما حرکت بخشی از زندگی است. بهترین دوست شما کسی است که پشت شما را دارد حتی زمانی که شما آنجا نیستید. آنها در تمام مایل ها به دوستی شما وفادار می مانند. شما دو نفر از آنچه در زندگی یکدیگر می گذرد پی می برید زیرا واقعاً اهمیت می دهید ، نه به این دلیل که مجبور هستید.

9- از اینکه در اوقات خوب و بد حضور داشتید متشکرم.

مهم نیست که چه مشکلی را پشت سر می گذارید ، می توانید روی بهترین دوست خود حساب کنید تا در کنار شما باشد. چه شما دو نفر در حال جشن گرفتن یک نقطه عطف جدید در زندگی خود باشید ، یا با شما در حال از دست دادن گریه کنید – می دانید که همیشه می توانید روی آنها حساب کنید.

10- از همه خاطرات خوشی که به اشتراک می گذاریم متشکریم.

بگذارید این را بپذیریم ، زندگی بدون بهترین دوست شما چندان سرگرم کننده نخواهد بود. شما خاطرات بیشتری را با آنها به اشتراک می گذارید و احتمالاً حتی می توانید آنها را به خاطر بیاورید. آنها چیزها را جالب و سرگرم کننده نگه می دارند. بدون آنها شما نمی توانید آنقدر تجربیات شگفت انگیز داشته باشید که به گذشته نگاه کنید.

11- از شما تشکر می کنم که راه خود را برای من کنار گذاشتید ، حتی اگر مناسب نباشد.

یک دوست صمیمی تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام می دهد. خواه شما را از فرودگاه در ساعت پیک سوار کند یا برنامه های آنها را برای شما تغییر دهد. دوستی واقعی همیشه مناسب نیست ، اما هیچکدام از شما به این موضوع اهمیت نمی دهید.

12- سپاسگزارم که به من ایمان آوردید و هنگام دور شدن من را تشویق کردید.

گاهی اوقات شما فقط به کمی فشار اضافی نیاز دارید. بهترین دوست شما شما را تشویق می کند تا تغییراتی ایجاد کنید و معتقد باشید که شکست نخواهید خورد. آنها بهترین منافع شما را در دست دارند و فقط می خواهند شما موفق شوید. وقتی ناراحت هستید آنها می داننداز چه کلمات تشویقی برای بازگرداندن به مسیر اصلی استفاده کنید

13- از اینکه صادقانه مرا دوست دارید و مرا خانواده می دانید سپاسگزارم.

بهترین دوست شما را به خاطر شما دوست دارد و نه چیز دیگری. هنگامی که شما خارج از حد معمول رفتار می کنید ، آنها شما را در مورد آن صدا می زنند ، همه به این دلیل که آنها اهمیت می دهند. آنها (و خانواده آنها) شما را متعلق به خود می دانند. می توانید بدون به صدا در آمدن به خانه آنها بروید و هیچکس چشم خود را نزند. بازی با ورق ، شام خانوادگی و تعطیلات تنها برخی از مزایای داشتن بهترین دوست است.

14- از اینکه مرا مورد عفو قرار دادید و هنگام دعوا صبور بودید متشکرم.

مشاجره در هر رابطه ای رخ می دهد. بهترین دوست شما را به خاطر مشاجره می بخشد. هر دوی شما ممکن است به کمی زمان برای خنک شدن نیاز داشته باشید ، اما بعداً اوضاع به گونه ای خواهد بود که گویی دعوا هرگز اتفاق نیفتاده است. در پایان روز ، با کسانی که بیشتر به آنها اهمیت می دهید می جنگید. بهترین دوست شما شما را خواهد بخشید و شما آنها را خواهید بخشید.

15- از همه مهمانی های رقص مست ، سوار کابین و از صمیم قلب سپاسگزارم.

16- متشکرم که مرا از پوسته من خارج کردید.

بهترین دوست شما مرزهای شما را زیر پا می گذارد. آنها شما را مجبور می کنند به مکان هایی بروید و با افرادی ملاقات کنید که هرگز به تنهایی آنها را نخواهید داشت. تا زمانی که آنها را در کنار خود دارید ، از امتحان چیزهای جدید نمی ترسید.

17- متشکرم که شما هستید!

ساده و ساده.