“راز موفقیت در برنامه روزانه شما یافت می شود.”
~ جان مکسول

بسیاری از ما تا حدودی کارهای روزمره خود را بررسی کرده ایم. ما بازی کرده ایم و انواع روشهای نزدیک شدن به روزهای خود را امتحان کرده ایم و آنچه را که برای ما مفید است یا حداقل آنچه را که با آن راحت هستیم پیدا کرده ایم. با این حال ، بسیاری از افراد فراتر از برنامه ریزی روزانه کاوش نمی کنند. با مرور بیشتر زندگی خود از منظر هفتگی ، می توانیم اجازه دهیم سطح بیشتری از تجربه در راههایی که برای ما معنی دار است ، رشد کند.

باز شدن در این بررسی هفتگی از کل وجود شما به طور طبیعی سطوح بیشتری از جریان را امکان پذیر می کند. ایجاد فضایی برای اولویت بندی اقدامات خود در راستای اهداف شما به شما کمک می کند تا به طور مداوم سریعتر خود را توسعه دهید. داشتن ساختاری که می توانید برای پردازش تمام جزئیات به آن اعتماد کنید ، به راحتی باعث ایجاد اضطراب و در نتیجه حضور بیشتر در زندگی روزمره می شود. حذف این زمان به شما امکان می دهد فرصت هایی را ببینید که ممکن است در غیر این صورت از آنها بی خبر بوده باشید.

بیشتر افرادی که می شناسم مراقبت از خود را در فهرست اولویت های خود قرار می دهند. من این کار را برای مدت طولانی انجام دادم تا اینکه مجبور شدم در شرایط دردناک تغییر کنم. وقتی ما این کار را برای خود انجام نداده ایم ، اغلب یک مشکل دردناک بوجود می آید و به ما فرصت می دهد.

ایجاد یک عقب نشینی هفتگی به شما یک فضای دلپذیر می دهد تا در صورت لزوم مجدداً ارتباط برقرار کنید ، مرور کنید و دوباره تنظیم کنید. این یک تصویر بزرگ است که در آن شما برنامه هفته خود را تنظیم کرده اید. این کار شما را آزاد می کند تا بتوانید در آن آرامش داشته باشید و اطمینان داشته باشید که قبلاً خواسته های بالاترین خود را عملی کرده اید. همه چیز زیباتر عمل می کند ، زیرا هنگام تنظیم زمان خود ، در آگاهی بیشتر از خواسته های خود بهتر می شوید.

هر یکشنبه من زمان و مکانی را برای خودم اختصاص می دهم که در آن به جلسه سازماندهی هفتگی خود عقب نشینی می کنم. این ارزشمندترین بخش هفته من است. زمان من برای اتصال ، همگام سازی و تازه سازی است. این تجدیدی از درون به بیرون است. بسیاری از بزرگترین موفقیت های من در این جلسه با خودم به وجود می آید. گاهی اوقات احساس می کردم که همه چیز از کنترل خارج شده است. وقتی کارم تمام می شود ، همیشه احساس می کنم همه چیز به زیبایی پیش می رود. این زمانی است که من به طور طبیعی با همه چیز در حال صلح هستم. این اساس سازمان من است و در کل ارزشمندترین کاری است که من برای خودم انجام می دهم. این تنها کاری است که همیشه انجام می دهم ، زیرا می خواهم. پس از آن ، من آماده ، آماده و آماده هفته هستم.

نکات کلیدی که باید در جلسه سازمان خود به خاطر بسپارید:

1- زندگی را در برنامه خود اعمال کنید . همه چیز را با مداد برنامه ریزی کنید تا فرصتی برای جابجایی چیزها با نزدیک شدن به هر روز باقی بماند. ابتدا با برنامه ریزی مواردی که از قبل برنامه ریزی شده یا حرکت آنها سخت است شروع کنید ، مانند کار ، قرار ملاقات ، تمرین ، مطالعه ، و غیره. هنگامی که آگاهانه مکان محل قرار دادن اشیا را انتخاب می کنید ، می توانید چندین چیز را بر اساس مکان ، نوع یا ترجیح با هم تراز کنید. سپس مواردی را که بیشتر می خواهید انجام دهید اضافه کنید و شما را به سمت اهداف خود سوق دهید. با اضافه کردن زمان برای مهمترین و ارزشمندترین روابط خود ، از جمله روابط معنوی (در صورت تمایل) ، و زمان برای انجام آنچه می خواهید انجام دهید.

2- صندوق ورودی خود را مرور کنید. با هر چیزی که در حال وقوع است ارتباط برقرار کنید. مطمئن شوید که اوضاع رو به جلو است. آیا چیزی هست که بتوانید به سادگی آن را رها کنید؟ مدتی را صرف بررسی مناطق مختلف کنید و ببینید کدامیک از این هفته ها نیاز به توجه دارد. وظایف مرتبط آنها را در برنامه خود اجرا کنید تا آنها را به جلو حرکت دهید.

3- باز باشید . همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. با این حال ، داشتن یک قالب اجازه می دهد تا چیزهای کوچکتر در اطراف موارد مهمتر جریان پیدا کنند در حالی که یک حرکت ثابت به جلو ایجاد می شود. با جریان پیش بروید و آنچه را که برای شما مناسب تر است انجام دهید ، خیلی در برنامه خود گیر نکنید. از آنچه کار می کند و چه چیزی م awموثر نیست آگاه باشید. جیب هایی از زمان را پیدا کنید که بتوانید از آنها به روش های مختلف استفاده کنید. ترجیح خود را در بار چیزهایی که در زندگی خود اجازه می دهید بیاموزید.

4- ادغام chang e . تغییرات را در جایی که فرصت می بینید اعمال کنید. همانطور که آگاه شدید ، توسعه خود را اصلاح کنید. نگه داشتن این قرار ملاقات هفتگی ، آگاهی ملایم را تسهیل می کند و فضا را برای پیشرفت مداوم در مورد آنچه می آموزید تسهیل می کند.

5- لذت ببرید . از سفر همه آن لذت ببرید.

همه ما کارهای زیادی انجام می دهیم. زمان و آفرینش سریعتر و سریعتر می شوند. ما باید بیشتر در مورد آنچه در زندگی ما تأثیر می گذارد گزینش کنیم یا ممکن است بدون آگاهی زیاد از آن بگذریم. از سرگرمی ، رشد و وضوح خود اطمینان حاصل کنید. مواردی را که برای شما اهمیت بیشتری دارد در اولویت اصلی قرار دهید. خود را با یک چک هفتگی سرگرم کنید. تازه کردن را حفظ کنیدبا توجه به این نکات و سایر نکات موجود ، آنچه را که بهترین کار را می کند بیابید و از پیشرفت آن لذت ببرید.

چه عاداتی دارید که بیشتر برای شما مفید است؟ چگونه همه چیز را که برای شما مهم است توسعه می دهید؟