بازگشت به مدرسه می تواند بهترین تصمیم در زندگی شما در دراز مدت باشد. در کوتاه مدت ، با این حال ، هنوز شغل و پول دارید تا بتوانید آن سالهای دانشگاه را پشت سر بگذارید. دستیابی به یک شغل پایدار دشوار است زیرا کلاس ها و مطالعه زمان غیرقابل پیش بینی را به خود اختصاص می دهد. بنابراین ، یکی از بهترین راه ها برای زنده ماندن در دانشگاه ، یافتن کار مستقل است. در اینجا برخی از بهترین مشاغل آزاد دانشجویی آورده شده است.

1- وبلاگ نویس شوید

این کاری است که من سه سال پیش انجام دادم و امروز نیز انجام می دهم. این خانه برای من نمی خرد ، اما قبض ها را پرداخت می کند و این واقعا همه چیز مهم است. مکانهای زیادی وجود دارد که وبلاگ نویسان را استخدام می کنند. فقط باید زبان انگلیسی را خوب بلد باشید و نوشتن را دوست داشته باشید. بهترین سایت برای یافتن مشاغل وبلاگ نویسی ProBlogger.net است. بهترین شانس!

2- محوطه سازی

کار حیاط از انواع مختلف برای دانش آموزان عالی است. تقریباً در هر زمانی که روز روشن است می توانید کار کنید زیرا تجهیزات برای کار در شب بسیار بلند است. می توانید به صورت کاملاً مستقل کار کنید و کارهایی مانند چمن زنی انجام دهید و مبلغ مناسبی را بدست آورید یا به عنوان یک فریلنسر برای مشاغل محوطه سازی کار کنید و مبلغ مناسبی کسب کنید. اگر عاشق فضای باز و کار دستی هستید ، این یک کار عالی برای شما است.

3- پشتیبانی IT پردیس

یک راه عالی برای کار بر اساس برنامه شلوغ کالج این است که در واقع برای کالج خود کار کنید. به لطف انقلاب دیجیتالی ، افرادی که می دانند چگونه کامپیوترها را راه اندازی ، تعمیر و نگهداری کنند ، به یک مهارت شغلی ارزشمند تبدیل شده اند. اگر بتوانید در دانشکده خود وارد بخش فناوری اطلاعات شوید ، تجربه واقعی زندگی را کسب خواهید کرد و ما می شنویم که در رزومه خوب به نظر می رسد .
نتیجه تصویری درباره فناوری اطلاعات

4- طراح گرافیک

یکی از درخواستهای متداول برای کار مستقل ، طراحی گرافیک است. شرکت ها ، صاحبان مشاغل کوچک و سایر افراد همیشه به دنبال شخصی هستند که بنر وب سایت ، لوگوی شرکت یا سایر دارایی های گرافیکی خود را طراحی کند. شما در انواع وب سایت ها مشاغل پیدا می کنید ، آنها را می گیرید و سپس کار را انجام می دهید. شما پول دریافت می کنید ، یک ستاره طلا در رزومه خود (مخصوصاً اگر در زمینه گرافیک تحصیل می کنید) ، و این سرگرم کننده است!

5- تقریباً در هر کاری

فریلنسر شوید
وب سایت هایی مانند Freelancer.com وجود دارد که یک کار مهم است. ما قبلاً به طراحی گرافیکی اشاره کردیم اما این سایت های سبک مستقل می توانند برای هر کسی باشد. توسعه برنامه های تلفن همراه ، ایجاد وب سایت ، وبلاگ نویسی ، ویرایش ویدئو ، طراحی گرافیکی و تقریباً هر نوع کار آنلاین دیگر در این نوع سایت ها یافت می شود. آنها کار می کنند و هنگامی که شهرت خوبی کسب کردید ، می توانید به راحتی شغل پیدا کنید.

6- آموزش آنلاین

انجام دهید

شما برای یادگیری در مدرسه هستید پس چرا به دیگران که در مدرسه هستند برای یادگیری کمک نکنید. به احتمال زیاد شما حداقل در یک درس مدرسه خوب هستید. این احتمال وجود دارد که افراد دیگری در این زمینه به کمک نیاز داشته باشند و برای آموزش آنها به شما پول بپردازند. معلمان می توانند زندگی مناسبی داشته باشند و شما می توانید ساعات کار خود را تعیین کنید. به علاوه شما به شخص دیگری کمک می کنید تا یاد بگیرد و این احساس گرم و گیجی را در درون شما ایجاد می کند.

7- متخصص شبکه های اجتماعی

در واقع شرکت هایی وجود دارند که به شما پول می دهند تا نمایه شبکه های اجتماعی خود را درخشان کنید. شما مسئول ایجاد پست ، تعامل با مردم و جلوه دادن نمایه های رسانه های اجتماعی بالاتر از بقیه خواهید بود. این کار هم آسان و هم سخت است از یک طرف شما همیشه در شبکه های اجتماعی معاشرت می کنید ، اما نکته منفی این است که شما همیشه در رسانه های اجتماعی معاشرت می کنید. اگر می توانید با آن کنار بیایید ، فرصت خوبی است و در رزومه ها خوب به نظر می رسد.

8- مبلمان تلنگر

این کمی منحصر به فرد است ، اما می توانید از آن درآمد زیادی کسب کنید. به خصوص اگر در نزدیکی یا در محوطه دانشگاه زندگی می کنید. شما به سادگی مبلمانی را پیدا می کنید که مردم دور می اندازند مانند میز ، صندلی ، نیمکت و غیره و آنها را مرمت می کنید. برای شروع به کمی پول نیاز دارید زیرا به ابزارها و موارد دیگر نیاز دارید. با این حال ، می توانید یک کاناپه به صورت رایگان در محدوده شهر تهیه کنید ، آن را تمیز کنید و آن را با چند دلار بفروشید. این پول مکرر نیست اما همچنین می توانید در پایان سال تحصیلی وقتی دانش آموزان به خانه می روند و شغلی پردرآمد دارند ، تعدادی وسایل دور ریخته شده را تهیه کنید.

9- فروش محصولات در نمایشگاه ها ، جشنواره ها و رویدادهای اجتماعی

اگر شما سازنده دستبند ، نقاش نقاشی یا لباس بافتنی هستید ، تقریباً هر رویداد اجتماعی بزرگ ، تغییری در کسب درآمد است. اکثر شهرها دارندجشنواره ها ، نمایشگاه ها ، کارناوال ها و سایر رویدادهای بزرگ اجتماعی. شما به سادگی غرفه ای با کالاهای خود برپا می کنید و مردم را مجبور به خرید اقلام شما می کنید. اگر پشتکار داشته باشید و به احتمال زیاد در حال انجام کاری هستید که دوست دارید ، می توانید یک سکه تقریباً خوب بدست آورید.

10- عکاس یا فیلمبردار

شوید
این روزها بسیاری از مردم دوربین های DSLR بسیار خوبی دارند. در صورت انتخاب می توانید از آن سرگرمی کوچک سرگرم کننده به عنوان یک مورد حرفه ای استفاده کنید. افراد زیادی هستند که به دنبال عکاسان و فیلمبرداران برای فیلمبرداری از مراسم مانند عروسی ، رویدادهای بزرگ اجتماعی ، کنسرت ها ، رویدادهای مدرسه و سایر موارد هستند. اگر شما در آن مهارت دارید ، هزینه های زیادی می تواند پرداخت کند و اگر تصمیم گرفتید این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید ، می توانید از این رویدادها برای شروع نمونه کارها استفاده کنید. علاوه بر این ، به شما امکان می دهد مشاغل مورد نظر خود را در ساعات دلخواه بپذیرید ، بنابراین مانع از تحصیل نمی شود.

11- برنامه نویس مستقل شوید

این مورد نیاز به تخصص در برنامه نویسی کامپیوتر دارد ، اما اگر حداقل یک زبان را بلد باشید ، همیشه شغلی برای شما وجود دارد. بسیاری از شرکت ها توسعه دهندگان وب یا توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه را برای کمک به برنامه ها یا هدایت برنامه ها استخدام می کنند. چرخه توسعه می تواند از چند روز تا چند ماه باشد و شما در حال انجام کاری هستید که از آن لذت می برید. همچنین توسعه مستقل در رزومه بسیار جذاب است.

12- می توانید کمی خانه

را اصلاح کنید
تقریباً هر پیمانکار بهسازی منزل در این کره خاکی ، دانشجوی کالج را استخدام می کند. شما نقاشی خانه ها ، فرش کردن ، نصب وان ها و موارد دیگر از این قبیل خواهید کرد. بدیهی است ، شما با شخصی کار خواهید کرد که دارای مجوز و وثیقه است (امیدواریم) که کارهای فوق فنی را انجام دهد. با این حال ، برای رنگ آمیزی یک خانه مدرک یا گواهینامه لازم نیست. آنها می توانند نسبتاً خوب دستمزد بگیرند و این یک کار در طول سال است ، بنابراین لازم نیست نگران خشک شدن پول خود در پایان فصل باشید.

13- برای رویدادهای کاری داوطلب شوید

اکثر رویدادهای بزرگ مستلزم آن است که افراد موقت آنها را کار کنند. به عنوان مثال ، کار امنیتی در یک سالن کنسرت در حین نمایش یا پاکسازی پس از یک رویداد بزرگ اجتماعی. این مشاغل بسته به رویداد و کار شما می تواند صدها دلار برای کار آخر هفته پرداخت کند. از آنجا که همیشه یک رویداد در حال انجام است ، شما همیشه فرصتی برای یافتن کار دارید.

14- حیوان خانگی یا پرستار

در همه جا افرادی هستند که به دنبال خلاص شدن از شر حیوان خانگی خود یا کودکشان برای بیرون رفتن و کمی تفریح ​​هستند. در جایی که افرادی هستند که به استراحت نیاز دارند ، باید پول در آورد. این مقدار زیادی پول نیست ، اما کافی است که چند دلار در جیب خود نگه دارید. بعلاوه ، اگر مشتریان مکرری دارید ، برای یافتن کار جدید مجبور نیستید خیلی کار کنید ، زیرا همیشه افرادی را خواهید داشت که با شما تماس می گیرند تا برای افراد کوچک خود بنشینند.

15- بازاریاب یا مروج

تبدیل شدن به یک فریلنسر دشوار است. ساختن نمونه کارها کمی طول می کشد ، بنابراین به دست آوردن پول واقعی کمی طول می کشد. اگر برای شروع کمی مشکل دارید ، ناامید نشوید. اگر به تلاش خود ادامه دهید بهتر می شود!