قبلاً یک روز معمولی صرف انجام کار بدنی می شد ، اما دیگر اینطور نیست. بی تحرکی که اکثر ما به عنوان بخشی از برنامه روزانه شغلی خود تجربه می کنیم می تواند خطر مرگ را افزایش دهد. ممکن است هفته ای یک یا دو ساعت برای رفتن به سالن ورزشی وقت بگذارید ، اما اگر 40 ساعت دیگر به نشستن پشت میز یا نشستن در زمان استراحت ناهار اختصاص دهید ، در واقع آن را هنگام ورزش کردن جبران نمی کنید. [1]
در حالی که بسیاری از ما خوب می گوییم و قصد داریم در تعطیلات ناهار بیشتر پیاده روی کنیم یا بیشتر به باشگاه برویم ، اغلب پس از یک روز طولانی کار ، آنقدر خسته از نظر روحی هستیم که در عوض در خانه روی تخت دراز می کشیم و تلویزیون تماشا می کنیم.

انسانها کمتر فعال شده اند

در دهه 1960 ، تقریباً 50 درصد مشاغل ایالات متحده به فعالیت بدنی سنگین تا متوسط ​​نیاز داشتند. این زمانی بود که مشاغل کارخانه هنوز محل معمول بود و کارکنان تمام روز روی پای خود ایستاده بودند ، چه کارهای سنگین انجام می دادند یا نه. [2] در حال حاضر ، اما این درصد تقریباً 20٪ است ، تقریباً 80 درصد مشاغل آمریکایی تقریباً بی تحرک هستند یا نیاز به فشار فیزیکی بسیار کمی دارند. حقیقت تاسف بار این است که اکثر ما روزهای کاری خود را با چسبیدن به صندلی هایمان به کامپیوتر خیره می کنیم. نشسته ، اکنون یک بیماری همه گیر است.

به دوران کودکی خود فکر کنید. شما در خارج از منزل بازی می دویدید. در مدرسه شما P.E. ممکن است توسط دوستانتان تشویق شده باشید که به ورزش بپردازند. متأسفانه با بزرگ شدن ، فرصتهای شما برای مشارکت در فعالیتهای بدنی کمتر شد. در حالی که کار برای درآمد یک اولویت بزرگ است ، آیا واقعاً باید برای سلامتی ما اهمیت داشته باشد؟ متأسفانه ، به نظر می رسد اکثر ما بله گفته ایم و بنابراین ، اغلب اوقات حرکت خود را متوقف کرده ایم.

حتی اگر ممکن است هر چند وقت یکبار تمرینات را انجام دهید ، ورزش به تنهایی برای فعالیت بیشتر شما کافی نیست. در یک مطالعه ، دو گروه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یک گروه بسیار فعال بودند و بیش از 7 ساعت در هفته ورزش می کردند. گروه دیگر بیشتر وقت خود را صرف نشستن می کردند. گروه فیزیکی کمتر 50 درصد بیشتر در خطر مرگ بودند. گویی این نتیجه به اندازه کافی ترسناک نیست ، همان گروه احتمال مرگ خود را در اثر بیماری قلبی را دو برابر کردند.

برخیزید و حرکت کنید

هدف ساده است: بیشتر حرکت کنید ، کمتر بنشینید. به دنبال راههای کوچکی برای گنجاندن فعالیت بیشتر در هر روز باشید. شاید فردا بتوانید این مقاله را با یکی از همکاران خود به اشتراک بگذارید و هدف قرار دهید که هر روز در تعطیلات ناهار خود با هم قدم بزنید. سعی کنید روزانه دو مایل متناسب باشید. و اگر در دفتر خود پله دارید ، سعی کنید به جای انتخاب آسانسور ، از پله ها استفاده کنید.
این ویدئو همچنین توصیه های خوبی دارد که می توانید امتحان کنید!
برای الهام بیشتر ، این مقاله را برای تمریناتی که می توانید در حین کار انجام دهید ، بررسی کنید: 29 تمرین که می توانید در (یا نزدیک) میز خود انجام دهید

اکنون بایستید!

آنقدر با اهداف بزرگ غرق نشوید که بلافاصله خود را ناامید کنید. سعی کنید کوچک شروع کنید وقتی جایگزینی در زندگی روزمره خود پیدا می کنید (مانند بالا رفتن از پله در محل کار یا حتی ایستادن و قدم زدن هنگام صحبت با تلفن) ، می توانید به سرعت برخی از عادت های جدید را شروع کنید که می توانید در دراز مدت آنها را حفظ کنید.
در حالی که گاهی اوقات می توان بسیار وسوسه انگیز بود که از یک روز طولانی کار به خانه برگردید و دراز بکشید و سریال های مورد علاقه خود را تماشا کنید ، اما اگر بتوانید به فعالیت خود اهمیت دهید ، شادتر و بسیار سالم تر خواهید بود. اگر صاحب حیوان خانگی هستید ، در مورد رابطه خود با توله سگ خود نیز احساس بهتری خواهید داشت – آنها را پیاده روی کنید! قلب سالم شما و دوست خزدار شما از شما تشکر خواهند کرد. اگر حیوان خانگی ندارید ، با همسایه ای ارتباط برقرار کنید که به شما کمک می کند انگیزه و مسئولیت پذیری خود را حفظ کنید.

[1]^فوربس: چرا نشستن خطر مرگ زودتر را افزایش می دهد [2]^نیویورک تایمز: در محل کار کمتر فعال هستند ، آمریکایی ها پوند بسته اند