والدین گرامی ،

ابتدا اجازه دهید بگویم ، بس کنید.

رقت انگیز و بی معنی است و برای بقیه ما تماشاچیان بی گناه … بسیار آزاردهنده است.

صادقانه بگویم ، ما از ناله ، شکایت ، عصبانیت ، ذهنیت قربانی و ناتوانی شما در درک نگرش فعلی شما (و نه یک رویداد تاریخی) ، بزرگترین مشکل شما هستیم. ما همچنین از اینکه شما رفتار بد (فعلی) خود را به گردن والدین خود بیندازید ، ناراحت هستیم. آنچه در حال حاضر بین شما و موفقیت ایستاده است ، شما هستید. نه افراد شما ، نه سابقه شما … شما. و این واقعیت که شما فکر می کنید آنها زندگی شما را خراب کرده اند و به نوعی مسئول رفتارهای احمقانه (فعلی) شما و نتایج کمتر از مطلوب شما ، پیامدهای انکار ، ناپختگی و توهم هستند.

بله ، همه ما متوجه می شویم که دوران کودکی شما یا قسمت هایی از آن بهم ریخته است – به بزرگترین باشگاه جهان خوش آمدید.

ما همچنین دریافتیم که پیرمرد شما به طور دوره ای کاملاً بی حس ،٪ *@ * * بوده است. متأسفانه ، این کاری است که (بسیاری) از پدران انجام می دهند. و بله ، ما می دانیم که مادر شما آن زمان وقتی شما در کلاس هشتم (و نهم و دهم) بودید ، گاو خودخواهی بود. اتفاق می افتد

خوب ، بیایید صادق و رک باشیم … برخی از والدین مزخرف هستند. و بله ، بسیاری از ما – از نظر جسمی ، احساسی و/یا روانی – توسط والدین خود آسیب دیده ایم. من پیشنهاد نمی کنم که گذشته خود را انکار کنید ، اما من پیشنهاد می کنم که شما در آنجا زندگی نکنید. تو را خواهد کشت به ده روش مختلف. برخی از مردم در دهه های هفتاد و هشتاد زندگی می کرده اند و در چند دهه گذشته دوباره به دوران کودکی خود رفته اند.

مهم نیست که چقدر فکر می کنید والدین شما مستحق عصبانیت ، عصبانیت و نارضایتی شما هستند ، من به شما می گویم (1) هیچ هدف مثبتی ندارد (2) بیشتر از آنها به شما صدمه می زند (3) از بزرگ بودن ، نابالغ و احمق بودن دست بردارید عزیزم و (4) شما و فقط شما ، مسئول واقعیت فعلی خود هستید – مهم نیست که والدین شما با شما چه کرده اند یا نکرده اند ، یا برای شما.

اگرچه ممکن است شما “دلیل” بسیار خوبی برای عصبانی شدن ابدی افراد خود داشته باشید ، اما من می گویم به هر حال آن را رها کنید. حرکت کن و این در مورد آنچه آنها انجام می دهند یا شایسته آن نیستند نیست ؛ آن چیزی است که شما سزاوار آن هستید اگر می خواهید پتانسیل ، اشتیاق ، خوش بینی و امید خود را از بین ببرید ، تبدیل به یک سرزنش مزمن والدین شوید. صدمه را تحمل کن ، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد!

یا می توانید به من اجازه دهید در زمان و درد جدی خود صرفه جویی کنید و فقط وقتی من به شما می گویم که سرزنش والدین بودن اتلاف بیهوده ، مخرب و رقت انگیز انرژی بالقوه و احساسی شما است ، باور کنید. و اگر مراقب نباشید ، زندگی شما تلف می شود. شما را از درون به بیرون نابود خواهد کرد. درسته؛ برخی از مردم با عصبانیت ، تلخی ، کینه و شکنجه جان خود را از دست خواهند داد زیرا آنها هرگز راهی برای رهایی از بدبختی خود ماندگار پیدا نکرده اند-بله ، آن را به وضوح بخوانید ، که خود ابدی است. وقتی هنوز به طرز ناامیدکننده ای از احساسات سالهای قبل خودداری می کنید ، این مشکل شما هستید. وقتی بیست و پنج ، سی و پنج یا پنجاه و پنج سال دارید و هنوز مثل یک نوجوان که از دست والدین خود عصبانی است فکر می کنید ، صحبت می کنید و رفتار می کنید ، شما نیاز به بررسی واقعی واقعیت دارید.

تنها چیزی که می توانید در مورد گذشته تغییر دهید این است که چگونه اجازه می دهید تا اکنون بر شما تأثیر بگذارد.

شاید بخواهید آن را دوباره بخوانید.

در طول این سالها با افرادی کار کرده ام که والدین خود را مسئول همه چیز از مهارتهای ارتباطی ضعیف ، روابط ناکارآمد ، عادات مخرب و رفتارهای خشونت آمیز ، تا بدن چاق و عادات غذایی نامناسب خود می دانند. چی!!! آیا مغز در سر ندارید؟ آیا شما از تفکر مستقل ناتوان هستید؟ آیا نمی توانید خودتان تصمیم بگیرید ، رفتارهای خود را انتخاب کنید و مسئول وجود خودتان باشید؟ مطمئنا این روزها به خودتان غذا می دهید؟ مطمئناً شما بر آنچه از دهان شما خارج می شود کنترل دارید؟ و مطمئناً شما می توانید انجام دهید ، باشید و در دنیای خود متفاوت خلق کنید.

شاید والدین شما به شما یاد داده اند که چگونه باشید؟

بگذارید بگویم که من کاملاً درک می کنم که والدین شما همیشه آنطور که باید یا می توانستند برای شما در دوران کودکی (مراقب ، حامی ، بخشنده ، درک کننده ، دوست داشتنی ، در دسترس ، راهنما ، صادق) نبوده اند. شما همدردی و درک من را دارید اما تنها نیستید. شما در اکثریت بسیار زیادی هستید مشکل والدین این است که آنها ناقص هستند و کل “انسان بودن” مانع کمال والدین می شود. اگر والدین سایبورگ بودند.

مقاله امروز نتیجه تعداد بیشماری از گفتگوهای اخیر من با افرادی است که به دنبال سرزنش والدین خود برای هر جنبه ای از وجود بدبخت و ناکارآمد خود هستند. گاهی اوقات عصبانیت ، عصبانیت ، کینه و جسارت ، نفرت مطلق ، که مردم به آن پایبند هستند (ده ها سال) مرا شگفت زده و ناراحت می کند.

بازی سرزنش والدین شیب لغزنده ای برای ترحم به خود استبیهودگی و بیهودگی که توسط بسیاری از مردم به ضرر خودشان انجام می شود. این یک بازی است که توصیه می شود از آن اجتناب کنید.

امیدوارم این نامه شما را خوب پیدا کند ،

کریگ