کار به جایی رسیده است که در صورت نداشتن حساب فیس بوک ، پروفایل LinkedIn ، فید توییتر و حضور در ده ها وب سایت دیگر ، از زمان پیروی نمی کنید. این می تواند دیوانه کننده باشد که سعی کنید همه چیز را دنبال کنید – و هر روز وب سایت های جدیدی در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. چه کاری می توانی انجام بدهی؟ مطلقاً ضروری است که از همه آنها استفاده کنید ، درست است؟
عکس مرتبط با شبکه های اجتماعی

خوب ، وقت گذاشتن در تمام وب سایت هایی که حضور آنلاین شما را تشکیل می دهند ، مزایای روشنی دارد – اما معایب زیادی نیز وجود دارد. ارزش دارد به دلایلی که باید در ایجاد پروفایل شبکه های اجتماعی و به روزرسانی آنها اهمیت دهید و همچنین جنبه های منفی برخورد با همه آن سایت ها توجه کنید.

5 دلیل برای مراقبت از حضور آنلاین خود

  1. کارفرمایان و مشتریان به صورت آنلاین به دنبال شما هستند. در حالی که بسیاری از افرادی که علاقه مند به ارائه کار به شما هستند به دنبال اطلاعات تماس شما و منابع شما هستند ، بسیاری از آنها به دنبال همه چیزهای بد در مورد شما هستند که ممکن است بصورت آنلاین درج شده باشد. داشتن پروفایل های شبکه های اجتماعی می تواند چندین صفحه را در اختیار شما قرار دهد که در جستجوی Google ظاهر می شوند و تحت کنترل شما هستند. آنها معمولاً دارای رتبه بالایی هستند و می توانند به شما کمک کنند استعدادهای خود را در قالب قابل تشخیص تری نسبت به وبلاگ یا وب سایت شخصی نشان دهید.
  2. می توانید با یکدیگر تماس بگیرید و دوستان آنلاین پیدا کنید. داستانهای دوستان از دست رفته ای که مجدداً در فیس بوک و سایر وب سایت ها متصل می شوند ، رایج می شود. و سایت های شبکه های اجتماعی فقط شما را به دوستانی که از قبل می شناسید محدود نمی کنند: آنها یک تالار گفتگوی آسان برای یافتن مخاطبین تجاری بدون نیاز به اینکه شما واقعاً خانه یا دفتر خود را ترک کرده و به یک رویداد شبکه ای بروید ، ارائه می دهند.
  3. حتی بدون اطلاعات تماس می توانید ارتباط برقرار کنید. بسیاری از افراد مهم در صنایع مختلف دارای حداقل نمایه مکان در انواع وب سایت های شبکه های اجتماعی هستند. و در حالی که شما هرگز نمی توانید یک شماره تلفن مستقیم برای برخی از افراد بالاتر از زنجیره غذایی دریافت کنید ، هنوز می توانید به راحتی به آنها در LinkedIn یا هر وب سایت دیگری که آنها مراجعه می کنند پیام ارسال کنید. ممکن است نوعی دستیار پیام شما را بازبینی کند – اما شما همچنان می توانید از طریق شبکه های اجتماعی به افراد بزرگتر نزدیک شوید.
  4. اگر نام خود را در همه سایت های مختلف شبکه های اجتماعی ادعا نمی کنید ، ممکن است شخصی آن را برای شما انجام دهد. ست گودین ، ​​نویسنده کتابهای بازاریابی متعدد ، یک مثال کلاسیک ارائه می دهد: علیرغم این واقعیت که شخصی نام ‘sethgodin’ در توییتر را اعلام کرده است ، در واقع گودین ( که در مورد این موضوع وبلاگ نوشته بود ) نبود. در مورد گودین ، ​​از این حساب به صورت مخرب استفاده نشده است – اما همچنین موردی نیست که شخصی با همان نام ابتدا به آنجا برسد. اگر نام خود را در هر شبکه اجتماعی که ظاهر می شود انتخاب نکنید ، ممکن است آنقدر خوش شانس نباشید. شخصی به راحتی می تواند از چنین حسابی برای انتشار اطلاعات غلط یا ایجاد مشکل استفاده کند.
  5. بقیه این کار را انجام می دهند. فشار همسالان بهانه ضعیفی است – اما اگر تبدیل شدن به یک استاندارد صنعتی در زمینه شما برای حضور آنلاین ، عدم وجود آن می تواند در دراز مدت مشکل ساز شود. و اگر همه دوستان شما از طریق یک وب سایت خاص در تماس باشند ، مطمئناً نمی خواهید از قلم بیفتید. صرفاً جمع آوری یک نمایه و به روزرسانی آن می تواند سرمایه کوچکی از وقت شما باشد ، در مقایسه با نداشتن قابلیت اتصال آنلاین به مشتریان یا دوستان.

3 دلیل برای فراموش کردن حضور آنلاین خود

  1. کارفرمایان و مشتریان در واقع به توانایی های شبکه های اجتماعی شما اهمیت چندانی نمی دهند. مطمئناً تقریباً همه این روزها نام شما را جستجو می کنند – اما تا زمانی که چیز بدی پیدا نکنند ، مهم نیست که آنها چه چیزی را پیدا کرده اند. اگر نامی معمولی دارید ، به احتمال زیاد در هر دو بازی گم می شوید. شما راههای زیادی برای توصیف توانایی ها و ارتباطات خود دارید ، و احتمالاً می توانید این واقعیت را بهتر از یک صفحه مشخصات استاندارد انجام دهید.
  2. قرار دادن اطلاعات بیش از حد لزوماً بی خطر نیست. حتی با فرض این که سارقان هویت بر تمام حرکات شما در تمام حساب های آنلاین شما نظارت ندارند ، به مشتریان ، خانواده و سایر افراد جزئیات زندگی شما را نمی گویند ، ایده خوبی به نظر نمی رسد. داستانهای وحشتناک زیادی در مورد به اشتراک گذاری بیش از حد وجود دارد و حضور کامل آنلاین فقط باعث می شود چنین داستانی برای شما اتفاق بیفتد.
  3. شبکه های اجتماعی و ایجاد حضور آنلاین به زمان زیادی نیاز دارد. اگر شروع کنید ، گذراندن ساعت ها در سایتی مانند توییتر کار سختی نیست. می توانید آن را شبکه یا بازاریابی بنامید ، اما در هر صورت ، زمانی را صرف کرده اید که مطمئناً می توان از آن برای تلاش برای برقراری ارتباط با بچه های کلاس سوم دبستان استفاده کرد.

یافتن کمی تعادل

به نظر می رسد که شبکه های اجتماعی و حضور آنلاین فقط ارزشی را دارند که ما به آنها می دهیم – و اهمیت دادن بیش از حد به آنها عاقلانه نیست. با این وجود ، من فکر می کنم حفظ یک یا دو نمایه ایده خوبی است. گرفتن نام شما در چندین سایت ارزشمند است ، اما من به خود زحمت نمی دهم که هر سایتی را که در آن نمایه دارم به طور مداوم به روز کنم. در عوض همه آنها به وب سایت من یا دو سایتی که من مرتباً با آنها تعامل دارم اشاره می کنند.

مانند بیشتر موارد ، مراقبت از حضور آنلاین شما در حد اعتدال می تواند مفید باشد. وقتی شخصی سعی می کند هر سایتی را زیر نور خورشید به روز کند ، بی فایده می شود. ارزش این را دارد که بدانید میزان اعتدال برای شما چقدر منطقی است.