همه ما آن دوره را در زندگی خود گذرانده ایم که احساس می کنیم ، صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد ، ما هیچ چیز مثبتی برای خود نداریم. انتقاد از خود در مورد هر چیزی بسیار آسان است – از شایستگی شما در محل کار گرفته تا نحوه برخورد با موقعیت های خانه – و این می تواند به راحتی از موفقیت های خود در زندگی مبهم شود.

این نوع اقدامات مداوم و عدم وضوح می تواند به راحتی باور کند که شما یک شکست خورده هستید ، حتی اگر همه شواهد موجود در زندگی شما – از نظر شخصی و حرفه ای – به نتایج دیگری اشاره کنند. اگر در زندگی با آتش سوزی بیش از حد مشغول هستید ، به احتمال زیاد هیچ وقت برای قدردانی از موفقیت ها و دستاوردهای خود نخواهید داشت. شما می توانید در حال حاضر موفق باشید و فقط آن را درک نکنید. در اینجا برخی از نشانه ها وجود دارد:

1- شما تحت کنترل درآمد خود نیستید.

بسیاری از مردم احساس می کنند به آن حقوق بعدی وابسته هستند تا کارها برای آنها کار کند. اگر می توانید بدون نگرانی که پول کافی برای دوام آوردن تا پایان ماه را ندارید ، روز به روز کار کنید ، مطمئناً شما یک فرد موفق هستید! ممکن است نتوانید رولکس تهیه کنید ، اما اگر هفته به هفته زندگی نمی کنید ، موفق هستید.

2- شما به دنبال ستایش نیستید.

جستجوی ستایش از عزیزان و همکاران چیزی است که ما معمولاً در دوران نوجوانی از آن رشد می کنیم. اگر منتظر دریافت ضرب المثل ضرب المثل در محل کار یا خانه نیستید ، فردی موفق تر از آن چیزی هستید که حتی ممکن است بدانید. اینکه بتوانید وظیفه خود را بدون جستجوی ستایش انجام دهید ، نشانه قوی امنیت روانی است.

3- شما کمتر درام می بینید.

حتی یک سال در زندگی خود را مرور کنید: آیا متوجه شده اید که همه چیز آرام تر است؟ در خانه و محل کار؟ اگر چنین است ، احتمالاً می توانید بگویید که زندگی شما بسیار موفق است – فقدان هرج و مرج در نظم و هماهنگی.

4- شما برنامه ای دارید.

موفقیت بر اساس ساختار و داشتن یک برنامه بلند مدت برای رسیدن به جایی که می خواهید است. اگر در واقع چارچوبی را برای رسیدن به اهداف زندگی در زندگی خود دنبال کنید ، در حال حاضر بسیار موفق هستید. اکثر مردم از قبل برنامه ریزی نمی کنند!

5- شما بیشتر هوس می کنید.

برای افرادی که ممکن است احساس کنند در زندگی خود چندان خوب عمل نمی کنند ، اگر تمایل دارید از هر موقعیتی به دنبال موارد بیشتری باشید در حال حاضر در راه موفقیت هستید. جاه طلبی و میل به دانش به فردی مصمم اشاره می کند که به دنبال بهبود خود است.

6- شما پرنده اولیه هستید

این ضرب المثل قدیمی را می دانید. پرنده اولیه کرم را می گیرد. اگر می خواهید زندگی خود را به موفقیت تبدیل کنید ، نمی توانید هر روز را بعد از ظهر شروع کنید. وقتی متوجه می شوید که در حال پریدن از رختخواب هستید و آماده حمله به روز هستید ، احتمالاً می توانید به یک شیوه زندگی و شخصیت موفق اشاره کنید.

7- شما از نظر اجتماعی فعال هستید.
 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

موفقیت به طرق مختلف صورت می گیرد ، نه فقط رتبه یا بسته حقوق و دستمزد شما. اگر بتوانید در موقعیت های مختلف با حلقه های مختلف اجتماعی درگیر شوید ، می توانید به یک زندگی سالم و هماهنگ اشاره کنید – مردم تمایلی به پیروی از شخصیت های سمی ندارند.

8- شما احترام متقابل ارائه می دهید.

موفقیت از تجربیات شخصی شما در زندگی ، از جمله گذر از استرس ها و مشکلات ناشی می شود. اگر ارزش رفتار با دیگران را با احترام بدانید ، در حال حاضر یکی از مهمترین جنبه های موفقیت را به کار گرفته اید.

9- شما می خواهید به دیگران کمک کنید.

باز هم ، موفقیت شما در این جهان بسیار فراتر از هزینه ماشین شما است. اگر بتوانید پایگاه مستحکمی برای کار در اختیار مردم قرار دهید و به عنوان ستون قوت همکاران عمل کنید ، موفقیت چندان دور از انتظار نیست.

10- رانده شده اید.

هرکسی بدون موتور و تمایل به عبور از شرایط سخت و مشکلات برای موفقیت تلاش می کند. اگر برایتان مهم نیست که آستین خود را بالا زده و دستان خود را کثیف کنید ، وضعیت شما از آنچه فکر می کنید بهتر است.

11- شما بدون تکبر اعتماد به نفس دارید.

تفاوت بزرگ بین یک فرد موفق و کسی که معتقد است موفق هستند ، نحوه رفتار آنهاست. اگر بتوانید فروتنی واقعی را برای دیگران نشان دهید ، در حالی که به کسانی که تلاش می کنند الهام بخشید ، در حال حاضر فردی موفق هستید

12- شما مبارزه کرده اید.

ما قبلاً به این موضوع پرداخته ایم که چگونه شکست می تواند نقطه مورد نیاز برای موفقیت باشد. قبل از رسیدن به بالا باید به پایین ضربه بزنید. این که بتوانید از موقعیت شکست به موفقیت-هر موفقیتی-برگردید ، نشانه ای از فردی با اراده آهنین است که قصد موفقیت در زندگی را دارد.

13- شما برای بهبود تلاش می کنید.

بسیاری از مردم در دام این باور قرار می گیرند که “موفق شده اند”. وقتی همیشه به دنبال بهبود عملکرد قبلی هستید ، حتی اگر تماشایی بود ، در حال تنظیم هستیدخود را برای موفقیت طولانی مدت آماده کنید.

14- نظم و انضباط دارید.

نظم و انضباط تنها می تواند ناشی از موفقیت و مشاهده چگونگی پیشرفت در گذشته باشد. یادگیری نحوه اشتباه نکردن و نحوه برقراری تماس مناسب برای موفقیت طولانی مدت بسیار مهم است.

15- شما صبر را تبلیغ می کنید.

صبر فضیلتی است که موفق ترین افراد در مقیاس وسیع از خود ساطع می کنند. بدون صبر و حوصله ، ایجاد چنین اثری که در ابتدا در هر کار یا محیط شخصی در نظر داشتید ، دشوار است.

16- می توانید نه بگویید.

ما قبلاً در مورد قدرت جلوگیری از نیاز به ستایش صحبت کردیم – این همان ایده آل است. اگر می توانید نه بگویید ، در حال حاضر از نیاز به جلب رضایت همه اجتناب کرده اید. این نشانه یک فرد موفق است.

17- زمان را به خوبی مدیریت می کنید.

مدیریت زمان نشانه موفقیت طولانی مدت است و اینکه بتوانید از زمان در هر روز معین برای بهره وری استفاده کنید ، نشانه یک فرد موفق است. آیا قادر به انجام کارهای فراوان در هر روز هستید؟ شما قبلاً موفق شده اید.

18- شما دوستان موفقی دارید

موفقیت در اطراف شما ساده ترین راه برای الهام بخشیدن به خود است. اگر خود را در محاصره کسانی قرار دهید که عملکرد خوبی دارند ، می توانید به راحتی خود را به شیوه ای مناسب بهبود بخشیده و توسعه دهید.

19 شما دیگران را سرزنش نمی کنید.

شما به مرحله ای از زندگی خود رسیده اید که کاملاً می فهمید معنی این است که مالکیت اعمال خود را در اختیار داشته باشید و دیگران را برای ناامیدی ها و شکست های خود هدف قرار ندهید. این امر ناشی از فعال بودن و نه منفعل بودن و توجه به قدرت درونی شما برای تغییر زندگی است. همچنین بیانگر توانایی شما در جلوگیری از هدایت محیط به سمتی است که شما نمی خواهید.

20. وقت خود را تلف نمی کنید.

آن روزها گذشته است که اجازه می دهید دیگران شما را به خود بکشند و باعث می شوند وقت خود را در فعالیتهایی که به نظر شما خسته کننده و حتی مضر برای رشد و عزت نفس شما می گذرد ، بگذرانند. حس هدایت بیشتر شما را قادر می سازد بدون نیاز به تأیید دیگران بدانید که چه می خواهید.

21- شما قاطع هستید.

شما درک می کنید که فقط گفتن بله یا خیر کافی نیست. توضیح دلایل خود به روشنی برای دیگران ضروری است که بفهمند شما فردی هستید که افکار و نیازهای خود را دارید. این به معنی انعطاف ناپذیر بودن نیست ، اما در عین درک ، هرگز نباید اجازه دهید کسی راه شما را منحرف کند.

22- شما مثبت می مانید.

شما به سختی آموخته اید که منفی بودن یا شکاک بودن در توجیه شکست ها و شکست های احتمالی شما هیچ هدفی ندارد. نه تنها باعث می شود احساس ناتوانی و اضطراب کنید ، بلکه بر نتیجه نهایی نیز تأثیر می گذارد. با مثبت اندیشی و صادق بودن در پیگیری اهداف خود ، دستاورد واقعی درون خود را آزاد خواهید کرد.

23- شما مراقب سلامت خود

هستید
ترک فعالیت های مضر که شما را از کار به سوی آینده ای روشن که همیشه در آرزوی آن بوده اید باز می دارد ، گامی قدرتمند است. سیگار کشیدن ، مصرف مواد مخدر ، خوردن بیش از حد چربی های اشباع شده و قند یا ورزش نکردن ، می فهمید که کنار گذاشتن همه آنها شما را به فردی قوی تر با انگیزه و اراده بیشتر تبدیل می کند.

24- شما به دنبال رابطه ای برای حل مسائل شخصی خود نیستید.

به راحتی می توان شکست های خود را در پشت کسی که ما را دوست دارد پنهان کرد. اما ، برای هر دو طرف در رابطه کمی نابالغ است که از پرداختن به مسائل واقعی که به زندگی یکدیگر آسیب می رساند ، دست بکشند. این ایده خوبی نیست که از کمک به دیگران برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر اجتناب کنید ، فقط به این دلیل که انجام ندادن آن آسان تر است یا به این دلیل که “همه چیز همانطور که هست خوب است”.

25- شما بالغ هستید.

وقتی شرایط بدی در محل کار پدیدار می شود ، یا باید با فردی که با او مشکل دارید برخورد کنید. علامت موفقیت این است که بتوانید شکایات شخصی را برای دستیابی به حرفه کنار بگذارید.

همیشه مهم است که به خود یادآوری کنید که موفقیت چیزی نیست که بتوان آنقدر مادی قضاوت کرد. اگر بتوانید به سبک زندگی خود نگاه کنید و بفهمید که کارها را به شیوه ای بالغ ، اجتماعی و م doثر انجام می دهید ، در حال حاضر بسیار موفق تر از هر سیلی به پشت هستید.

موفقیت ناشی از پذیرش مهارت ها و توانایی های خود است ، نه آنچه کسی که ممکن است قبلاً ملاقات کرده اید به شما بگوید.