مولد بودن می تواند احساس هیجان انگیزی داشته باشد. این می تواند شتابی ایجاد کند که به شما انرژی می بخشد ، به شما انگیزه می دهد ، انگیزه شما را می رساند و به اهداف شما می رسد. افراد مولد بر اهداف خود متمرکز هستند و مسئولیت زندگی خود را بر عهده می گیرند.

این تصور غلط رایج است که بهره وری برابر با مشغله است. آنها یکسان نیستند. مشغله ممکن است گاهی اتفاق بیفتد ، اما در عوض می تواند به معنای متعهد بودن بیش از حد باشد. گاهی اوقات ، اجتناب ناپذیر است. گاهی اوقات ، زندگی کارهایی را برای ما به ارمغان می آورد که ما برای آنها برنامه ریزی نکرده بودیم ، و همچنین انتخاب زیادی در مورد آنها نداریم. کلید ایجاد تعادل در این زمان افزایش وظایف این است که وقت بگذارید تا “هیچ کاری انجام ندهید”. این هیچ چیز عمدی و کامل کننده نیست. نباید آن را با تنبلی یا عدم رانندگی اشتباه گرفت. انجام ندادن “هیچ” در واقع می تواند بهره وری شما را افزایش دهد.
بهره وری

انجام کارها بیش از سخت کوشی ، تلاش و دانش نیاز دارد. گاهی اوقات ، در “زمان بحران” ، می توان احساس کرد که نیاز به فشار حتی بیشتر است. شما سر خود را پایین نگه دارید و اجازه ندهید هیچ گونه حواس پرتی به درون شما نفوذ کند. با این حال کار سخت تر ، لزوماً سازنده ترین راه برای انجام وظایف نیست. این می تواند منجر به استرس ، فرسودگی ، بی خوابی و حتی بیماری شود. در تلاش برای دستیابی به موفقیت بیشتر ، ما در واقع می توانیم آگاهی و لذت خود را از زندگی از دست بدهیم

هر از گاهی ، یک “تایم اوت” مناسب می تواند بسیار موثر باشد. وقتی با کارهای بسیار زیادی روبرو هستید که می توانید در مدت زمان کوتاهی انجام دهید ، ممکن است احساس طاقت فرسایی کنید. به نظر می رسد همه چیز یک اولویت برابر است و همه باید فوراً انجام شوند. ممکن است به رختخواب بروید و فکر کنید که چگونه می توانید همه چیز را به پایان برسانید. لیست کارها راه های بسیار خوبی برای یادداشت کردن تمام کارهایی است که باید در روز انجام دهید ، اما نیاز به گفتن “بله” به همه و هر چیزی که در آینده به وجود می آید می تواند مانع پیشرفت شود. مشغول بودن در واقع می تواند به یک تنظیم پیش فرض تبدیل شود. بدتر از همه ، ممکن است انرژی را از چیزهایی که لذت می برید بگیرد.

برخی از پربازده ترین افراد نه تنها بر موثر بودن ، بلکه بر ارزش انجام ندادن “هیچ کاری” اهمیت می دهند تا بتوانند در انجام بسیاری از موارد های خود کارآمدتر عمل کنند.

این 10 دلیل را که افراد مولد برای هیچ چیز وقت می گذارند بررسی کنید:

1- انجام ندادن کاری به آنها چشم انداز می دهد.

ایده های بزرگ اغلب زمانی به وجود می آیند که افراد مولد از آنچه روی آن کار می کنند فاصله می گیرند. استراحت کردن و انتخاب تغییر مناظر می تواند هنگام بازگشت به زندگی شفافیت ایجاد کند.

2- انجام هیچ کاری به بدن آنها زمان می دهد تا استراحت کنند.

استراحت و آرامش کلید سلامتی است. به طور اتفاقی ، افراد حیاتی کارهای بیشتری انجام می دهند.

3- این فضا را برای ورود چیز جدیدی باز می گذارد.

وقتی پربازده ترین افراد از زندگی شلوغ خود دور می شوند ، افراد و تجربیات جدید فضایی برای ظاهر شدن دارند. مشقت روزانه می تواند منجر به نارضایتی و احساس ناامیدی شود که هیچ کاری در حال انجام نیست.

4- آتش های خلاقانه آنها سوخت می گیرد.

استراحت می تواند بهترین موز باشد.

5- ذهن آنها آرام است…

… و استرس زمانی کاهش می یابد که پربازده ترین افراد برای خود زمان استراحت تعیین کنند.

6- مستعد بودن باعث استراحت سیستم عصبی ما می شود.

طبق گفته Chloe Park از Mind Body Green.com ، بدون این نوع آرامش ، ما فقط با 70 درصد ظرفیت کار می کنیم. استرس در واقع ضد محصول است.

7- استراحت بدن تنش را آزاد می کند ، که باعث می شود بتواند روزهای طولانی تری را تحمل کند.

وقتی برای استراحت دراز می کشند ، ستون فقرات آنها کشیده می شود و باعث می شود جاذبه به بدن آنها استراحت بدهد که باید بیشتر انجام دهند.

8- آنها واسطه می شوند و وضوح و آرامش را پیدا می کنند ، استرس و فعالیت مجدد را کاهش می دهند.

اپرا وینفری در مورد ارزش مدیتیشن می گوید: “فقط از آن فضا می توانید بهترین کار و بهترین زندگی خود را خلق کنید.”

9- آنها می دانند که آیا وقت نمی گذارند تا از دستاوردهای خود لذت ببرند …

… بهره وری آنها ارزش واقعی ندارد.

10- آنها قدرت “نه” گفتن را درک می کنند.

اگر آنها به برخی چیزها نه بگویند ، در واقع می توانند به خود تنفس بدهند تا “بله” بگویند تا کارهای بیشتری را در زندگی انجام دهند.