اگر شبیه من هستید ، دوست دارید روز خود را با یک تمرین عالی شروع کنید. با این حال ، بسیاری از مردم معتقدند که باید یک بار در روز (حدود یک ساعت یا بیشتر) ورزش کنند. من اطلاعات تکان دهنده ای برای شما دارم و این روش شما را برای زندگی تغییر می دهد!

آهسته و پیوسته در مسابقه برنده نمی شود

شما درست خواندید ، مردم ورزش کردن به مدت یک ساعت از دستگاهی به دستگاه دیگر بدن شما را فرسوده می کند. دکتر جوئل سیمن (روانشناس ورزش) برای اثبات این امر تحقیقاتی انجام داده است!

“تمرینات بیش از حد طولانی خستگی زیادی ایجاد می کند که الگوهای حرکتی شما را خراب می کند و تکنیک شما نیز خراب می شود. این نه تنها بر خود آن تمرین تأثیر منفی می گذارد ، بلکه تکنیک ضعیفی که در آن تمرین به کار برده اید ، در تمرین بعدی به وجود خواهد آمد. “

این یک یافته باورنکردنی است ، و من می خواهم مقدار زیادی را متوقف کنم و در مورد آن فکر کنم تا واقعاً فرو رود. تمرینات طولانی مدت و آهسته فقط شما را خسته می کند بدون اینکه واقعاً به شما کمک کند. اگر چنین است ، چه کنیم که مطمئن شویم این اتفاق نمی افتد؟

آموزش تناوبی را امتحان کنید

تمرینات اینتروال به این معنی است که تمرینات متناوب را از طریق تمرینات کوتاه مدت با شدت بالا انجام دهید ، نه اینکه به مرور زمان خود را تحت فشار قرار دهید. دکتر هوارد کنوتگن در بیمارستان توانبخشی اسپولدینگ وابسته به هاروارد می گوید: “شدت بالا اساساً به این معنی است که با شدت یا سرعتی بیشتر از آنچه می توانستید انجام دهید ، قبل از خستگی 5 تا 10 دقیقه تمرین کنید.”

هاوارد دریافت کرد که تمرینات تناوبی در واقع برای شما بهتر بود سلامت قلب و قلب و عروق ورزش در فواصل زمانی باعث می شود قلب شما سریعتر بهبود یابد ، زیرا شروع به فشار شدید دیگری می کند. وقتی بدون وقفه تمرین می کنید ، به قلب یا بدن خود زمان لازم برای بهبودی را نمی دهید.

شما عموماً می خواهید حدود 150 دقیقه تمرینات با شدت بالا در هفته انجام دهید ، این کار را ساده کنید تا 30 دقیقه در روز انجام دهید. این تمرین می تواند شامل پیاده روی سریع هر روز صبح تا انتخاب “فاصله” روی دستگاه تمرین در باشگاه باشد. انجام این کار بسیار ساده است و این اطمینان را می دهد که بدن شما به میزان مناسب (و آرامش) مورد نیاز خود ، ورزش می کند.

حکم نهایی

تمرینات اینتروال برای کسانی که برنامه های شلوغی دارند و نمی توانند برای مدت طولانی ورزش کنند ، بسیار مناسب است. شما می توانید تمرین 60 دقیقه ای خود را در طول روز در حالی که 30 دقیقه پیاده روی صبحگاهی و 30 دقیقه تمرین قدرتی در شب انجام می دهید ، از بین ببرید. لازم نیست هر روز تمرینات تناوبی انجام دهید ، اما توصیه می شود این کار را چهار بار در هفته انجام دهید تا نتایج را ببینید.

شخصاً ، من دوست دارم هر روز چهار تمرین کوتاه 15 دقیقه ای انجام دهم. معمولاً این شامل چند پیاده روی سریع (من نمی دویدم یا دویدم چون به زانوها آسیب می رساند) ، برخی تمرینات حرکتی (مانند بلند کردن ساق پا ، تخته ها ، کرانچ و دوچرخه) و برخی تمرینات قدرتی (یعنی هل دادن ، کشیدن) بالا و پایین رفتن ، پرس نیمکت ، فر ، و فرهای سه سر).

یک کلمه هشدار

به همان اندازه که تمرینات تناوبی عالی است ، باید هنگام شروع تمرینات احتیاط کنید. برای یک فرد سالم ، تمرینات تناوبی باید تا زمانی که آهسته شروع می کنید خوب باشد. با این حال ، اگر مبتلا به بیماری قلبی یا فشار خون هستید ، قبل از شروع تمرینات تناوبی یا هرگونه برنامه ورزشی جدید در این مورد ، با پزشک خود مشورت کنید – به خصوص اگر چندان فعال نیستید.

آیا اکنون که از تمرینات تناوبی مطلع هستید ، قصد دارید روال تمرین خود را تغییر دهید؟ من می دانم که مطمئناً دارم ، و هرگز نمی توانم دوباره به تمرینات یکسان نگاه کنم! از خواندن شما متشکریم ، و اشتراک گذاری را فراموش نکنید تا بتوانیم کلمه را پخش کنیم و به مردم در همه جا کمک کنیم.