املاک

 

اگر صاحبخانه در مدت معقول اقدامی انجام ندهد، مستاجران می توانند درخواست بازرسی شورا کنند. این سطح خطر را تعریف می کند، از خرابی های دسته دو – مانند رطوبت و کپک جزئی، آلودگی موش، یا سقف یا لوله نشتی – تا موارد شدید دسته یک، که تهدیدی برای سلامت و ایمنی است.

 

به طور خاص، برای دریافت تاییدیه نهایی وام مسکن، ارزیابی خانه باید نشان دهد که سقف و فونداسیون سالم هستند و سایر معیارها را نیز رعایت می کنند. تشخیص اینکه فونداسیون نیاز به تعمیر دارد، ممکن است خرید شما از آن خانه را به تعویق بیندازد.

اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این که چقدر برای ملک پرداخت خواهید کرد، چه مدت مالک آن خواهید بود و چقدر می توانید از آن درآمد داشته باشید، قبل از پریدن باید وزن شود.

در انتظار ورود به بازار مسکن: پس انداز کردن برای پیش پرداخت قابل توجه هنگام پرداخت هزینه های زندگی روزمره دشوار است. در حالی که پس انداز می شود، بازار مسکن می تواند تغییر کند و ارزش خانه ها می تواند سر به فلک بکشد و زمان بیشتری را برای انتقال گیرندگانی که برای نقل مکان باید منتظر بمانند، تحت تاثیر قرار دهد.

اولین گام این است که لیستی از پروژه ها ایجاد کنید که متناسب با بودجه شما و مهمتر از همه، محل قرارگیری کف باشد. وقتی صحبت از املاک و مستغلات برج خلیفه می شود ، اینجا بهشت روی زمین است. این یک پروژه شاهکار است که امکانات فوق العاده لوکس را با فناوری پیشرفته ترکیب می کند.

 

اگر در مورد خرید ملک سرمایه گذاری فکر کرده اید ، شراکت املاک ممکن است نقطه شروع خوبی باشد. اینها سرمایه گذاری های مشترک محدودی هستند که عمدتاً در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند. آنها سرمایه گذاران را گرد هم می آورند تا سرمایه گذاری مشترک خود را مدیریت کرده و از نظر مالی حمایت کنند. سرمایه گذاری در یک مشارکت املاک و مستغلات مزایای زیادی دارد، اما تصمیم برای همه نیست. بیایید با وارد شدن به جزئیات و ارزیابی مزایا و معایب آنها ببینیم آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

خرید آپارتمان در تهران زیر یک میلیارد 

هر زمان که در یک ملک اجاره ای سرمایه گذاری می کنید، باید از دست دادن جای خالی و از دست دادن اعتبار را در نظر بگیرید. از دست دادن جای خالی زمانی است که مستاجر از خانه نقل مکان می کند و شما یک واحد خالی دارید که برای مدت زمانی هیچ درآمدی ایجاد نمی کند. ضرر اعتباری زمانی است که مستاجر اجاره بهای خود را پرداخت نمی کند. هر دو بر سود شما از اجاره تأثیر می گذاراجاره ماه به ماه به شما این امکان را می دهد که اجاره را جمع آوری کنید و پس از خروج به خانه خود بازگردید، با این فرض که به مستاجر اخطار مناسب داده اید. فرض کنید ملک خود را به مستاجر اجاره داده اید و تقریباً زمان خود را در خارج از کشور به پایان رسانده اید. ایالتی که در آن زندگی می کنید فقط در صورتی نیاز به اخطار 30 روزه دارد که کمتر از یک سال رفته باشید. شما شش ماه پس از خروجتان بازمی‌گردید، بنابراین فقط باید 30 روز قبل از نیاز به ملک خود اطلاع دهید یکی دیگر از ویژگی های املاک بهبود نیافته این است که بسیاری از فهرست های زمین های دور افتاده ممکن است سال ها در بازار باقی بمانند. تعداد کل روزهایی که یک ملک در بازار بوده است را مرور کنید و زمان بندی آن را در ارزیابی خود لحاظ کنید. نماینده فهرست باید چند بار در سال ملک را بررسی کند تا مطمئن شود که هیچ متصرفی در زمین زندگی نمی کند و هیچ گونه تخلیه غیرقانونی یا خرابکاری صورت نگرفته است. صاحبان ملک ممکن است دور از فهرست مناطق روستایی زندگی کنند.

اگر ملک شما در خیابانی با شهرت بد واقع شده باشد، اگر خانه شما در منطقه مستعد سیل قرار دارد، یا اگر همسایگان مشکل داری دارید، اینها می توانند به طور جدی ارزش خانه شما را کاهش دهند. عوامل دیگری که می توانند تأثیرگذار باشند، نزدیکی به زندان یا فرودگاه یا اقامت در یک منطقه اقتصادی-اجتماعی پایین است که قیمت ملک را کاهش می دهد.

قرارداد خرید ملک یک قرارداد قانونی الزام آور است که بر خرید و فروش ملک حاکم است . که بین خریدار و فروشنده ایجاد می شود، شرایط معامله و شرایطی را که تحت آن یک فروش رخ می دهد را مشخص می کند.

در بسیاری از نقاط کشور، نبود مسکن ارزان قیمت خریداران خانه را ناامید می کند. اگر وضعیت شما اینطور است، به جای تلاش برای رقابت در بازارهای مسکن داغ، ممکن است به دنبال ارزان ترین راه برای ساخت خانه باشید . گزینه‌های مختلفی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد و ساختن خانه‌ای مقرون به صرفه ممکن است پروژه‌ای قابل انجام باشد که می‌خواهید انجام دهید.

اگر برای خرید ملک پول نقد ندارید، باید بهترین راه را برای خرید سرمایه جدید خود در نظر بگیرید. برای بسیاری از سرمایه گذاران، این به معنای خرید وام مسکن جدید با وام دهنده است. وامی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به وضعیت سرمایه گذاری فعلی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید چندین ملک را به طور همزمان تأمین مالی کنید، وام های در دسترس شما نسبت به وام مسکن برای خانه اصلی شما شرایط پیش پرداخت و نرخ بهره بالاتری خواهند داشت.

وی افزود که مستاجرانی که اجاره خود را پرداخت می کنند باید در مقابل گرفتار شدن در مشکلات مالی در حالی که سعی می کنند سقفی بالای سر خود داشته باشند محافظت شوند.

آیا همیشه آرزوی خرید خانه دریاچه را داشته اید؟ ممکن است بیدار شدن با صدای آب به آرامی هر روز از خواب بیدار شود، اما چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید خانه کنار دریاچه در نظر بگیرید.

چرا خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند باید یک دوره آموزشی آنلاین بگذرانند؟

باید مصرف کنندگان کافی برای حمایت از مغازه ها و مشاغل وجود داشته باشد وگرنه به زودی ساختمان صدفی خالی خواهد ماند. الگوهای ترافیکی نیز مهم هستند. در شرایط حومه شهر، دسترسی آسان به خودروها و تعداد زیادی پارکینگ راحت بسیار مهم است. گاهی اوقات کافی است پارکینگ زیرزمینی فراهم کنید و همچنین به ترافیک پیاده روی در یک محیط شهری تکیه کنید برای تشویق به پرداخت به موقع اجاره، می توانید هزینه های تأخیر را دریافت کنید. با این حال، قوانین ایالتی را بررسی کنید تا مشخص کنید که آیا دوره های مهلت خاصی مورد نیاز است یا اینکه قوانین دیگری در رابطه با جریمه های دیرکرد اجاره وجود دارد یا خیر.

وام سخت، نوعی وام کوتاه مدت، به جای وام دهنده سنتی ، از یک وام دهنده پول سخت می آید. وام های پول سخت شامل افراد یا شرکت های خصوصی می شود که خود ملک یا دارایی دیگری را به عنوان وثیقه می پذیرند. اگر روش‌های سنتی کمتری را برای گرفتن وام ترجیح می‌دهید یا وام‌دهنده درخواست وام یا وام مسکن شما را رد می‌کند، ممکن است به دریافت وام با پول سخت فکر کنید.

نامه پیش تأیید شما نشان می دهد که شما در مورد خرید خانه جدی هستید. نمایندگان و فروشندگان می دانند که پس از پذیرفته شدن پیشنهاد شما برای دریافت وام مشکلی نخواهید داشت. نامه پیش تأیید شما به شما کمک می کند تا زمانی که خانه مناسب را پیدا کردید، پیشنهاد خود را تقویت کنید و به فروشنده نشان دهید که توانایی مالی برای خرید خانه را دارید.

آیا همیشه آرزوی خرید خانه دریاچه را داشته اید؟ ممکن است بیدار شدن با صدای آب به آرامی هر روز از خواب بیدار شود، اما چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید خانه کنار دریاچه در نظر بگیرید.

از دیدگاه سازنده، مواد مورد نیاز برای ایجاد متراژ مربع اضافی درصد کمی از هزینه های کلی ساخت یک خانه جدید است . افزایش متراژ مربع روشی آسان و نسبتا ارزان برای افزایش درک خریدار از ارزش است.

اگر وام مسکن با نرخ ثابت را انتخاب کنید، پرداخت شما سال به سال افزایش نخواهد یافت. حتی اگر تصمیم بگیرید که با وام مسکن با نرخ قابل تنظیم (ARM) پیش بروید، پرداخت وام شما همچنان برای چندین سال اول وام ثابت می ماند. برای تجزیه و تحلیل بازاری که هم اجاره‌کنندگان و هم خریداران خانه با آن روبرو هستند، به برخی از داده‌ها نگاهی خواهیم انداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که چرا برای بسیاری منطقی است که با صاحبخانه خداحافظی کنند و برای خود خانه ای بگیرند.