جهان با بحران های اقتصادی عظیمی است. مردم در با درآمد کم تا متوسط ​​در جستجو هستند تا غذا را در بشقاب های خود قرار دهند. بازی برای کسب درآمد ممکن است راهی برای مبارزه با این باشد.

در اکثر موارد با درآمد پایین تا متوسط، بازی‌های NFT جرقه انقلاب پولی می‌زند تا به آسیب‌های ناشی از آشفتگی اقتصادی کمک کند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

تورم دنیا را می خورد

قرنطینه بزرگ اصطلاح صندوق بین‌المللی پول برای تعطیلی دولتی است که از اوایل سال 2020 شروع می‌شود. این زنجیره‌های تأمین را مختل کرد، منابع غذایی را از بین برد و قیمت مناسب را کاهش داد.

غذاهای غنی از مواد مغذی مانند تخم مرغ، میوه‌ها و سبزیجات ده برابر غذاهای اصلی مانند برنج یا گندم در آفریقای جنوب صحرا گران‌شده و قیمت‌ها در حال افزایش است.

قیمت برنج در نیجریه بیش از 30 درصد افزایش یافت. قیمت مواد غذایی در سودان جنوبی در مارس 2020 سه برابر شد. قیمت کوپن های غذای اساسی در غنا تا 33 درصد افزایش یافت.

بازار بازی به عنوان یک قایق نجات

بازار کریپتو مدت‌هاست که به عنوان یک قایق نجات از نامشخص‌های اقتصادی واقعی می‌شود. در واقع، این ممکن است نیت ساتوشی ناکاموتو بوده باشد.

با این حال، در مورد بازار چگونه؟ آیا بازار 152 میلیارد دلاری بازی می تواند به یک قایق نجات از غرق شدن ارزهای فیات تبدیل شود؟

Web3 اینترنت اینترنت را باز کرده است و بازی‌های Web3 در حال رشد هستند و روزافزونی را به خود اختصاص می‌دهند. آنچه قبلاً در بازارهای ارزهای دیجیتال دیده می شود، باعث توجه می شود.

به نظر می‌رسد که play- مدل to-earn می‌تواند آینده بازی باشد. این یک پیروزی بزرگ برای افراد به رمزنگاری سایبرپانک است که به اقتصادهای باز اعتقاد دارند.

در مدل بازی برای کسب درآمد، شرکت‌کنندگان با بازی کردن و گذراندن زمان در اکوسیستم بازی، ارزش خود را افزایش می‌دهند. بازی‌ها دیگر صرفاً سرگرمی سرگرمی.

چگونه بازی برای کسب درآمد می تواند زندگی کند و معیشت را نجات دهد

بیت کوین، اتریوم a>، و دیگر آرزوهای دیجیتال پیش از زندگی مردم را تغییر داده اند. اکنون، بازیهای بازی برای کسب درآمد نیز این فرصت را دارند که همین کار را انجام دهند.

بازی برای کسب درآمد مدلی برای بازی‌هایی است که بازیکنان می‌توانند با بازی کردن، پول واقعی یا پاداش‌های دیگری کسب کنند. بازیکنان می‌توانند توکن‌های درون بازی را به دست آورند، که سپس می‌توانند به ارز دیجیتال تبدیل شوند و در بازارهای آزاد فروخته شوند. این می تواند زندگی را در اقتصادهای کم دستمزد تغییر دهد.

“اقتصادهای رمزنگاری از قبل از شروع به شکل دادن به آینده کاری کرده اند. آنها چگونه بازی، سازماندهی، اجتماعی و ایجاد ما را با مالکیت و درآمدزایی می کنند. از این نظر، آنچه در حال حاضر در حال حاضر است. استیون مک کئون، استاد دانشگاه اورگان، به Forbes.com

گفت

به‌ویژه، در آسیای جنوب شرقی، مانند ویتنام، فیلیپین، از جمله دیگر، از طریق این مدل‌های بازی برای کسب درآمد، آن را جذب می‌کنند.

بازی بازی هایی مانند Axie Infinity به تنهایی می تواند از 40 دلار در روز فقط برای دستیابی به اهداف درون بازی تولید کند. این بیش از کمترین دستمزدها در حال توسعه است.

اکنون، فرصت‌های آورتری در فضای بازی برای کسب درآمد وجود دارد که می‌توانید ناوگان یا اصطبل شخصیت‌های قابل بازی را خریداری کنید و آنها را به دیگرانی که به دنبال بازی هستند اما صرفاً پول ندارند، قرض می‌دهید.

کریپتو نه تنها گنجاندن مالی را از طریق سرویس‌های مالی مختلف حل می‌کند، بلکه اکنون بازی درها را به روی باز می‌کند که نمی‌توانستند به آن دسترسی داشته باشند یا شرکتی در برنامه‌های مانع ورود بالا برایشان مشکل باشد.

Andreessen Horowitz (a16z) مشکل را می‌بیند و می‌خواهد بخشی از راه حل باشد، زیرا در انجمن بازی برای کسب درآمد مستقر در فیلیپین، Yield Guild Games، سرمایه‌گذاری شده است. به طور فزاینده، پتانسیل واقعی بازی های سودمند برای دادن غذا بر روی میز در حال توسعه خانواده خواهد بود.

بازی‌های بازی برای کسب درآمد، اقتصاد رمزی نجات‌بخش را می‌سازد. افراد در سراسر جهان در مسابقات آنلاین شرکت های مختلف شرکت می کنند، با انجام بازی ها درجات از موقعیت و درآمد دست یابند.

به عنوان مثال، یک بازیکن ممکن است در دوئل ها و تورنمنت های جمع آوری سهام باینری رقابت کند. اگر سبد آنها بهتر است از رقبای عمل کند، می‌توانند پاداش‌هایی را به شکل مثال NFT کسب کنند که اقلامی با استفاده از واقعی هستند.

این فقط برای گوش دادن نیستn

به عنوان مثال، مدل‌های جدید «کار برای کسب درآمد» همچنان به وجود می‌آیند – برای مثال، استراتژی «شکارچی فضل» در رمزارز ICO روز.