دربا در شکل های جور واجور مختلفی واسه مصارف جورواجور و مکانای مختلفی به بازار عرضه می شه این دربا عبارتند از درب کشویی شیشه ای دستی، درب شیشه ای سکوریت، درب شیشه ای لولایی و… که هر شرکتی با در نظر گرفتن نوع فعالیت خود مبادرت به تولید کرده. قیمت درب شیشه ای کشویی، قیمت درب شیشه ای دستی و قیمت درب شیشه ای خودکار شک نداشته باشین با هم فرق داره. قیمت درب شیشه ای ساده نسبت به دربای پیشرفته اتومات بسیار پایین تر هستش چون از امکانات خاصی بهره مند نیس قیمت درب کشویی شیشه ای دستی با در نظر گرفتن قابلیتای اون و متریال به کار رفته در اون متفاوت هستش.

بخش تولید شرکت آذران فضا نما هم علاوه بر مبلمان اداری، و شکل های جور واجور میز و فایلای اداری مبادرت به تولید دربای شیک و منحصر به فردی کرده. این اجناس شامل: دربای شیشه ای ریلی واسه پارتیشنای تک جداره و دو جداره، دربای ۴ سانتی متری ریلی واسه پارتیشنای تک جداره و دو جداره و دربای آکاردوئونی ۴ سانتی متری و شیشه ایه.

afn-furniture اجناس آذران فضا نما

تیم طراحی و اجرا شرکت آذران بعد از تولید بهترین مبادرت به طراحی و تولید دربا با به کار گیری پروفیلای متفاوت واسه کف و یراق آلات در ساخت این دربای شیشه ای، اجناس جدیدی به بازار معرفی کرده که میشه  با به کار گیری اونا در پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره نمای فضای کار رو خیلی پیشرفت بخشید.

afn-furniture اجناس آذران فضا نما

دربای ۴ سانتیمتری ریلی، یکی دیگه از اجناس تازه عرضه شده به بازاره که با به کار گیری اون، امکان استفاده بهینه از فضا و مکان رو به محیط کار میده و تنوع و جلوه خاصی رو به بیننده منتقل می کنه. دربای آکاردوئونی ۴ سانتیمتری شیشه ای، از اجناس نوین است که به خاطر استفاده بهینه از محیط طراحی و تولید شده.

دکوراسیون خونه براساس فنگ شویی

یه خونه خوب چه ویژگیایی داره؟