یکی از چندین وب سایتایی هست که در مورد دانلود فیلم ایرونی و دانلود سریال ایرونی با لینک مستقیم و کیفیتای جور واجور فعالیت میکنه که بعضی از فیلما و سریالا مجانی و بعضی به شکل دانلود قانونی فیلم و دانلود قانونی سریال در سایت هست . در زیر به بعضی از سریالایی ایرونی که به شکل قانونی قرار داده شدن میپردازیم.

  • واسه  جدید کلیک کنین
  • واسه  جدید کلیک کنین

shahrzad سریال شهرزاد

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد به کارگردانی آقای حسن فتحی در سال ۱۳۹۴ با بازی بازیگران مطرح و معروف ایرونی مثل ترانه علیدوستی و شهاب حسینی که دو زوج هنری موفق در فیلم فروشنده اصغر فرهادی که برنده اسکار هم شد در این سریال اجرای نقش کردن که فصل اول سریال شهرزاد در اواسط سال قبل تموم شد و در تاریخ ۲۹ خرداد ۹۶ اولین قسمت از فصل دوم شهرزاد هم وارد بازار شد قسمت اول شهرزاد ۲ فقط در نصف روز ۶۵ هزار بار از راه سامانه سایت های VoD و فروش قانونی سریال شهرزاد دانلود شده که یه رکورد بسیار خوبی در این زمینه س.

  • واسه  کلیک کنین

چگونگی دسترسی به قسمتای جور واجور سریال شهرزاد

از چند روش میشه به سریال شهزاد دسترسی داشته باشین اولین راه که به شکل دی ایشون دیای موجود در ویدیو کلوپها هست دومین راه خرید حساب از سایتا پخش انلاین که با پرداخت ماهانه اشتراکه که قابل دانلود کردن فایل وجود نداره و رو سوم دانلود فایل قسمتای جور واجور از راه سایتای همکاری در فروش سریال شهرزاد مانند سایت ایران سریال که می تونین با پرداخت وجه و بعد دانلود فایل هست که شما می تونین فایل رو واسه همیشه ذخیره داشته باشین .

  •  واسه نمایش  کلیک کنین .

دانلود سریال شهرزاد فصل سوم

در حالی که پخش فصل دوم سریال شهرزاد تازه شروع شده و هنوز قسمت اول شهرزاد ۲ پخش شده کار ساخت فصل سوم شهرزاد هم شروع شده. این روز ها هم عوامل سریال در حال ساخت فصل دوم هستن و همزمان با تصویر ورداری بخش های پایانی فصل دوم شهرزاد ، صحنه های فصل سوم شهرزاد رو هم فیلم ورداری می کنن . گفته می شه که پخش فصل سوم سریال حسن فتحی به فاصله بسیار کمی بعد از تموم شدن پخش فصل دوم شروع می شه وباید نشست و تغییرات شهرزاد رو در فصل جدید (فصل سوم) دید .

  • واسه  کلیک کنین

معرفی بهترین فیلمای ۲۰۱۷ هالیوود

با “دانلود” خداحافظی کنین!

دانلود فیلم جدید سریال فیلم