چرا برخی از افرادی که از هیچ شروع می کنند به دستاوردهای مهمی می رسند؟ با طرز فکر شما شروع می شود. این که زندگی یک جعبه شکلات یا یک جعبه لیمو به شما بدهد ، واقعاً همان چیزی است که از آن درست می کنید. برای رسیدن به هر آنچه در زندگی می خواهید ، این 10 کاری است که می توانید برای رسیدن به آن انجام دهید.

1- اشتیاق خود را بیابید.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می کند؟ چه کاری را آنقدر دوست دارید که بدون دستمزد آن را انجام دهید؟ اینها اشتیاق شماست و اینها مواردی است که باید با قدرت دنبال شود.

2- انواع مختلفی از اهداف را تعیین کنید.

اهداف هوشمند (خاص ، قابل اندازه گیری ، دست یافتنی ، واقع بینانه ، زمان محور) در شرایط خاص مفید هستند. در کتاب دان و چیپ هیث ، سوئیچ : چگونه می توان همه چیز را در شرایط سخت تغییر داد ، آنها می گویند:

“اهداف SMART برای شرایط پایدار بهتر از شرایط تغییر است ، زیرا مفروضات اساسی آنها این است که اهداف ارزشمند هستند.”

با این حال ، اهداف SMART اغلب هیچ گونه وابستگی عاطفی به آنها ندارند ، و این زمانی ضروری است که شما اهداف بزرگ زندگی را تعیین می کنید. برادران هیث این را “کارت پستال مقصد” می نامند – تصویری واضح از جایی که می خواهید در آینده باشید.

3- مراحل مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خود را تجزیه کنید.

اهداف بدون برنامه کاربردی ندارند. برای دستیابی به ؟ حاضرید چه فداکاری هایی را انجام دهید؟ کی شروع میکنی؟ اینها سوالات سختی هستند ، اما اگر می خواهید به چیزهای بزرگ برسید ، باید به آنها پاسخ دهید.

4- از فرصت استفاده کنید.

به دستاوردهایی فکر کنید که بیشتر به آنها افتخار می کنید. به احتمال زیاد ، آنها در مواقعی رخ می دهند که شما از منطقه راحتی خود خارج شده اید و ریسک کرده اید. همه رهبران بزرگ می دانند که شکست فرصتی برای رشد است. می دانید بدتر از شکست چیست؟ تلاش نمی کند.

5- پیروزی های کوچک را جشن بگیرید.

به خود اجازه دهید از شکوه پیروزی های کوچک لذت ببرید. آیا امروزه سالم غذا می خورید ؟ آیا در مورد راه اندازی کسب و کار رویایی خود چیز جدیدی آموخته اید و سپس آن را اعمال کرده اید؟ به پشت خود بزنید و لبخند بزنید. شما فقط یک قدم در مسیر درست برداشتید. در پایان هر روز وقت بگذارید و به خودتان به خاطر این “بردهای کوچک” تبریک بگویید.

6- تا آنجا که می توانید یاد بگیرید.

دستاوردهای بزرگ آگاهانه با هر برخوردی که دارند به عنوان یک تجربه یادگیری رفتار می کنند. آنها بیشتر می خوانند ، بیشتر می نویسند و هرجا که می توانند دانش خود را به دست می آورند.

7- کارهایی را انجام دهید که دیگران مایل به انجام آنها نیستند.

این اولین چیزی است که افراد موفق را از آن افراد جدا می کند که به موفقیت نمی رسند افراد موفق مایلند کارهای کوچکی را انجام دهند که دیگران نمی خواهند انجام دهند. آنها از ساعت خوش خود صرف نظر می کنند و به جای آن به باشگاه می روند. آنها یک ساعت بیشتر در محل کار می مانند تا بتوانند پروژه جدیدی را شروع کنند. آنها برای رفتن به تمرینات فرزندان خود وقت می گذارند. این بهایی است که شما برای انجام کارهای شگفت انگیز می پردازید.

8- مراقب نحوه گذراندن وقت خود باشید.

با وجود آنچه رولینگ استونز گفت ، زمان با شما نیست. این ارزشمندترین دارایی شماست ، بنابراین به نحوه استفاده از دارایی خود فکر کنید. و بهره وری را اشتباه نگیرید با تجارت بهره وری به معنای قرار دادن ساعات لازم تمرین عمدی لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص در حرفه شما
بهره وری

9- هر روز کارهای کوچکی انجام دهید تا بدن و ذهن خود را سالم نگه دارید.

توجه کنید که من “چیزهای کوچک” می گویم. زیرا اینها چیزهایی هستند که تغییرات بزرگی را در زندگی شما ایجاد خواهند کرد. نیازی نیست هر روز یک ساعت به باشگاه بروید. اما هیچ بهانه ای برای صرف نکردن 5 یا 10 دقیقه ورزش وجود ندارد. اینگونه به این موضوع فکر کنید: آیا می خواهید شانس خود را برای بیشتر در این مکان باشید بنابراین زمان بیشتری برای گذراندن با خانواده و دوستان خود دارید … تا بتوانید هر آنچه را در زندگی می خواهید انجام دهید؟ سپس قدم های کوچک ضروری را برداریدتا عادات سالم را بخشی از زندگی خود قرار دهید.

10- اکنون شروع کنید.

برای رسیدن به خواسته های خود در زندگی ، باید شروع کنید. نه بعدا. فردا نه. اکنون. این سخنان مارک مورفی ، بنیانگذار و مدیرعامل Leadership IQ را برای شما می گذارم:

«فردا شروع می کنم. سه کلمه که زنگ مرگ برای اهداف هستند. زیرا چند بار “فردا” گفته اید در حالی که منظور شما واقعاً “هرگز” بوده است؟ من می دانم ، وقتی کلمات از دهان شما بیرون می آیند ، آنها را باور می کنید: “من فردا رژیم شروع می کنم.” شما احساس می کنید قوی هستید ، احساس آرامش می کنید و صددرصد به هدفتان متعهد هستید. به نظر می رسد هیچ چیز نمی تواند بین شما و وعده فردا بیاید. فردایی که واقعاً اولین روز بقیه عمر شما خواهد بود. اما فردا واقعاً فرا می رسد. و بار دیگر ، ما با همان تصمیم روبرو هستیم: همین حالا شروع کنید یا شروع را برای یک روز دیگر به تعویق بیندازید. بیا ، فقط یک روز است ، درست است؟ به طور جدی ، به تعویق انداختن یک روز دیگر واقعاً چقدر بد است؟ البته پاسخ این است که به تعویق انداختن یک روز احتمالاً بدترین چیز نیست مگر اینکه یک روز هرگز یک روز نباشد. یک روز دو ، دو روز سه و سه روز سال می شود. ”