بهترین چیزهای زندگی واقعاً رایگان هستند. گذراندن وقت با خانواده ، لذت بردن از یک کتاب خوب ، یا صرفاً سرگرمی که از آن لذت می برید ، همه چیز عالی و کاملاً رایگان است که می تواند امروز شما را خوشحال کند. ایده های بیشتر را در زیر بررسی کنید.

1- پرتاب توپ به بیرون . تلویزیون را خاموش کنید ، با یک دوست تماس بگیرید و دستکش را بگیرید. پرتاب توپ به بیرون یک سنت قدیمی است که برای ورزش عالی است و حتی برای روان شما نیز بهتر است.

2- برو برای دویدن. کفش های خود را ببندید و شروع به دویدن کنید . باد در چهره شما و احساس فوق العاده ای که سالم بودن به شما می دهد باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی به قدرت برسید.

3- با سگ خود چنگ بزنید . هیچ چیز بهتر از داشتن یک دوست چهارپا نیست. ثابت شده است که سگ ها به زندگی شما شادی می بخشند!

4- یک کتاب خوب بخوانید . آخرین باری که واقعاً برای خواندن یک کتاب خوب نشستید کی بود؟ یکی را از قفسه بردارید و در دنیای خیالی گم شوید.

5- فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید. مهم نیست که شما 50 بار فیلم را دیده اید. برو جلو و دوباره تماشا کن.

6- یک ویدیوی احمقانه را تماشا کنید. گم شدن در ویدیوهای یوتیوب بسیار آسان است. با بررسی آنچه امروز محبوب است شروع کنید – من به شما اطمینان می دهم که می توانید چند خنده را از بین ببرید.

7- قدر آسمان آبی را بدانید. آیا روز زیبایی است؟ اگر چنین است ، به بیرون بروید و از آسمان آبی زیبا لذت ببرید. به خود اجازه دهید از روز زیبا تشکر کنید.

8- شمعی روشن کنید . اگر شمع های معطر در خانه دارید ، پیش بروید و یکی از آنها را روشن کنید. بوی شیرین فوراً شادی را به روز شما اضافه می کند.

9- چیزی اهدا کنید. وقتی چیزی را اهدا می کنید ، چه لباس ، چه پول و چه وسایل دیگر ، می توانید احساس خوبی داشته باشید که بدانید هدف خوبی است.

10- پرش از طناب. احتمالاً وقتی بچه بودید طناب می زدید. این ورزش عالی است و همچنین سرگرم کننده است!

11- با دوست قدیمی تماس بگیرید. به فردی فکر کنید که مدتی است با او صحبت نکرده اید. شاید این یک دوست خوب یا یک بستگان سالمند باشد. با آنها تماس بگیرید – شما روز آنها را خواهید ساخت و آنها نیز برای شما.

12- ارسال نامه حلزون . بنشینید و یادداشتی بنویسید تا برای خواهر ، خواهرزاده یا مادرتان ارسال کنید. انجام این کار بسیار آسان است و می دانید که همه دوست دارند نامه دریافت کنند.

13- برای وقت خود داوطلب شوید. داوطلبانه بودن وقت خود راهی عالی برای کمک به دیگران و لذت بردن همزمان است. خواه آشپزخانه سوپخانه باشد یا پناهگاه حیوانات ، مکانهای زیادی وجود دارد که می توانند از دست کمک استفاده کنند.

14- به کتابخانه محلی خود بروید. از کتابخانه های عمومی به طور چشمگیری استفاده نمی شود. امروز به نشریه خود بروید و از خواندن مجله یا دیدن کتاب جدید به صورت رایگان لذت ببرید.

15- یک دوره آنلاین رایگان بگیرید. از یک وب سایت مانند Alison.com برای یادگیری یک مهارت جدید کاملاً رایگان استفاده کنید.

16- باغ بیرون . علفهای هرز را بکشید یا چند دانه بکارید تا در بهار امسال باغ شما رشد کند.

17- چیزی رنگ کنید. مقداری رنگ انگشت یا آبرنگ که در دست دارید بردارید و فقط از نقاشی چیزهای جدید لذت ببرید. برای تفریح ​​لازم نیست در آن مهارت داشته باشید.

18- چرت بزنید . در واقع چند وقت یکبار چرت می زنید؟ باشکوه است! همین امروز انجامش بده!

19- تحقیق در مورد سایتهای تعطیلات هیچ چیز سرگرم کننده تر از جستجوی هزاران مکان جدید در جهان نیست که می توانید به آنجا بروید.

20. یک عمل تصادفی از مهربانی انجام دهید. هزینه وعده ناهار شخصی را هنگام رانندگی از طریق ،، یا خرید بنزین یا مواد غذایی از دیگران بپردازید. شما احساس شگفت انگیزی خواهید داشت و این به آنها بسیار کمک خواهد کرد.

21- مدیتیشن کنید کمی استراحت کنید ، استراحت کنید و ذهن خود را برای یافتن شادی متمرکز کنید.

22- در مجله بنویسید. نوشتن راهی عالی برای از بین بردن استرس و به یاد آوردن ماجراهای روزانه است.

23- یک بازی رومیزی بازی کنید. به طور جدی ، انحصار هرگز قدیمی نمی شود! Scrabble و Cranium واقعاً سرگرم کننده هستند.

24- به آهنگ مورد علاقه گوش دهید. آهنگ مورد علاقه خود را بگذارید! لازم نیست اخیر باشد انفجارهای گذشته نیز قابل قبول است.

25- با خانواده وقت بگذرانید. تلفن های همراه خود را خاموش کرده و کامپیوتر خود را خاموش کنید. فقط از بودن در کنار کسانی که بیشتر دوستشان دارید لذت ببرید.

26- در دوش بخوانید. چه کسی اهمیت می دهد که هم اتاقی های شما صدای شما را بشنوند؟ کمربند را ببندید!

27- ناخن های خود را رنگ کنید. این بیشتر برای خانم ها مناسب است – خوشحال باشید که ناخن های خود را با رنگی که معمولاً در نظر نمی گیرید ، درد می کنید.

29- A Gra بسازیدلیست تکان دهنده نوشتن مواردی که از آنها سپاسگزار هستید می تواند فوراً شما را خوشحال کند.

30. یک وبلاگ عالی بخوانید سایر پست های ما را در LifeHack بررسی کنید تا راه های خوشبختی و بهره وری .
بهره وری

اکنون که 30 راه عالی برای خوشحال کردن خود دارید ، بیرون بروید و لذت ببرید!

برخی دیگر از راه های رایگان برای خوشحال کردن خودتان که در اینجا ذکر نشده است چیست؟