چگونه شورت زنانه و سوتین مناسب خودم را پیدا کنم؟

انتخاب لباس زیر مناسب یکی از مراحل انتخاب لباس است. زیرا پوشیدن سایز مناسب لباس زیر باعث می شود فرد احساس راحتی کند. انتخاب و خرید شلوارک زنانه و مردانه یکی از مهمترین مراحل انتخاب لباس زیر است. زیرا انتخاب شورت زنانه مناسب باعث راحتی شما می شود. و در ناحیه تناسلی دچار عفونت نشوید.
مهمترین عملکرد سوتین یا سوتین محافظت از پستان شماست. سوتین خوب از افتادگی پستان جلوگیری کرده و از قوز پشت و درد کمر جلوگیری می کند. اما پوشیدن سوتینی متناسب با سینه هایتان بسیار مهم است.
توصیه می شود که اندازه لباس زیر خود را هر شش ماه تا یک سال بررسی کنید. در اینجا نحوه محاسبه اندازه لباس زیر آورده شده است.

راهنمای انتخاب اندازه سوتین:

سوتین یک کلمه فرانسوی به معنی حامی است. بنابراین ، مهمترین عملکرد سوتین یا سوتین محافظت از پستان شماست. سوتین خوب از افتادگی پستان جلوگیری کرده و از قوز پشت و کمردرد جلوگیری می کند.
اما مهم است که از سوتین مناسب سایز سینه هایتان استفاده کنید. هرکسی که تا به حال از سوتین نامناسب استفاده کرده باشد می داند که انجام دوباره این کار ظاهر لباسی را که می پوشند یا بدتر از آن ، درد قفسه سینه و کمر که بیشتر به دلیل پوشیدن سوتین های بزرگ ایجاد می شود تحت الشعاع قرار می دهد. این می تواند کل روز را خراب کند.
نشانه هایی از سوتین که متناسب با اندازه شما نیست:

  • بندهای سوتین را روی بدن خود قرار می دهد.
  • بند عقب سوتین به سمت بالا کشیده می شود.
  • چین و چروک روی سوتین شما.

قسمت بالای سینه شما بیش از حد از سوتین بیرون زده است.

  • فنر زیر سوتین روی برجستگی قفسه سینه شما ایستاده است.

برای بدست آوردن اندازه سوتین خود به اندازه سوتین و اندازه فنجان نیاز دارید. روش های زیر را اندازه گیری کنید. برای انتخاب سوتین سایز مناسب ، باید دو اندازه داشته باشید: اندازه اطراف پستانها و اندازه زیر پستانها. این اندازه ها را می توان در اینچ یا سانتی متر مشخص کرد اما سیستم اندازه گیری سوتین معمولاً اینچ است.
ابتدا زیر پستان خود را اندازه بگیرید
از سوتین مناسبی استفاده کنید که در آن احساس راحتی کنید. دقیقاً در پایین سوتین و سینه بچرخید و اندازه بگیرید. اطمینان حاصل کنید که کنتور بدون هیچ گونه عارضه ای در اطراف قفسه سینه قرار گرفته است. کنتور را خیلی شل یا خیلی محکم نگه ندارید. این کار را در مقابل آینه انجام دهید تا از صاف بودن کنتور اطمینان حاصل کنید.

چگونه اندازه سوتین (باند) بدست آوریم؟

این اندازه می تواند در مارک های مختلف کمی متفاوت باشد ، دقیقاً مانند اندازه شلوار زنانه یا هر سایز دیگر!
آپلود عکس
توجه مجدد به این نکته مهم است که اندازه سوتین معمولاً یک اینچ است! اندازه نیم تنه در واقع به اندازه میله زیر سوتین است ، اما اگر می خواهید انتخاب ایمن تری انجام دهید ، اندازه فنجان و اندازه نیم تنه را انتخاب کنید.
برای بدست آوردن اندازه مناسب ، اگر اندازه شما چیزی در حدود 32.4 اینچ یا کمتر و 33 به چیزی در حدود 32.5 اینچ یا بیشتر باشد ، می توانید آن را به 32 تغییر دهید.
اما اندازه های اروپایی که در ایران نیز رایج است ، بر حسب سانتی متر محاسبه می شود. در زیر می توانید جدول اندازه سوتین اروپایی از 60 تا 110 را مشاهده کنید. اندازه معمول سوتین اروپایی بین 65 تا 85 است. البته اندازه سوتین برای نوجوانان و زنانی که سینه کمتری دارند نیز مناسب است. این سوتین ها معمولاً به اندازه 60 یا فنجان یا باندهایی هستند که دور سینه می پیچند.
در این مرحله ، فنجان پستان را اندازه بگیرید (اندازه اطراف سینه)
این چیزی است که باید هنگام پوشیدن سوتین انجام دهید.
اندازه گیری را از بزرگترین قسمت سینه انجام دهید ، فقط متر را در جایی که پستانک است بچرخانید.

چگونه اندازه لیوان سوتین را محاسبه کنیم؟

هنگامی که اندازه پستانها و زیر پستانها را یادداشت کردید ، زمان محاسبه اندازه فنجان سینه فرا رسیده است. اندازه فنجان سوتین با حروف A تا G نشان داده می شود.
بسیاری از خانم ها نمی دانند که چگونه اندازه سوتین خود را محاسبه کنند. اما فرمول محاسبه سوتین ساده است.
فرمول: اندازه اطراف سینه – اندازه زیر سینه = اندازه سوتین
به عنوان مثال: اندازه فنجان سینه 37 اینچ – اندازه زیر نیم تنه 34 اینچ = اندازه فنجان سوتین 3 اینچ (معادل فنجان C)
سوتین معمولاً با اینچ اندازه گیری می شود ، بنابراین بهتر است اندازه ها را به اینچ بگیرید. اما در جدول زیر می توانید تمام اندازه های سوتین فنجانی را به سانتی متر نیز داشته باشید.
آپلود عکس
اندازه مناسب شلوارک
اگر اندازه کمر و باسن خود را می دانید کافی است اندازه صحیح را انتخاب کنید.
اما در غیر این صورت باید به این نکات توجه کنید:
کناره های شورت لامبادا زنانه روی ران فشار نمی آورد.
کمربند شورت توری زنانه باید متناسب با اندازه شما باشد و سفت نباشد.
برخی از مدل های لباس زیر که اکنون در بازار موجود است مانند شلوارک کوتاه لامبادا و شلوارک زیبا از دیگر مدل های لباس زیر زیبا هستند. اما باید مراقب باشیم که این نوع لباس برای استفاده روزمره مناسب نباشد. شلوارک باید پشت باسن و جلوی بدن را به خوبی بپوشاند و باید به بالای باسن برسد. سوتین و شلوارک مناسب اندازه از فشار روحی بر روی بدن و سلامتی شما جلوگیری می کند.

نحوه محاسبه اندازه شورت زنانه نخی و مردانه

برای بدست آوردن اندازه صحیح برای انتخاب شلوارک ، فقط از گیج استفاده کنید تا اندازه مناطق 3 و 4 را بدست آورید ،
در مارک های مختلف ، تفاوت کمی بین اندازه شلوارک وجود دارد.
سه استاندارد برای شورت وجود دارد.
هر یک از آنها از استانداردهای خاص خود و روش اندازه گیری خاص خود استفاده می کنند ، بنابراین سیستم شناخته شده بین المللی از حروف S ، M ، L ، XL و غیره استفاده می کند.
در اروپا و روسیه ، تولیدکنندگان از اعداد استفاده می کنند: سیستم اروپایی از 1 تا 10 و همچنین از 40 تا 58 و سیستم روسیه از 42 تا 60 است.