مفتی کل عربستان اعلام کرد که داعش گروهی گمراه و منافقه و عناصر این گروه از کفار بدتر هستن.

“عبدالعزیز آل الشیخ” در مصاحبه ای رادیویی گفت: خطر منافقین بزرگتر و بیشتر از خطر کفاره، چون منافق به دروغ مدعی دینداری و اسلام است؛ و به خاطر همین ضرر منافق واسه مردم بیشتر از کافره .

مفتی عربستان گفت: وجود منافق اینه که خودنمایی به دینداری می کنه، ولی در باطن خود کفر و گمراهی رو مخفی کرده .

مفتی عربستان به داعش و دیگه گروه های تروریستی اشاره کرد و اضافه کرد : با دقت در رفتار و کردار داعش و دیگه گروه های جنایتکار میشه فهمید که این گروه ها واسه خوار کردن امت اسلامی و برهم زدن وحدت مسلمانان ، نشون دادن دین اسلام به عنوان دین وحشیگری تشکیل شده .

آل الشیخ گفت: این گروه ها چهره اسلام رو واسه کشورای نامسلمون خراب کردن، و جرایم و جنایاتی به نام اسلام مرتکب شدن که این جرایم و جنایات هیچ ارتباطی با اسلام نداره .

آل الشیخ بر ضرورت مقابله قشر فرهنگی عربستان با افکار داعش و دیگه گروه های تروریستی تأکید کرد و اضافه کرد: باید دانش آموزان مقاطع دبستان، راهنمایی ، دبیرستان و دانشگاه عربستان رو از وجود منحرف، فاسد و جنایتکار داعش باخبر کرد و رسانه ها باید در این مورد تلاش کنن و مردم رو که شایدً بعضی از اونا از روی نادانی از داعش پشتیبانی می کنن، خبر دار کنن.

تأکید مفتی عربستان واسه مقابله با تفکرات داعش درحالی مطرح می شه که تعداد خیلی از اعضای گروه های تروریستی در منطقه مخصوصا در سوریه و عراق تبعه کشور عربستان هستن.

این گروه های تروریستی هم اینکه واسه جذب جوانان سعودی، از مبلغان وهابی این کشور استفاده می کنن.

فریب داعشیا با مانکن!+عکس

جوآنا پالانی؛ دختری که داعش واسه سرش جایزه گذاشت+عکس

العالم داعش