یک ساندویچ پانل، مقاومت بسیار بالاتری نسبت به هرکدام از اجزای سازنده خود دارد و همچنین سبکی فوقالعاده، هزینه پایین و سهولت نصب، ساندویچ پانل را به یک انتخاب عالی برای ساخت و سازها مبدل کرده است. پلی استایرن و پلی یورتان از جمله پرکاربرد ترین مواد برای ساخت این نوع از عایق های حرارتی است. بنابراین با این ویژگی ها انتخاب خوبی برای تولید ساندویچ پانل است. دو رو ورق، یک رو ورق یک رو فویل، دو رو نایلون از جمله انواع پوشش های ساندویچ پنل ماموت بوده و فوم جامد (پلی یورتان) بکار رفته در ساخت ساندویچ پانل ماموت در مقابل حلال ها، روان کننده ها، روغن های معدنی، محیط های بازی و قلیایی و مواد آلاینده صنعتی و همچنین قارچ ها و میکروب ها مقاوم بوده و به هیچ وجه پوسیده نمی شود. در زیر به توضیحاتی جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با این نوع عایق می پردازیم: عایق پلی استایرن یکی از انواع فوم های فشرده شده برای استفاده به عنوان عایق در ساخت دیواره ها و یا سقف ساختمان ها، عایق پلی استایرن می باشد. ساندویچ پانل ماموت کاربرد گسترده ای در سقف و دیوارهای خانه های پیش ساخته، کارخانجات، ویلاها، سردخانه ها، سوله، مجتمع های تجاری، مسکونی، ورزشی و …

سقف زیپ پانل دار

ساندویچ پانل به دیواره یا سقف هایی گفته می شود که از دو لایه ورق تشکیل شده و در میان آنها یک لایه عایق نرم و انعطاف پذیر قرار دارد. در نهایت رنگهایی برای رنگآمیزی این نوع ورقها مورد استفاده قرار میگیرد که جنسهای مختلفی همانند اپوکسی، پلی استر، پلی وینیل کلراید و یا پلی اورتان صورت میگیرد. اما رنگ آمیزی با انواع این رنگها پس از سرد شدن ورق و با استفاده از غلتک بر روی سطح انجام میگیرد. به واسطه نوع اسمبل کردن قطعات سقف زیپ پانل دار، ممکن است تعدادی از این پنل ها قادر نباشند بر روی کل سطح بنا یک عایق یکپارچه ایجاد کنند. ابعاد مواد پایه ممکن است دخیل باشد (ضخامت و صافی فولاد و فوم) اما پارامترهای تولید نیز ممکن است نقش داشته باشند. از دیگر مواردی که ممکن است بر قیمت آن تاثیرگذار باشد افزایش قیمت آهن و دیگر فرآوردههای مورد نیاز است. خط تولید جدید شرکت نوردکاران فولادغرب با ظرفیت ساخت و بستهبندی بیش از ۲ میلیون متر مربع انواع ساندویچ پانلهای پلی اورتانی توانسته علاوه بر تامین نیازهای مشتریان، زمینه اشتغال جوانان نخبه و تحصیلکرده منطقه را نیز فراهم آورده است. ورق های آلومینیومی از خاصیت بازتاب نور برخوردار هستند و این ویژگی جهت ساخت بازتابنده های نوری ، ساخت صفحات در برابر نور و تشعشع های حرارتی مادون قرمز و امواج رادیویی کاربرد گسترده ای دارد.

 

عایق صوتی که ساندویچ پانل آکوستیک را فراهم می کند به مراتب از سایر صفحات برای نمای ساختمان های مورد استفاده در ساختمان های صنعتی و اماکن دیگر برتری دارد . ، جلوگیری از اتلاف انرژی، قابلیت بازیافت مصالح و کاهش مصالح مصرفی، صرفه اقتصادی در مقایسه با مصالح سنتی، عایق اصوات و رطوبت و سرما و گرما، قابلیت تحمل فشار بار زیاد، سبکی وزن، افزایش عمر مفید ساختمان و تاسیسات از جمله مزایای ساندویچ پانل ماموت می باشد. در مقایسه با محصولات مشابه از زیبایی و قیمت مناسبی برخودار است. همچنین به دلیل حالت گلوله مانند ساختار پلی استایرن، پیوند بین ذرات آن در مقایسه با پلی اورتان ضعیف تر می باشد. از ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ در ساخت ساختمان هایی با کاربرد امنیتی ، کانکس های ضد گلوله ، صنایع نظامی و دفاعی ، صنایع پالایشگاهی ، نیروگاهی ، صنایع غذایی ، ساختمان ، تاسیسات ، فرودگاه ها و … با توجه و به دلخواه مشتری رنگ دلخواه محصول تولید شده و در ساخت به کار می رود.

 

 

 

سقف ایستادرز جدید

از گذشته تا به امروز با افزایش جمعیت نیاز جامعه به مسکن رو به رشد بوده و استفاده از مصالح ساختمانی سبک به دلیل امنیت بالا، هزینه کم، عمر مفید طولانی و زمان اجرایی کوتاهتر بیشتر مورد توجه ساختمان سازان قرار گرفته است. ساندویچ پانل آلومینیوم، پانلی است که دو لایه ورق فولادی آن از جنس آلومینیوم است.قسمت روی آنها با یک لایه رنگ پلی استر کوره ای و پرایمر مخصوص پوشانده شده است و مابین آنها یک لایه عایق از جنس پلی اورتان سخت قرار دارد.از سقف ایستادرز جدید ساندویچ پانل های آلومینیومی در ساختمان سازی، صنعت خودروسازی، کشتی سازی و غیره استفاده می شود. ورق آلوزینک پیشرنگ شده در رنگ های متنوع و از نوع سوپر پلی استر کوره ای به ضخامت ۲۵ میکرون در قسمت بیرونی و 7 میکرون با رنگ پرایمر کوره ای در قسمت داخلی در محل اتصال ورق با فوم در ورق های پوششی ساندویچ پانل ماموت بکار می رود. ساندویچ پانل آلومینیوم، پانلی است که دو لایه ورق فولادی آن از جنس آلومینیوم است.قسمت روی آنها با یک لایه رنگ پلی استر کوره ای و پرایمر مخصوص پوشانده شده است و مابین آنها یک لایه عایق از جنس پلی اورتان سخت قرار دارد.

 

آلیاژهای آلومینیوم به دلیل داشتن خواص منحصر به فردی مانند نسبت استحکام به وزن بالا، قابلیت جوشکاری خوب، شکلپذیری عالی و مقاومت به خوردگی نسبتاً خوب، به گونه گسترده در انواع سازهها مورد استفاده قرار می گیرد. آلیاژهای آلومینیوم به دلیل داشتن خواص منحصر به فردی مانند نسبت استحکام به وزن بالا، قابلیت جوشکاری خوب، شکلپذیری عالی و مقاومت به خوردگی نسبتاً خوب، به گونه گسترده در انواع سازهها، صنایع هوایی و دریایی، خطوط انتقال برق، وسایل نقلیه و غیره استفاده میشوند. مهندسان صنعت سوله سازی با انجام تحقیقات مختلف علمی به این موضوع پی بردند که با ایجاد هسته در یک جسم یا ماده تو خالی، مقاومت و استحکام به میزان قابل توجهی ، بالا می رود و در نقطه مقابل،افزایش چندانی در وزن جسم اتفاق نخواهد افتاد. بروز آسیب به فوم از یکپارچگی و استحکام این عایق به شدت کم می کند. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.باتوجه به جستجوهای انجام شده در اطلاعات کد آیسیک اختصاصی مرتبط با صنعت تولید لیوان کاغذی یافت نشد لذا کد آیسیک تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به شرح زیر است.

پوشش سقف زیپ پانل تبریز

از آنجایی که ورق آلومینیوم دارای هدایت حرارتی بالا است از این ورق میتواند جهت تولید مبدل های حرارتی و ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد. به سختی می توان ماده ای به این اندازه انعطاف پذیر در طراحی با طرح های مدرن و تمیز پیدا کرد که در آزمایشات تولیدی نیز موفق عمل کرده باشد. در زمینه پانل ها حتماً به کلمه دانسیته برخورد کرده اید. پوشش سقف زیپ پانل تبریز امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سازندگان به استفاده از سازه ها و مصالح پیش ساخته تمایل پیدا کرده اند. استفاده از ساندویچ پانل ها علاوه بر مزیت مالی از چند جهت به حفظ و سلامت محیط زیست هم کمک میکند. ساندویچ پانل سقفی یا پانل سقفی گامهای ذوزنقه ای دارد و حالت اورلپ آن نفوذ آب به درون سازه را ناممکن می سازد . اما به صورت کلی از ساندویچ پانل طرح چوب بیشتر از همه در ساخت قایق ها به کار برده میشود ، به دلیل داشتن هسته ضد آب و قدرتمند آن سبب شده است ، تا این محصول به عنوان یکی از مهم ترین محصولاتی باشد که میتوان ازآن در صنعت قایق سازی استفاده کرد. برای آراستگی ظاهر و آب بندی در هنگام نصب از ورق فلاشینگ و ورق آبرو استفاده نمایید.

 

ساندویچ پانل های دیواری، سقفی، سردخانه ای، آبرو و فلاشینگ ماموت با مرغوب ترین مواد اولیه تولید و عرضه می گردند. فروشندگان و مجریان ساندویچ پانل در تهران. 1. فوم داخل ساندویچ پانل ها در مقابل حلال، روان کننده، روغنهای معدنی، اسید و بازهای رقیق و دود نامناسب کارخانجات و همچنین قارچ و میکروبها مقاوم میباشد. کانکس سالنی 6 در 2.5 به مساحت 15 متر مربع یکی دیگر از انواع سازههای پر کاربرد و روتین پیش ساخته میباشد. ضخامت های تولید شده جهت اجرای سردخانه 8 الی 15 سانتیمتر میباشد . برای سفارش و خرید ساندویچ پانل باید نکاتی را مد نظر قرار داده شوند تا انتخاب ساندویچ پانل جهت سفارش و خرید و اجرای پروژه های مربوط به آن به درستی انجام گیرد. اینکه مکانی که ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت برای چه کاری در نظر گرفته شده است. این ساختار به ظاهر ساده که به علت شباهت ظاهریش با ساندویچ به همین نام خوانده میشود، مزیتهای فوقالعادهای از خود نشان میدهد. به علت اینکه ورق های آلومینیومی از لایه اکسیدی سطحی برخوردار هستند ، غیرسمی محسوب میشوند و در صنایع بهداشتی، دارویی و بسته بندی مواد غذایی کاربرد فراوانی دارند. بسته به کاربرد آنها، برخی از پانل ها دارای پوشش تزئینی هستند.