خرید خیمه عکاسی

سقفی مکعبی شکل است که از الیاف نیمه شفاف ساخته شده و از هر طرف روشن می شود. و نوری که در آن می تابد فقط یک بازو و متعادل کننده است محصولی که قرار است عکس گرفته شود روی پشت بام قرار می گیرد و یک طرف سقف باز است. بنابراین می توانید از محصول عکس بگیرید. همچنین می توانید از چراغ محلی استفاده کنید. مانند یک بطری عکاسی که سقف را روشن می کند اغلب اوقات، یک سه پایه نیاز به نگه داشتن فلاش دیگر یا نور مداوم دارد. برای آسودگی باید یک سه پایه برای قرار دادن دوربین شما وجود داشته باشد. به شما آزادی تنظیم محصول را بدهد

چادرهای سبک در اندازه های مختلف در بازار موجود است. شما باید مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. اگر چادر عکاسی برای تم شما خیلی کوچک است شما نمی توانید استفاده کنید اگر سقف بزرگتر از حد لازم باشد کیفیت کار خوب نیست برعکس وقتی سقف رشد می کند نیاز به منابع نور نیز در حال افزایش است. و باید فضای مناسب و منبع نوری برای کار فراهم کرد.

سایبان، جعبه نور، یا سرنیزه اغلب یک دستگاه عکاسی با کناره های ساخته شده از مواد شفاف است که نور را از منابع مختلف نور ساطع می کند.این نور عملا هیچ سایه ای ایجاد نمی کند و بر روی یک پس زمینه ساده و قوی ساخته شده است.

لایت باکس ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین گجت های استودیویی هستند. این محصول مربع شکل و در شش وجه به یک اندازه است.

دو نوع چراغ سایبان وجود دارد: بدون چراغ یا با چراغ های LED.

شرکت های مختلف choromakey.com انواع مختلفی از چادرهای سبک را تولید می کنند. با اندازه ها و شکل های مختلف این چادرها به دلیل اینکه قابل حمل هستند و فضای تاشو بسیار کمی دارند وزن سبکی دارند.

ابعاد سقف بدون آتش در بازار ایران معمولا از توری 30*30*30 سانتی متر و 120*120*120 سانتی متر شروع می شود. شما به یک چراغ قوه یا نصب جداگانه خریداری شده نیاز دارید. این نوع خرپا سقفی از پارچه سفید ساخته شده و براقیت کمی دارد. این اجازه می دهد تا نور به طور یکنواخت و پیوسته عبور کند.

یک محصول دیگر این چادر امروزه یکی از محبوب ترین چادرها در بین عکاسان است. مدلی است که ساختار و استفاده از چراغ های ال ای دی متفاوت از سقف غیر روشن است.

سقف نیز مکعبی است و دارای چراغ های LED کوچک در بالا است. (به عنوان سقف نیز شناخته می شود) و نیازی به رعد و برق یا روشنایی دائمی ندارد. برخی از سایبان های سبک وزن دارای سوئیچ دیمر هستند. و می تواند میزان و مقدار نور را در صورت نیاز کنترل کند حتی برخی از انواع لامپ های سایبانی که روشن می شوند قابلیت کم نور کلوین دارند. و وزن سفید بسته به جنس و رنگ جسم از 3200 تا 5600 قابل تنظیم است.

از مهم ترین کاربردهای این محصول می توان به عکاسی آتلیه ای و آتلیه ای مانند عکاسی از مواد غذایی و شیرینی پزی، خرید لوازم جانبی، ساعت و تجارت لوازم جانبی) عکاسی (لوازم آرایشی، کیف و کفش) و لوازم جانبی اشاره کرد. (محصولات و اقلام) برای تبلیغات و فروش

در عکاسی عکاسان اغلب از چادرهای نوری مختلف استفاده می کنند. در برخی موارد که جزئیات تصویر بسیار مهم است مدل، اندازه و نوع سقف سبک متفاوت است در این مورد چیزی که عکاس نیاز داشت یک چادر با نور بود.

هنگام خرید چادر سبک باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

– چادر آتش نشانی درخواستی توسط شرکت معتبر ساخته شود.

– نوع و مدل سقف با نوع و عنوان عکس ما مطابقت داشته باشد. و محصولات یا محصولاتی که از آنها عکس می گیریم

– اندازه سایبان نور باید با فضای آتلیه مطابقت داشته باشد. همین امر در مورد اندازه جسم و نیازهای ما نیز dailex.ir صادق است. می توانید از چادر به ابعاد 30*30*30 سانتی متر استفاده کنید و در صورت همراه داشتن وسایلی مانند کیف و کفش، می توانید از چادر 90*90*90 سانتی متری یا بزرگتر استفاده کنید.

در این رابطه باید مساحت استودیو را در نظر بگیریم، به عنوان مثال اگر سقفی بدون نور 120*120*120 عرضه کنیم.