یادگیری بیشتر از ذخیره اطلاعات است

یادداشت برداری یک شکل هنری منحصر به فرد برای نویسنده است. لزوماً همیشه برای افزایش توانایی یادگیری ایده های جدید انجام نمی شود. اما ، این یکی از اصلی ترین دلایلی است که امروزه مردم یادداشت می کنند – برای یادگیری یک فکر یا مفهوم جدید – برای به خاطر سپردن. با این حال ، یادگیری شامل چیزی بیشتر از انجام اطلاعات برای ذخیره در مغز نیست. اطلاعات باید گسترش یابد و یک روش یادداشت برداری ستاره ای می تواند به افزودن دانش موجود در جهان امروز کمک کند.

هر یک از ما سهمی برای جهان داریم. اگر شما یک خواننده مشتاق هستید ، یادداشت برداری می تواند به گسترش و گسترش ایده های تحت پوشش کمک کند. شما می توانید با یادداشت برداری و گسترش آنچه موجود است ، به مجموعه دانش فکری فعلی خود بیافزایید. یا اگر دانش آموزی برای یادآوری حقایق و جزئیات هستید ، یادداشت برداری جزء اجباری تجربه یادگیری است.

مشکلات روش یادداشت برداری متداول چیست؟

یکی از چالش های اشکال سنتی یادداشت برداری زمانی است که روی رایانه انجام می شود. اگرچه به نظر می رسد آسان تر به دست آوردن کلمات گفتاری از این طریق به نظر می رسد ، اما سازمان فکری کمی برای ضبط سخنران دیگر ضروری است. با این حال ، وقتی یادداشت می نویسیم ، مجبور می شویم افکار را در ذهنمان سازماندهی کرده و سپس آنها را روی کاغذ قرار دهیم. فرمت مورد استفاده برای ثبت اطلاعات متفاوت است ، اما انواع خاصی از روش ها برای یادداشت برداری به روش هایی وجود دارد که به ما در یادگیری موثرتر کمک می کند.

هدف از یادگیری این است که نکات کلیدی یک موضوع را بشناسید و سپس از طریق تجزیه و تحلیل و تامل ، پایگاه دانش موجود را گسترش دهید. مهارتهای عالی یادداشت برداری می تواند به این روند کمک کند.

روش یادداشت برداری کرنل

دانشگاه ایالت ویچیتا روش یادداشت برداری کرنل را توصیه می کند. به سه قسمت تقسیم شده است ، هر قسمت در طول یا پس از یک جلسه یادگیری استفاده می شود. این یک راه عالی برای متصل کردن دانش به حافظه است. اما ، این نیز یک روش م ofثر برای گسترش دانش موجود است.

یک تکه کاغذ بردارید و آن را به سه قسمت تقسیم کنید. ستون سمت چپ جایی است که سوالات پاسخ داده شده ثبت می شوند. به عبارت دیگر ، سخنرانی یا خواندن آن روز پاسخ به یک سوال خاص است. این س ،ال و سایر موارد را می توان در ستون سمت چپ ثبت کرد تا به یادداشت برداری کمک کند.

بعد ، سمت راست ستون سمت چپ جایی است که نکات کلیدی و افکار گلوله ای ثبت می شوند. چه س answersالاتی برای سوالات ارائه شده در سمت چپ موجود است؟ این جایی است که آن پاسخ ها ثبت می شود-در سمت راست.

سرانجام ، پایین صفحه ، به شکل یک مستطیل طولانی ، جایی است که یادداشت کننده مطالبی را که از خواندن یا سخنرانی آن روز آموخته است ، خلاصه می کند.

گوشت واقعی یادگیری از پایین صفحه آمده است. راهکارهای آن روز چیست؟ در نتیجه این سخنرانی یا مطالعه خاص ، چه ایده یا فکر جدیدی می تواند به مجموعه موجود دانش اضافه شود؟ اینگونه است که یادگیری موثر صورت می گیرد و دانش گسترش می یابد.

این روش یادداشت برداری چگونه به یادگیری موثر
عمل به پردازش اطلاعات نوشته شده به منظور یادداشت برداری مهم است. در اینجا است که سوالات بیشتری می تواند ایجاد شود و فرایندهای فکری فرد آشکار می شود. در اینجاست که یادگیری واقعی به عنوان یک فرد منحصر به فرد و خاص صورت می گیرد ، هرچند فرآیندها به منظور ثبت منطقی یادداشت انجام می شود. به این ترتیب ، مهارت های تجزیه و تحلیل و خلاقیت فرد مخصوص سبک تفکر او درخشان می شود.

یادداشت برداری را می توان نوعی هنر دانست. توانایی تمرکز بر صحبت کردن در حین ثبت منطقی یادداشت ها یک مهارت سازمانی لازم برای فرایند یادگیری است. روش یادداشت برداری کرنل فقط یک روش برای ثبت اطلاعات نیست. همچنین به تحریک خلاقیت و ایجاد بینش عمیق تر برای دانشمندان برجسته امروزی کمک می کند.