یوونتوس و خیلی از باشگاه های معروف می خوان با همکاری شرکتای بلاک چین، توکن مخصوصی به هواداران خود ارائه بدن تا رابطه بیشتری با اونا داشته باشن. تا همین چند وقت دیگه که خیلی هم دور نیس توکن رسمی یوونتوس به طرفداران ارائه می شه.

یوونتوس، قهرمون ایتالیایی فوتبال سری A به عنوان یکی از بهترین باشگاه های فوتبال اروپا شناخته می شه و حال همکاری خود رو با یه شرکت بلاک چین به خاطر ارائه توکن رسمی طرفداران یوونتوس اعلام کرده.

این توکن به عنوان بخشی از یه همکاری هدف دار و چندساله با پلتفرم Socios.com ارائه شده که هدف اون، ایجاد رابطه بیشتر با بیشتر از ۳۴۰ میلیون طرفدار جهانی این باشگاه و ایجاد تجربه ای بهتر واسه اونا هستش.

فریم ورک توکن طرفداران یوونتوس

دارندگان توکن به رأی گیری اختصاصی موبایل و پلتفرم نظرسنجی دسترسی دارن که واسه شنیده شدن نظر هواداران استفاده می شه و این باعث می شه هواداران یوونتوس رابطه بهتری با باشگاه مورد علاقه خود داشته باشن.

موبایل

جورجیو ریچی، مدیر مالی باشگاه یوونتوس گفته:

یوونتوس از شروع همکاری با Socios.com بسیار خوشحاله. ما در باشگاه نسبت به نوآوری و تکنولوژی جدید بسیار با احتیاط عمل می کنیم و معتقدیم با همکاری Socios.com می تونیم فرصتای جدیدی به طرفداران فوتبال در سراسر جهان ارائه بدیم تا رابطه بیشتری با باشگاه مورد علاقه خود داشته باشن.

توکن رسمی یوونتوس فقط از سایت Socios.com قابل خریداریه و با توکن بومی پلتفرم شرکت یعنی CHZ$ قابل مبادله میشه.

الکساندر دریفوس، بنیان گذار و مدیرعامل Socios.com اعلام کرده که پروژه توکن رسمی یوونتوس، نقطه شروعی واسه ارائه پیشنهادهای مشابه به وسیله بقیه باشگاه های فوتبال دنیاس که می خوان تجربه بهتری واسه طرفداران خود رقم بزنن. اون گفته:

هدف بلندمدت ما اینه که بیشتر از ۵۰ باشگاه ورزشی رو با خودمون همراه کنیم و با امید به اینکه بتونیم در چند سال آینده ۳۰۰ میلیون دلار به اقتصاد ورزش تزریق کنیم.
دلار
ما با اسمای شناخته شده در فوتبال شروع کردیم و هدفمون اینه که بزرگترین جامعه جهانی فوتبال رو واسه طرفداران بسازیم و نشون بدیم فناوری بلاک چین و ارز رمزنگاری شده، تکنولوژی قابل اعتمادیه.

خیلی از باشگاه های معروف اروپایی مانند Newcastle United ،Wolverhampton Wanderers ،Paris Saint Germain ،Cardiff City و Tottenham Hostpur هم نسبت به داشتن توکنای مخصوص علاقه نشون داده و با پلتفرمای Cryptocurrency و بلاک چین قرارداد همکاری امضا کردن.

CCN هم اینکه در مردادماه گزارش داد اتحادیه فوتبال اروپا (UEFA)، بلیت بازی سوپر جام بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید رو با سیستم براساس بلاک چین و با موفقیت به فروش رسونده.

منبع: zoomit.ir