سرعت فعلی شما هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد ؛ به نظر می رسد شما همیشه مشغول هستید و مدام در حال حرکت هستید. شما تا آنجا که می توانید کار می کنید ، اما هیچ زمانی برای تأمل و تجدید کار برای شما باقی نمی ماند. باید روش بهتری برای زندگی و کار وجود داشته باشد.

شما به شدت می خواهید برای خود و برای بهبود کار ، مهارت های خود ، برای مشاهده ، برای رشد وقت پیدا کنید ، اما اکنون فضای سفید در تقویم شما باقی مانده است. طولی نمی کشد ، قبل از اینکه احساس خستگی و ناکارآمدی کنید ، به دلیل وضعیت فعلی خود. با این حال ، شما نمی خواهید متوقف شوید – به منظور شکستن حرکت.

اما آیا این حرکت “اجباری” واقعاً ارزشش را دارد و آیا واقعاً بیشتر از آنکه به نفع شما باشد ، به شما آسیب می رساند؟

توهم بهره وری
بهره وری

بسیاری از مردم بهره وری را تا حد ممکن کار می کند ، اما اینطور نیست.

بخشی از تعریف بهره وری نیز کند شدن و نفس کشیدن است. با این حال ، اگر از تعطیلات صرف نظر می کنید ، این عادت ناخوشایند در برخی مواقع به شما دست می دهد: شما خسته شده اید و بدون هیچ استرس به خودتان استرس می دهید.

بخش دیگری از کاهش سرعت و استراحت برای تأمل در فرآیندهای کاری است: به چه چیزی دست یافته اید؟ چه روشهایی م workedثر بود و کدام روشها را می توان بیشتر بهبود بخشید؟

واقعیت این است که شما باید به طور مکرر این نوع تجزیه و تحلیل را انجام دهید. در غیر این صورت ، می توانید به کار و کار خود ادامه دهید ، تا زمانی که متوجه شوید زمان خود را برای انجام کارهای غیر ضروری بیش از حد تلف کرده اید. علاوه بر این ، می توان با یک لحظه توقف و نگاه کردن به اطراف از این امر جلوگیری کرد.

خود را مجبور به حفظ سرعت کنید

بنابراین دلیل واقعی این که شما همچنان به این کار ادامه می دهید چیست ، هرچند می دانید که باید گاهی اوقات این کار را متوقف کنید؟

اول ، ترس باعث می شود چرخ های شما بچرخد. این اجازه نمی دهد شما متوقف شوید ، زیرا اگر این کار را انجام دهید ، از همه چیز عقب می افتید – یا حداقل این چیزی است که ترس فکر می کند. شما همچنین می ترسید که شتاب متوقف می شود ، اما شما باید بپرسید که حرکت من مرا به کجا می برد.

دوم ، نگرش شما نیز اهمیت دارد. به قول شما ، “هرچه بیشتر کار کنم ، به عنوان یک فرد بهتر هستم” ممکن است در سطحی کار کند ، اما برای چه مدت؟

اگر زندگی روزمره شما فقط کار سختی است بدون هیچ گونه استراحت ، آیا فکر می کنید می توانید این کار را به طور نامحدود حفظ کنید؟ یا فکر می کنید آنچه اکنون انجام می دهید فقط یک استراتژی کوتاه مدت است؟ اگر دومی است ، چگونه می توانید برای کاهش استرس و افزایش اثربخشی خود بهتر کار کنید؟

علامت توقف

بنابراین ، چگونه وضعیت خود را بهبود می بخشید؟

به خود اجازه دهید که متوقف شود!

بله ، به خود اجازه دهید به طور مکرر برای تجدید ، تجزیه و تحلیل ، آموزش و برنامه ریزی استراحت کنید.

این در واقع یک تغییر اساسی در طرز فکر شما است و نقش بزرگی در اتفاقات بعدی ایفا می کند. این تغییر همچنین به شما کمک می کند تا نگرش منفی خود را نسبت به استراحت تغییر دهید. اگر به طور معمول در صورت استراحت خود را به عنوان یک فرد تعلل کننده یا تنبل معرفی می کنید ، اجازه دادن به این کار به خود می تواند به شما کمک کند تا این افکار منفی را خاموش کنید.

این همان چیزی است که اگر سعی می کنید وزن خود را کاهش دهید: اگر به خود اجازه دهید هر از گاهی غذای ناسالم بخورید ، به جای اینکه خود را در مورد آن مورد ضرب و شتم قرار دهید ، در واقع ممکن است حتی سریعتر به هدف خود برسید.

از حرکت اجباری به آرامش – چگونه

1- به خود اجازه دهید که متوقف شود. این مهمترین تغییر ذهنیتی است که می توانید ایجاد کنید: به خود اجازه دهید گاهی متوقف شود.

2- مزایا را درک کنید. برای مثال ، زمان بیشتری برای برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل گذشته و حتی جلوگیری از وقوع اشتباهات آینده خواهید داشت. روزهای تعطیل همچنین برای ” تیز کردن اره ” بسیار عالی است-خودتان را آموزش دهید. مهم نیست که در کارهایی که انجام می دهید چقدر خوب هستید ، همیشه می توانید بهتر عمل کنید و پیشرفت کنید. سرانجام ، کاهش سرعت راه عالی است که می توانید ذهن خود را برای مدتی از کار دور کنید. به این ترتیب می توانید انرژی بیشتری برای پروژه ها و کارهای آینده خود داشته باشید.

3- زمان مناسب را برای روزهای تعطیل بیابید. تصمیم بگیرید که حداقل یک روز مرخصی به صورت هفتگی برای تجزیه و تحلیل ، برنامه ریزی ، آموزش و تجدید اختصاص داده شود. در مورد من ، این روز یکشنبه است. وقتی به روز تعطیلی خود می رسم ، می دانم که به پایان هفته کاری نیز رسیده ام و می توانم کمی سرعت خود را کاهش دهم. این روز تعطیل به من یک فاصله لازم بین هفته کاری فعلی و آینده را می دهد.

فقط می توانید خیلی کار کنید. در مقطعی باید زمان برای برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل و تمدید پیدا کنید. علاوه بر این ، اگرچه ممکن است fدر ابتدا دشوار است ، خواهید دید که آسان تر می آید. شما شروع به دیدن تصویر بزرگ خواهید کرد و انگیزه بیشتری خواهید داشت تا با اشتیاق و انرژی به کار خود بپردازید. به شما آرامش بیشتری می بخشد.

به شما: آیا به طور مکرر مرخصی می گیرید؟