“
آیا فکر کرده اید سوئیچ را به یک حرفه بازاریابی دیجیتال تبدیل کنید؟
یکی از اصلی ترین چالش های صنعت دیجیتال این است که بسیاری از موقعیت ها به اندازه سایر مشاغل به اندازه “استاندارد” نیستند. ممکن است گاهی اوقات ورود به صنعت گیج کننده باشد ، زیرا بسیاری از نقش ها لزوماً دارای آموزش ، گواهینامه یا مدرک خاصی نیستند.
تبلیغات PPC (پرداخت هر کلیک) به ترکیبی از مهارتهای غیرمعمول نیاز دارد که می تواند از خلاقیت ، گرفته تا بسیار تحلیلی باشد. و هرچه صنعت بازاریابی دیجیتال تخصصی تر می شود ، نیاز به متخصصان متخصص PPC به سرعت در حال رشد است.
در این مقاله ، ما می بینیم که حرفه ای در PPC چیست و مهارت های اصلی مورد نیاز برای موفقیت چیست.
پرداخت برای هر کلیک (PPC) چیست؟
PPC مخفف پرداخت به ازای هر کلیک است ، نوعی از تبلیغات آنلاین است که شما فقط با کلیک روی کاربر روی تبلیغ خود ، آن را پرداخت می کنید. این یک عنصر اساسی یک استراتژی جامع بهینه سازی موتور جستجو است زیرا نتایج فوری را به همراه می آورد.
با استفاده از PPC می توانید دید را بهبود بخشیده ، اخبار را شناسایی کنید ، ترافیک بیشتری را به سمت خود ببرید و تبدیل های خود را افزایش دهید. به طور کلی ، مشاغل از PPC برای رشد و افزایش فروش استفاده می کنند.
سکوهای متداول برای PPC ، گوگل Ads و Bing Ads هستند. PPC اجازه می دهد تا هنگامی که شخصی در جستجوی کلمه کلیدی مرتبط با تجارت باشد ، در تبلیغاتی که در پیوندهای پشتیبانی شده از موتور جستجو انجام می شود ، برای تبلیغات قرار بگیرد.
همه این جستجوها باعث می شود تبلیغات به ازای هر کلیک پرداخت شود و مشاغل فقط هنگامی هزینه می شوند که کاربر در واقع روی این تبلیغ کلیک کند. از آنجا که این شکل از تبلیغات احتمال بازگشت سرمایه بالا (ROI) را دارد ، متخصصان PPC تقاضای زیادی دارند.
واقعیت های زیادی وجود دارد که باعث می شود یک فعالیت PPC موفقیت آمیز باشد: تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، سازماندهی این کلمات کلیدی در کمپین ها و گروه های تبلیغاتی و تنظیم صفحات فرود PPC که برای تبدیل بهینه شده اند.
PPC چگونه کار می کند؟
اگر می خواهید یک متخصص PPC شوید ، مهم است که مکانیک صحیح را یاد بگیرید.
موتورهای جستجوگر تبلیغ کننده هایی را که می توانند با شارژ کمتر از تبلیغات کلیک ، تبلیغاتی را با هدف مناسب و تفکر ایجاد کنند ، پاداش می دهند. اگر تبلیغات و صفحات فرود شما برای کاربران مفید باشد ، گوگل تأثیر مثبتی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت ، هر کلیک کمتر می توانید بپردازید.
بنابراین ، چگونه کار می کند؟
تبلیغات منوط به حراج آگهی ، یک فرایند کاملاً خودکار است که Google ، بینگ و سایر موتورهای جستجو برای تعیین ارتباط آگهی های موجود در SERP ها از آن استفاده می کنند. کلمات کلیدی در اینجا نقش مهمی دارند.
مشاغل باید شرایطی را که می خواهند تحریک شوند پیشنهاد دهند تا تبلیغات نمایش داده شوند. برای مثال ، بیایید بگوییم که تجارت شما یک فروشگاه اینترنتی لباس به علاوه اندازه است و تابستان در گوشه و کنار است. یک کاربر که مایل به خرید یک کت و شلوار جدید است ، ممکن است کلمات کلیدی “کت و شلوار حمام به علاوه اندازه” یا “لباس شنا به علاوه اندازه” را وارد کند. شما در آن دسته از زنجیره های کلیدی یا کلمات کلیدی مرتبط با آن پیشنهاد دهید و به موتور جستجو بگویید که مایل هستید برای هر کلیک مبلغی را پرداخت کنید.
سپس موتور جستجو محاسبات پیچیده الگوریتمی را انجام می دهد که براساس آن حراج تبلیغ انجام می شود و تبلیغاتی را نشان می دهد که نمایش داده می شود.