نحوه تبدیل شدن به یک متخصص PPC

میهمان
فوریه 8, 2020 0 Comment

آیا فکر کرده اید سوئیچ را به یک حرفه بازاریابی دیجیتال تبدیل کنید؟

دیجیتال

یکی از اصلی ترین چالش های صنعت دیجیتال این است که بسیاری از موقعیت ها به اندازه سایر مشاغل به اندازه “استاندارد” نیستند. ممکن است گاهی اوقات ورود به صنعت گیج کننده باشد ، زیرا بسیاری از نقش ها لزوماً دارای آموزش ، گواهینامه یا مدرک خاصی نیستند.

تبلیغات PPC (پرداخت هر کلیک) به ترکیبی از مهارتهای غیرمعمول نیاز دارد که می تواند از خلاقیت ، گرفته تا بسیار تحلیلی باشد. و هرچه صنعت بازاریابی دیجیتال تخصصی تر می شود ، نیاز به متخصصان متخصص PPC به سرعت در حال رشد است.

خلاقیت

در این مقاله ، ما می بینیم که حرفه ای در PPC چیست و مهارت های اصلی مورد نیاز برای موفقیت چیست.

پرداخت برای هر کلیک (PPC) چیست؟

PPC مخفف پرداخت به ازای هر کلیک است ، نوعی از تبلیغات آنلاین است که شما فقط با کلیک روی کاربر روی تبلیغ خود ، آن را پرداخت می کنید. این یک عنصر اساسی یک استراتژی جامع بهینه سازی موتور جستجو است زیرا نتایج فوری را به همراه می آورد.

با استفاده از PPC می توانید دید را بهبود بخشیده ، اخبار را شناسایی کنید ، ترافیک بیشتری را به سمت خود ببرید و تبدیل های خود را افزایش دهید. به طور کلی ، مشاغل از PPC برای رشد و افزایش فروش استفاده می کنند.

سکوهای متداول برای PPC ، گوگل Ads و Bing Ads هستند. PPC اجازه می دهد تا هنگامی که شخصی در جستجوی کلمه کلیدی مرتبط با تجارت باشد ، در تبلیغاتی که در پیوندهای پشتیبانی شده از موتور جستجو انجام می شود ، برای تبلیغات قرار بگیرد.

همه این جستجوها باعث می شود تبلیغات به ازای هر کلیک پرداخت شود و مشاغل فقط هنگامی هزینه می شوند که کاربر در واقع روی این تبلیغ کلیک کند. از آنجا که این شکل از تبلیغات احتمال بازگشت سرمایه بالا (ROI) را دارد ، متخصصان PPC تقاضای زیادی دارند.

واقعیت های زیادی وجود دارد که باعث می شود یک فعالیت PPC موفقیت آمیز باشد: تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، سازماندهی این کلمات کلیدی در کمپین ها و گروه های تبلیغاتی و تنظیم صفحات فرود PPC که برای تبدیل بهینه شده اند.

PPC چگونه کار می کند؟

اگر می خواهید یک متخصص PPC شوید ، مهم است که مکانیک صحیح را یاد بگیرید.

موتورهای جستجوگر تبلیغ کننده هایی را که می توانند با شارژ کمتر از تبلیغات کلیک ، تبلیغاتی را با هدف مناسب و تفکر ایجاد کنند ، پاداش می دهند. اگر تبلیغات و صفحات فرود شما برای کاربران مفید باشد ، گوگل تأثیر مثبتی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت ، هر کلیک کمتر می توانید بپردازید.

بنابراین ، چگونه کار می کند؟

تبلیغات منوط به حراج آگهی ، یک فرایند کاملاً خودکار است که Google ، بینگ و سایر موتورهای جستجو برای تعیین ارتباط آگهی های موجود در SERP ها از آن استفاده می کنند. کلمات کلیدی در اینجا نقش مهمی دارند.

مشاغل باید شرایطی را که می خواهند تحریک شوند پیشنهاد دهند تا تبلیغات نمایش داده شوند. برای مثال ، بیایید بگوییم که تجارت شما یک فروشگاه اینترنتی لباس به علاوه اندازه است و تابستان در گوشه و کنار است. یک کاربر که مایل به خرید یک کت و شلوار جدید است ، ممکن است کلمات کلیدی “کت و شلوار حمام به علاوه اندازه” یا “لباس شنا به علاوه اندازه” را وارد کند. شما در آن دسته از زنجیره های کلیدی یا کلمات کلیدی مرتبط با آن پیشنهاد دهید و به موتور جستجو بگویید که مایل هستید برای هر کلیک مبلغی را پرداخت کنید.

سپس موتور جستجو محاسبات پیچیده الگوریتمی را انجام می دهد که براساس آن حراج تبلیغ انجام می شود و تبلیغاتی را نشان می دهد که نمایش داده می شود.

چرا شغل را در PPC انتخاب می کنید؟

قادر به پیشنهاد دقیق در مورد کلمات کلیدی برای رانندگی در فروش ، پتانسیل یک ROI قابل توجه را دارد. اگر کمی برای یک آگهی بپردازید ، اما فروش با مبلغ بسیار بالاتر دلار وارد می شود ، این سرمایه گذاری ارزش آن را داشت.

دلار

مهارت های تحقیق و آزمایش با کلید واژه ها ضروری است. از آنجا که پرداخت هزینه برای ترافیک سریعتر از روشهای ارگانیک حاصل می شود ، متخصصان PPC می توانند با آمار قابل اندازه گیری سریع ارزش خود را ثابت کنند.

با فروش اجتماعی در خط مقدم استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، مارک ها می خواهند با مخاطب هدف خود رابطه برقرار کنند و PPC به تسهیل آن کمک می کند.

متخصصان PPC از ترافیک واجد شرایطی برای اقدام در وب سایت استفاده می کنند. یادگیری تکنیک هایی که شما را به عنوان یک متخصص در PPC تبدیل می کند روشی تقریبا تضمین شده برای شروع کار فعلی خود در بازاریابی دیجیتال یا راه اندازی شما به یک روش دیگر است.

شغل در PPC چگونه به نظر می رسد؟

متخصصان PPC از PPC نه تنها برای ایجاد ترافیک و فروش درایو بلکه برای کمک به تعریف مخاطب هدف استفاده می کنند.

با بررسی عملکردی که مشتریان در یک وب سایت انجام می دهند ، یک متخصص PPC می تواند بقیه را بماند ، چه مدت بماند و بعد از کلیک روی یک تبلیغ چه کاری انجام می دهد. این اطلاعات به همان اندازه ارزشمند است که دانستن نحوه استفاده از آن بسیار ارزشمند است.

برخی از وظایف روزانه شما شامل موارد زیر خواهد بود:

     

  • ایجاد تبلیغات تبلیغاتی
  •  

  • نوشتن نسخه تبلیغی
  •  

  • اجرای تبلیغات تبلیغاتی در گوگل Ads و Bing Ads
  •  

  • اجرای تست های A / B
  •  

  • اندازه گیری تبدیل
  •  

  • بهینه سازی تبدیل
  •  

  • آزمایش کلمات کلیدی
  •  

  • تعریف aتعریف مجدد مخاطب هدف

برای تبدیل شدن به یک متخصص PPC چه مهارت هایی لازم است؟

یک متخصص PPC بیش از یک تبلیغ کننده است. شما یک فروشنده اجتماعی خواهید بود که به بقیه تیم کمک می کند تا فروش خود را ببندند.

شما در زمینه مشکلات ، خواسته ها و نیازهای مشتری خود متخصص خواهید بود و وقتی در جستجوی آن هستید ، آن را آماده خواهید کرد. برای این کار ،

مشکلات

     

  • بنیادی در بازاریابی دیجیتال
  •  

  • توانایی ایجاد تبلیغات
  •  

  • درک مخاطبان و رفتار آنها
  •  

  • ذهن برای آمار
  •  

  • درک نحوه رتبه بندی تبلیغات پرداختی در موتورهای جستجو
  •  

  • آموزش صدور گواهینامه پیشرفته PPC

با روندهای صنعتی ادامه دهید

تبلیغات PPC شغلی است که در آن شما باید با آزمایش و خطا یاد بگیرید. شما باید آماده باشید که دستانتان کثیف شود و همچنین آماده شکست باشید.

مهم است که جدیدترین روندهای صنعت را بررسی کنید و بدانید که چه چیزی به خوبی کار می کند قبل از اینکه خود را ترک کنید. به طور کلی ، تبدیل شدن به یک متخصص PPC می تواند یک چالش باشد ، اما به یک حرفه چالش برانگیز در یک صنعت با تقاضای بالا منجر می شود.

کارلا ریورا

مدیر بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا