شما آنقدر مشغول ایجاد ، اندازه گیری و نظارت بر کمپین های بازاریابی دیجیتالی خود بوده اید که یک عنصر نوجوان ، ریز و درشت را فراموش کرده اید. یک حرکت حیرت انگیز از یک رقیب حیله گر می تواند همه چیز را تغییر دهد. اکنون ما نمی گوییم که رقبای شما شر هستند (گرچه این یک ویژگی مشخص است). ما فقط توجه به این رقابت را مهم می کنیم که به شما کمک می کند پیشرفت خود را محک بزنید.

ما سه بهترین ابزار رایگان را شناسایی کرده ایم که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل فعالیت ها ، عملکرد و پیشرفت رقبا کمک کند. و ما از برخی نکات ارزشمند در زمان صرفه جویی در زمان ، برای کمک به شما در سازماندهی و پیش ماندن از رقابت رونمایی می کنیم.

و از بین شما فوق العاده احمقانه؟ ما نکاتی فوق العاده دلپذیر را برای شما ارسال کرده ایم.
احمق

گریدر بازاریابی HubSpot

بازاریابی گریدر ابزاری رایگان از HubSpot است که نمره کلی بازاریابی را به شما می دهد و نتایج خود را در پنج زمینه اصلی طبقه بندی می کند: وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی ، SEO ، تولید سرب و موبایل. برای دسترسی به داده هایی که شما باید انجام دهید این است که URL و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. این امر باعث می شود که نمرات رقبایتان نیز بسیار آسان شود.

موبایل

هر دسته کلیدی شامل یک چک لیست بهترین تمرین است. این به شما امکان می دهد تا به سرعت مناطقی را که رقبای شما در آن عملکرد خوبی دارند همراه با عناصر اصلی بازاریابی که از دست رفته اند ، مشاهده کنید. به عنوان مثال ، اگر رقبای شما فید RSS ، گزینه اشتراک ایمیل یا منابع معتبری را که به آنها پیوند دارد ، ندارید ، بازاریابی گریدر به شما اطلاع می دهد.

نکته اضافی Sneaky: در مناطقی که رقبا از دست می دهند سرمایه گذاری کنید تا به شما در ایجاد یک نقطه فروش منحصر به فرد کمک کرده و خود را از این رقابت جدا کنید. به عنوان مثال ، اگر رقیب شما وبلاگی ندارد ، می توانید مطالب خود را با محتوای مرتب و تازه به روز کنید تا به وب سایت شما مزیت رقابتی سئو را ارائه دهد. به همین ترتیب اگر آنها یک سایت موبایل پاسخگو ندارند ، می توانید در سایت خود سرمایه گذاری کرده و از آن به عنوان یک مزیت بازاریابی استفاده کنید.
سرمایه گذاری

از Grader بازاریابی رایگان HubSpot در اینجا استفاده کنید: https://marketing.grader.com/

گوگل Alerts

گوگل Alerts ابزاری عالی است که به شما کمک می کند نه تنها بر روی ذکرهای خود بلکه در مورد رقبا نیز نظارت کنید. می توانید ذکرها را با نام رقیب خود ، بر اساس کلمات کلیدی یا هر دو کنترل کنید. چه چیز دیگری ، اگر نمی خواهید از یک ایمیل ایمیل اذیت شوید ، می توانید محدودیت چند بار دریافت هشدار را محدود کنید.

به عنوان مثال ، به محض ورود یک یادداشت جدید می توانید درخواست دریافت هشدار فوری را بدهید یا می توانید هشدارهای خود را به یکبار در روز محدود کنید. به همین ترتیب ، اگر مایل به ارسال ایمیل نیستید ، گزینه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد یک فید را تنظیم کنید تا بتوانید به روزرسانی های خود را با سرعت خود بررسی کنید.

نکته اضافی Sneaky: موضوعاتی را که رقبای شما در مورد نوشتن لینک های با کیفیت می نویسند ، مشخص کنید. آیا آنها خوب هستند؟ شاید بتوانید به برخی از محبوب ترین موضوعات آنها بپردازید و از زوایای منحصر به فرد خود استفاده کنید.

استراتژی دیگر شناسایی مواردی است که رقبا در مورد آن نمی نویسند. سپس می توانید موضوعاتی را که رقبای شما از آن غافل می شوند در نظر بگیرید و آنها را برای خودشان مدعی شوید. به یاد داشته باشید: خوانندگان شما به دلیل داشتن سایت خود برای انتخاب هر سایت دیگری نیاز دارند.

اگر می خواهید واقعاً زیرک باشید (و فکر می کنیم باید) فقط خود را در نظارت بر سایت های رقیب محدود نکنید. درعوض ، بهترین مشاغل را که مخاطبی مشابه با شما دارند شناسایی کنید و بر تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود نیز نظارت کنید.

از گوگل Alerts به صورت رایگان در اینجا استفاده کنید: https://www.google.com/alerts

اکسپلورر سایت باز موز

کاوشگر سایت Open Moz یکی از بهترین ابزارهای تجاری است که به شما امکان می دهد تلاش های پیوندی برای رقبا را دنبال کنید. شما می توانید به طور رایگان مروری بر Backlink های رقبای خود را با PageRank ، اختیار دامنه و متن لنگر دریافت کنید. نمرات وب سایت از عناصری مانند اعتماد به سایت ، مقدار کل لینک های عبور از سهام خارجی و موارد دیگر بدست می آید.

Backlink

بهترین قسمت؟ این امکان را به شما می دهد تا حداکثر پنج سایت را به طور همزمان مقایسه کنید. پس از وارد کردن هر نشانی اینترنتی که می خواهید ردیابی کنید ، یک جدول با طراحی زیبا دریافت خواهید کرد که نمرات هر یک از سایت های شما را بهمراه تفکیک عمیق هر نمره نشان می دهد.

نکته اضافی Sneaky: به هر پیوندی که از سایتهای خبری با کیفیت و منابع معتبر حاصل شود ، توجه کنید. آیا وب سایت ها یا افراد خاصی با نفوذ وجود دارند که به طور مداوم با رقبای شما در ارتباط هستند و پیوند می دهند؟ لیستی از تأثیر گذاران رقبایتان تهیه کنید ، دلیل اینکه در وب سایت آنها ذکر شده است را (به نظر شما) اضافه کنید.

سپس استراتژی ورودی خود را مرور کنید. به جای صرفاً کپی کردن از رقبای خود ، آنالوگ ها و زاویه های محتوا را که ممکن است آنها را وادار کند تا به وب سایت شما پیوند بزنند ، انتخاب کنید.

از مرورگر سایت Open Moz استفاده کنید: http://moz.com/researchtools/ose

یک نت نهایی دزدکشی:

خوب نیست اگر بخواهید فعالیتهای بازاریابی رقبای خود را کپی کنید – هر شخص احمق می تواند این کار را انجام دهد. در عوض شما می خواهید حیله گری کنید و از تجزیه و تحلیل رقبای خود استفاده کنید تا یکی بزرگتر و بهتر پیش برود ، یک نقطه فروش منحصر به فرد را ایجاد کرده و تقویت کنید ، به پیش بروید و از این طریق به آینده ادامه دهید.

آیا می خواهید در مورد چگونگی به دست آوردن یک مزیت رقابتی به صورت آنلاین یاد بگیرید؟ کارشناسان صنعت از نکاتی که برای ایجاد کمپین های بازاریابی قانع کننده استفاده می کنند در طول دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی دیجیتال رونمایی کنند. اصول اصلی بازاریابی جستجو ، رسانه های اجتماعی ، تلفن همراه ، تجزیه و تحلیل و استراتژی و برنامه ریزی را خواهید آموخت. تنها ده مدرک تحصیلی که در ده هفته مطالعه پاره وقت مهم است ، کسب کنید.

زارا برک