در سیاستی جدیدی که گیم لافت پیش گرفته، این شرکت معمولا عادت داره تا بازیای موبایل خود رو بدون اعلام قبلی روی فروشگاه ها منتشر کنه ولی مطمئنا هیچکدام از اونا به اندازه عرضه سافت لانچ آسفالت ۹ لجندز (Asphalt 9: Legends – بررسی سایت ما) سورپرایز کننده نبوده ان.

شایعات نشون میدن که گیم لافت امسال یه بازی جدید از سری معروف N.O.V.A هم عرضه می کنه

ساعاتی پیش فرانسویا در آخر به شایعات پایان دادن و نسخه جدید سری مورد انتظار آسفالت رو به صورت محدود واسه iOS و منطقه فیلیپین عرضه کردن. گیم لافت قول داده که تا اواخر امسال نسخه پایانی بازی رو روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر می کنه.

اولین نکته ای که در اطلاعات رسمی آسفالت ۹ جلب توجه می کنه، وجود جدیدترین ماشینای روز دنیا در بازیه. از لامبورگینی سنتناریو و فورد جیتی ۲۰۱۷ بگیرین تا فراری اف ایکس ایکس-کا که همه از غولای صنعت خودرو هستن.

الان بازی بیشتر از ۵۰ ماشین جور واجور داره که شاید در آینده تماشاگر اتومبیلای بیشتری هم هستیم. اما جدا از تنوع خوب ماشینا، مثل بقیه قسمتای سری آسفالت و ساختهایی گیم لافت گرافیک آسفالت ۹ هم در سطح خیلی بالایی قرار داره و با در نظر گرفتن تریلر کوتاه بازی، انگار با یه بنچمارک گرافیکی دیگه واسه عناوین موبایل طرف هستیم.

در کنار تموم این مسائل، به نظر می رسه بازی نسبت به گذشته آرکیدتر شده باشه. صحنه های سینمایی تر برخورد ماشینا، پرشای جور واجور، سرعت بالای مسابقات و افکتای جدید گرافیکی همه نشون میدن که گیم لافت تلاش کرده عنوانی آرکیدتر از آسفالت ۸ بسازه.

بعد از عرضه آسفالت ۹، گیم لافت بازم به پشتیبانی اش از آسفالت ۸ ادامه میده. مشابه ساختهایی گذشته فرانسویا واسه تجربه آسفالت ۹ هم نیازمند اینترنت هستین.

وجود ۸۰۰ مسابقه، ۷۰ راه جور واجور، توانایی انجام بازی در بخش چند نفره تا ۸ نفر و وجود فوت وفن HDR واسه بخش گرافیک از دیگر قابلیتای آسفالت ۹ هستن. حالا با عرضه این عنوان، علاقه مندان به بازیای ریسینگ در هر دو سبک مثل سازی و آرکید یه گزینه جدید رو می تونن تجربه کنن.

واسه بخش مثل سازی که گرید اتو اسپورت حضور داره و در قسمت آرکید هم شاید گزینه ای بهتر از آسفالت ۹ بشه پیدا کرد. فقط با امید به اینکه مشکلات مربوط به مدرن کامبت ورسس رو در آسفالت ۹ نبینیم و بازی از دید پرداختای درون برنامه ای هم بهتر از آسفالت اکستریم باشه. بررسی آسفالت ۹ رو از اینجا بخونین.

  • Asphalt 9: Legends
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Gameloft
  • سیستم عامل: iOS
  • حجم: ۱۴۰۰ مگابایت

دانلود

در بخش اپلیکیشنای سایت ما بخونین:

جهشی یهویی؛ بهترین بازیای گرافیکی موبایل در سال ۲۰۱۷

بهترین اپلیکیشنا و بازیای موبایل سال ۲۰۱۷ به انتخاب سایت ما