برای تثبیت سنگ نما باید یک سری اصول به طور دقیق رعایت شود.
1-       استفاده از دریل مناسب و قوی وهمینطور مته های چهار شیا ر
2-       استفاده از الماسه با کیفی ت
3-       استفاده از دریل چکشی سبک بالرزش کم و دارای دیم ر
4-       تنظیم سرعت سوراخکاری درفرآیند پیچ و رولپلا ک
5-       دقت سوراخ کاری با حداق ل 6 میلیمتر و حداکثر 7 میلیمتر
6-       بکارگیری پیچ گالوانیزه با طول 6سانتی متر درجه ی ک
7-       مخفی کردن پیچ با بتونه های همرنگ
8-       استفاده از چسب های اپوکسی وپلی یورتا ن
9-       استفاده از بست های ال شکل درپیچ و رولپلاک بدون داربس ت
10-   نصب سنگ های ریخته شده به روش چسب شده
مزایا و معایب پیچ و رولپلاک بدون داربست
استفاده از پیچ و رولپلاک بدون داربست هزینه های حاصل را به شدت کاهش می دهد. سبب می شود که فضای اشغال شده به حداقل برسد و برای ساختمان هایی که در کوچه های باریک قرار دارند و همینطور فضای کافی برای داربست است مناسب باشد.
استفاده از این روش خطرات حاصل از ریزش داربست را به حداقل می رساند.
از طرفی سبب می شود که کار سریعتر پیش برود در نظر داشته باشید که هر محصولی در کنار هزاران مزایا یک سری معایب نیز دارد. به عنوان مثال ساختمان هایی که به صورت خاصی طراحی شده است و پرتگاه های مختلفی دارند نمی توانند با استفاده از پیچ و رولپلاک بدون داربست به هدف خود برسند زیرا استفاده از طناب به نوبه خود سبب می شود که زاویه قرار گیرد فرد نصاب نامناسب بوده و خطرآفرین است اما به طور کلی طبق آمار دیده شده اینطور به نظر می رسد که پیچ و رولپلاک بدون داربست می توانید برای 90 درصد از ساختمان ها قابل قبول باشد و تنها ساختمان هایی که دارای سنگ هایی با ترک شدید هستند در این دسته جایگاهی ندارند و باید در ابتدا فکری به حال سنگ های موجود شود.
عوامل مؤثر در قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب
کلمه کلیدی اصلی: پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب
آیا می دانید چه عو املی بر روی قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب تأثیر دارد؟ قطعاً در انتخاب نوع پیچ رولپلاک ساختمان عوامل مختلفی تأثیر دارد اما بحث هزینه همیشه الویت بالاتری نسبت به گزینه های دیگر دارد. این مقاله ضمن معرفی ویژگی های پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب عوامل مؤثر بر روی قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب را نیز مورد بررسی قرار می دهد.
عوامل مؤثر در قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب
قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب به شرایط کاری بستگی دارد.
اولین شرط مهم نوع سنگ به کار رفته است. به عنوان مثال سنگ هایی با عرض 40 سانتی متر که دارای نمایی صاف و بدون برجستگی هستند به صورت متر مربعی محاسبه ممی شود و قسمت ارزانتری نسبت به گزینه های دیگر دارند.
در صورتی که سطح ساختمان پوشید از شیشه و بالکن باشد و به نوعی متر مربع برای پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب کاهش یابد در نهایت سبب کاهش قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب می شود.