پشتیبانی سایت مانند خدمات پس از فروشه. یه سایت بعد از آماده شدن واسه ورود کاربران می تونه دچار خطاها و یا نقصا زیادی شه که دلیلای زیادی داره. یکی از این دلایل تازه کار بودن کدای نوشته شده در طراحی سایت است. دلیل دیگه می تونه به روز نبودن سی ام اس ( قالبی که سایت به وسیله اون طراحی شده.) باشه. واسه همینه که می گیم واسه داشتن سایت، سراغ افراد نامعلوم الهویت نرید. یه جور دیگه از مشکلاتی که در این بازه وقتی ممکنه اتفاق بیفته؛ افت یهویی سرعت سایته. در این زمان ممکنه مشکل از هاست ضعیف شما باشه. البته در این زمان احتمال هک شدنتون هم هست که در صورت نداشتن پشتیبان سایت باید خودتون رو واسه روبرو شدن با مشکلاتی جدی آماده کنین. کلا هر شرکتی که طراحی سایت انجام میده؛ موظفه که خدمات پشتیبانی سایت هم ارائه دهد. البته بدیش اینه الان بعضی از این شرکتا تنها یه قالب آماده تحویل مشتری میدن و هیچ مسئولیتی هم در قبال پشتیبانی از اون قبول نمی کنن. اما روش هدف دار ما به این شکله که مسئولیت پروداکتی که تحویل مشتری می دیم رو تا آخرین مرحله قبول می کنیم.

یه پشتیبان سایت می تونه طراح سایت هم باشه؟

طراحی سایت و پشتیبانی از اون دارای رابطه تنگاتنگی با هم هستن. شک نداشته باشینً اگه مفاهیم طراحی سایت رو بلد نباشین؛ نمی تونین یه پشتیبان سایت خوب باشین. البته برعکس این موضوع هم تا حدودی صدق می کنه. اگه شما در کار پشتیبانی سایت خود حرفه ای هستین و به کدای برنامه نویسی سایت تسلط کامل داشته دارین؛ می تونین به سرعت تموم مهارتایی که یه طراح سایت باید داشته باشه رو یاد بگیرین. اما واسه این که منظور ما رو بهتر دریابید و آشنایی خوبی با موضوع طراحی سایت پیدا کنین؛ بهتره اول شما رو با این مبحث و اینکه بازار کار امروز در این بخش چیجوریه؛ آشنا کنیم.

طراحی سایت امروزه از اهمیت بالایی برخورداره. فرض کنین فردی اسم شرکت شما رو شنیده و می خواد در مورد شما بیشتر اطلاعات به دست بیاره. اون اولین کاری که انجام میده؛ جستجو در فضای اینترنته. وقتی در اینترنت نامی از شما پیدا نکنه در نتیجه دلسرد می شه و نام شرکت شما رو کم کم فراموش می کنه. طراحی سایت چیزی فنی و پیچیده س و نمیشه اونو به هر کسی سپرد. واسه اینکه یه سایت رو از صفر به صدِ خود برسونیم؛ تیمای مختلفی مشغول کار روی اون می شن. از تیم گرافیک گرفته که اولین قدمای طراحی رو بر می داره؛ تا تیم پشتیبانی سایت که سایت شما رو تکمیل و بروزرسانی می کنه. واسه همینه که بیشتر کارشناسان طراحی سایت رو ترکیبی از هنر و فن می دونن. در نتیجه طراحی سایت رو هر کسی نمی تونه بکنه. واسه طراحی و تکمیل یه سایت، باید کارای زیر واسه اون انجام شه:

  • طراحی گرافیکی سایت
  • اجرا طرح گرافیکی به وسیله کدهای استاندارد شده
  • تولید محتوای نوشتاری و چشمی
  • بهینه سازی و بهبود سئوی سایت

در شرکت فردا دیجیتال هر کدوم از فعالیتای گفته شده به وسیله تیمی جدا از هم و مخصوص به خود انجام می شن. از همین روی افراد زیادی هستن که می تونن از خلاقیت خود استفاده کرده و سایتی متفاوت به شما ارائه بدن.

یه سایت ارزون قیمت می خواین؟

طراحی سایت شرکتی ارزون ترین سایتیه که می تونین سفارش بدین. این جور سایتا دارای محتوای حداقلی هستن و بیشتر هدفشون معرفی کلی کار و کاسبی در فضای دیجیتال و ایجاد راه های ارتباطی در این محیطه. این جوری از طراحی سایتا بیشتر مناسب کار و کاسبیای نوپا هستن که بودجه کمی در اول کار نیاز دارن. هم اینکه شرکتای رسمی که به دنبال ایجاد یه پل ارتباطی دیجیتالی بین خود و مشتریانشان هستن؛ می تونن از این جوری سایتا بهره ببرن.

از ویژگیای طراحی سایتای شرکتی به وسیله گروه فردا دیجیتال میشه به موارد زیر اشاره کرد :

  • هزینه تقریباً کم
  • دارای سئو On Site
  • آموزش چگونگی کار با پنل مدیریتی این جوری سایتا
  • آموزش چگونگی بهینه سازی هرچه بیشتر محتوای سایت
  • طراحی داینامیک که مدیریت سایت رو بسیار آسون می کنه.

بهتره بدونین که سایتای شرکتی دارای قالبایی مثل هم هستن و بر خلاف سایتای اختصاصی هر کدوم دارای صورتی تقریباً مشابه با همدیگه هستن. البته سایت شما باید به طور کامل بسته به سلیقه خودتون طراحی شه و این شمائید که انتخاب می کنین چه ویژگیا و امکاناتی در سایت قرار بگیره. در واقع میشه گفت که سایتای شرکتی بیشتر در ظاهر صفحه اصلی که مهم ترین بخش سایته متفاوت هستن و نه در صفحات داخلی سایت.

تعیین تعرفه طراحی سایت شرکتی به صورت دقیق

از اون جایی که امکانات به کار رفته در سایت رو شما مشخص می کنین و خودتون هم باید نظر پایانی رو درباره سایت طراحی شده ارائه کنین؛ بهتره واسه اطلاع از قیمت دقیق طراحی سایت شرکتی و تعرفه پشتیبانی سایت از راه شماره های ۸۸۱۹۶۷۱۵ – ۰۲۱ و ۸۸۱۹۶۷۵۳ – ۰۲۱ ، با تیم مشاوره فردا دیجیتال تماس حاصل فرمایید و خواسته های خود رو از سایت مورد نظرتون توضیح بدین.

تعرفه طراحی سایت شرکتی به وسیله فردا دیجیتال

پکیجی که فردا دیجیتال واسه طراحی سایتای شرکتی ارائه میده؛ شامل دو مدل طراحی وب سایته. اولین گزینه طراحی سایت استارت آپ اسمشه؛ همونجوریکه از اسمش مشخصه بیشتر مناسب شرکتای استارت آپ و نوپاه. این نوع وب سایتا به دلیل هزینه پایین و زمان آماده سازی کوتاه، متناسب با نیاز این جور کسب و کارا هستن. اما نوع دیگه طراحی سایت شرکتیه. این وب سایتا حرفه ای تر بوده و واسه طراحی سایت شرکت خدماتی گزینه خوبی به حساب میان.