شرکت ال جی به عنوان یکی از پیشتازان میدون صوت و تصویر، امروز طی مراسمی در هتل اسپیناس تهران، از جدیدترین اجناس خود در کشورمون رونمایی به عمل آورد. در این مراسم که با مشارکت شرکت گلدیران برگزار شد، ال جی نسل جدید تلویزیونای OLED و Super UHD خود رو به معرض نمایش گذاشت و هم اینکه قابلیتای سیستم Sound Tower خود رو واسه حاضرین توضیح داد.

در این مراسم حسین تنهایی، نائب رئیس شرکت گلدیران، به پتانسیل بالای بازار ایران اشاره کرد و گفت: « ایران بازاری جور واجور و در حال رشده و گلدیران پتانسیلی بزرگ واسه فناوری OLED در این منطقه می بینه. در گلدیران ما به دنبال شناسایی و ارائه جدیدتری و بهترین فناوریای روز و ارائه اونا به بازار ایران هستیم. به عنوان بخشی از تعهدمون واسه به ارمغان آوردن بهترین تجربه چشمی ممکن واسه کاربران، ما مفتخریم که با تلویزیونای OLED پیشگام نسل بعدی لوازم صوتی و تصویری ایران هستیم.»

تنهایی در ادامه صحبتای خود به پدیده قاچاق اجناس پرداخت و گفت که این موضوع، فعالیت شرکتایی مثل گلدیران رو تحت تاثیر قرار میده. نائب رئیس گلدیران با تاکید بر اینکه تولید اجناس ال جی در ایران شکل میگیره و با استانداردهایی خیلی سخت گیرانه، کیفیت بالایی واسه اجناس در نظر گرفته می شه، به کاربران گوشزد کرد که اجناس قاچاق ممکنه از اشکالات بسیاری بهره مند باشن.

تنهایی بیان داشت که خیلی از قاچاقچیان جنسای خراب ال جی رو از کشورای دیگه با قیمتی پایین تر خریداری می کنن و بعد اونا رو در بازار ایران عرضه می کنن. نائب رئیس گلدیران در این رابطه از دولت درخواست کرد تا هر اون چیزی که در توان داره رو به کار بندد تا بتونه با این پدیده مقابله کنه.

در ادامه مطلب می تونین با مطالعه بیانیه خبری شرکت ال جی، با اجناس جدید این شرکت بیشتر آشنا شید.

LG SUPER UHD TV

این دستگاه ها یه رده بالاتر از تلویزیونای ULTRA HD هستن و از فناوری ColorPrime استفاده میکردن. تلویزیونای SUPER UHD با معنی «رنگای زنده» طراحی شدن و سه ویژگی استثنائی دارن: تصویر ممتاز، طراحی ممتاز و هوشمندی ممتاز. فناوری نمایش عجیب و ویژگیای هوشمند در مجموعه ای با طراحی چشم نواز، تجربه چشمی رو به سطحی به طور کاملً جدید رسونده.

ایـن تلویـزیـونا دارای فنـاوریایی نظیـر ColorPrime، ULTRA Luminance، IPS و مــوتــور Prime Mastering هستن . فناوری ColorPrime وسعت رنگایی که به وسیله این تلویزیون نشون داده می شن رو تقویت می کنه. هم اینکه واسه تولید تصاویر سایه ها و طیف کامل رنگا، ColorPrime از طیف کامل رنگا استفاده می کنه. پس عمق رنگا بیشتر و واقعی تر می شه.

فناوری ULTRA Luminance به طور پیوسته روشن ترین و تیره ترین قسمتای نمایشگر رو بررسی می کنه تا محدوده روشنایی و تیره گی تصویر رو گسترده تر کنه و کنتراست تصویر رو بهتر کنه. با پنل۴K IPS ال جی، تلویزیون می تونه تصاویری با جزئیات بالا از هر زاویه ای بازتولید کنه. علاوه بر همه اینا، موتور Prime Mastering تنظیمات تلویزیون رو به خاطر تقویت کیفیت تصویر تا سطح ممتاز بهینه می کنه.

این ویژگیای عجیب فقط در وقتی که تلویزیون روشنه به چشم میاد، حال اینکه بقیه ویژگیای تلویزیونای SUPER UHD مانند طراحی بسیار قشنگتر و بهینه ونیز پهنای بسیار نازک اون (در حدود ۸٫۵ میلیمتر) حتی وقتی که تلویزیون خاموشه هم بخوبی خودنمایی می کنن.

طراحی استثنائی CINEMA SCREEN زیبایی خاصی به اتاق نشیمن میده. پایه تلویزیون به شکلی طراحی شده که مثل درخشش دهنده صدا بکنه و صدای خروجی رو به صورت متمرکز بفرسته.

واسه ارائه صدایی استثنائی، ال جی همکاری نزدیکی رو با شرکت Harman/Kardon (شرکت آمریکایی سازنده سیستمای صوتی حرفه ای) انجام داده تا صدایی قوی، عمیق و شفاف واسه این تلویزیونا جفت و جور کنه.

هم اینکه پنل هوشمند webOS 2.0 واسه این تلویزیون در نظر گرفته شده. این پنل هوشمند به روز شده از نسخه قبلی webOS ساده تر، سریعتر و کاربرپسندتر شده. مثلا، با webOS 2.0 تعویض کانال سریع، تنظیمات سریع و جستجوی محتوای ویدئویی می تونه بدون مشکل در تماشای برنامه در حال پخش انجام بشه. هم اینکه، زمان روشن شدن و بارگذاری تلویزیون بسیار سریع شده و کانالای مورد علاقه می تونن به آسونی به نوار وسیله اضافه شن.

LG OLED TV

به چه دلیل مشکی مطلق تصاویری کامل تولید می کنه؟

هممون به درخشش بیشتر ستاره ها در شبای به طور کاملً تاریک توجه کردیم. مشکی مطلق تلویزیون OLED ال جی که در هیچ نمایشگر دیگری یافت نمی شه هم انگار از همین پدیده پیروی می کنه و به تلویزیون کنتراستی بینهایت میده. این نمایشگر عمیقترین رنگ مشکی و در عین حال غنی ترین رنگا رو ارائه می کنه که موجب قویتر شدن حس عمق و واقعیتر بودن تصاویر می شه و تجربه ای سینمایی به بینندگان میده. تلویزیونای OLED ال جی می تونه حتی تصویری به باریکی یه رشته مو روی پس زمینه مشکی مطلق رو نمایش دهد.

طراحی ممتاز تجربه چشمی عالی رو میسازه.

تموم مدلای OLED ظاهری شیک و جذاب دارن، با اینکه در طراحی پایه و اندازه صفحه نمایش با هم متفاوت هستن و نیزضخامت بسیار کمی دارن. فارغ از مسائل زیبایی شناسی، طراحی منحنی کاربردی هم هست. این طراحی تضمین می کنه که چشمون کاربر فاصله برابری رو از هر قسمت صفحه نمایش دارن. تلویزیون OLED از هر زاویه ای کیفیت تصویر ثابتی رو ارائه میده که به بیننده این اجازه رو میده که از لحظه لحظه تماشای برنامه تلویزیونی، فیلم یا بازی موردعلاقه اش لذت ببره.

کیفیت صدای عجیب

به خاطر کامل کردن تجربه چشمی، بلندگوهای ۴۰ وات چهار کاناله واسه این تلویزیونا در نظر گرفته شده. این بلندگوها تضمین می کنن که تواناییای تصویری این تلویزیون به طور کاملً با کارایی صوتی کیفیت بالا تکمیل شده.

زاویه دید کامل و انحنای طبیعی

تلویزیون OLED از هر زاویه ای کیفیت تصویر برابر به شما ارائه میده. شما می تونین در هر لحظه از هر مکان از اتاق نشیمن از دیدن برنامه محبوبتون لذت ببرین. هم اینکه، انحنای تلویزیونای OLED تصویر رو واسه شما واقعی تر می سازه. این جداسازی رنگا و شفافیت تصویر از همه زاویه ها فقط به وسیله تلویزیون OLED ممکنه.

LG Sound Tower

این سیستم دو ساب ووفر و صدای بمی قوی داره. توان صدای خروجی Sound Tower 1000 واته. طراحی این دستگاه به گونه ایه که در سریعترین زمان ممکن می تونین این دستگاه رو نصب کنین.

با اینکه رابطه بلوتوث مهمـترین بخـش Sound Towerه، توانایی همگام سازی صدای وایرلس این دستگاه باعث می شه که بدون سیم و فقط با به کار گیری بلوتوث سینمای خونگی با تلویزیونای هوشمند ال جی رابطه برقرار کنه.

علاوه بر این، از طراحی جمع و جور، شفاف و زیبای Sound Tower نمی شه به آسونی گذشت. این سیستم صوتی جای زیادی نمی گیره و در کنار تلویزیونای مدرن ال جی زیبایی دکوراسیون خونه شما رو به بالاترین سطح ممکن می رسونه.