employment

رزومه نویسی فقط ردیف کردن تواناییای تخصصی و فنی نیس. این رو تو ذهن بسپارین چون اطمینان داریم مشکل خیلی از شماس.

 به گزارش آلامتو به نقل از بانکی، رزومه نویسی تنها قطار کردن سوابق کاری هم نیس. بعضی وقتا رزومه نویسی اونقدر ظریف می شه که بعضی مهارت هاش رو باید با چشم مسلح دید.

رزومه نویسی، مخصوصا در جهت رضایت کارفرما نیاز داره به اینکه یه سری از مهارت ها در اون پررنگ شه تا در کنار تخصصا و سوابق بتونه نظر کارفرما رو جلب کنه.

گزارش پیش رو از مهارتایی میگه که خیلی از کارجوا خیلی راحت کنارش می ذارن اما خیلی از کارفرما دقیقا به دنبال اونا می گردن.

۱. چگونگی باز نگاه داشتن راه ایجاد رابطه

اینکه بتونین رابطه برقرار کنین و اینکه بدونین هرکی چیجوری باید صبحت کرد خیلی با اهمیته. اما از اون مهمتر اینه که بتونین ارتباطتونرو حفظ کنیم. راه رابطه رو باز نگه دارین تا هر موقع نیاز شد از این راه به سمت مقصد برید. این مهارت چشم کارفرما رو عالی میگیره.

۲. توان سازماندهی، مدیریت و رهبری موثر تیم

اگه توان این رو داشته باشین که گروه زیردست خود یا گروهی که قراره با اونا همکاری کنین رو رهبری، سازماندهی و مدیریت کنین، یقیین بدونین می تونین با نوشتن این مهارت در رزومه تون یا نشون دادن عملی اون به کارفرما بخت خود رو واسه رسیدن به شغل رویاهایتون افزایشی چشم گیر می دید.

۳. کار کردن بیشتر از چیزی که خواسته شده

کارفرماها معمولا دنبال نیروهایی می گردن که از کار بیشتر استقبال کنن. کار بیشتر به این معناست که اگه بیشتر از ساعت کاری یا بیشتر از وظیفه از پیش تعیین کاری از شما در بخش تخصصتان خواسته شد، افسوس نکنین. این مورد پسند کارفرماهاست.

۴. داشتن شور و شوق واسه کارکرد بهتر

شور  و شوق یا به زبون روانشناسا انگیزه ویژگی ایه که در خیلی از آگهیای استخدامی می بینین. انگیزه می تونه بر بهره وری کار اثر مستقیم بزاره و واسه همینه که کارفرماها در رزومه و شخصیت شما دنبال انگیزه می گردن.

۵. انعطاف پذیری

اگه از شما خواسته شد تا کار کس دیگه ای رو انجام بدین یا به کسی در انجام کاری کمک کنین در صورتی مورد توجه کارفرما قرار می گیرین که از این درخواستا استقبال کنین. این کار حتی ممکنه در بخش کاری خودتون نباشه اما شک نداشته باشین واسه کارفرما مهمه که اندازه برابری شما با شرایط کاری رو بدونه.

۶. استقبال از امتحان و آزمایش خود

از اینکه مورد آزمایش قرار بگیرین، امتحان شید و نقدها به سمتتان آید، استقبال کنین. کارفرماها به اینجور آدمایی میل و تمایل بیشتری نشون میدن.

راهنمای نوشتن رزومه

چیجوری یه رزومه خوب داشته باشیم؟

بانکی رزومه