استیون کینگ نویسنده محبوب رمان های تریلر می گوید: رولینگ آگاهه که میلیون ها میلیون آدم عاشق کتاب های اون هستن.

به گزارش آلامتو به نقل از خبرگزاری مهر، همه می دانند جی کی رولینگ عاشق زنده کردن دنیای جادویی «هری پاتر» است. قراره فقط امسال، دو داستان جدید با الهام از این دنیا بیرون بیان: «هری پاتر و بچه نفرین شده» که به زودی وارد سالن های نمایش تئاتر می شه و فیلم «جانوران عجیب و محل زندگی اون ها» که ماه دسامبر امسال روی پرده بزرگ اکران می شه.

سارا لیال تازگیا در مقاله ای طولانی واسه نیویورک تایمز با عنوان «جی کی رولینگ نمی تونه هری پاتر رو رها کنه»، به دلایل زیادی نگاه انداخت که نمی گذارن این نویسنده دنیای جادویی اش رو بگذرونه.

اما اون تنها کسی نیس که در این باره نظر داره و در حرکتی باحال، استیون کینگ که بیشتر به خاطر نوشتن رمان های ژانر وحشت و هم اینکه مجموعه کتاب های طولانی «برج تیره» شناخته می شه، درباره این نظر داده که به چه دلیل رولینگ نمی تونه دست از سر «پسری که زنده موند» برداره؟

اون به نیویورک تایمز گفت: دو نکته هست. فکر می کنم اون از شخصیت های هری پاتر خوشش میاد و رها کردن اون ها واسه اون کمی سخته. اون آگاهه که میلیون ها میلیون آدم عاشق اون کتاب ها هستن. نویسندگان نسبت به خوانندگان شون احساس مسئولیت می کنن و بخشی از این احساس اینطور ارضا می شه که بتونین به اون ها بگید اگه کمی دیگه می خواهید، کمی بیشتر براتون می نویسم.

خود کینگ هم طوری سلطان  مجموعه کتاب های ادامه داره و خود هشت رمان در مجموعه «برج تیره» نوشته که داستان جدیدترین رمان اون بین رمان های چهارم و پنجم اتفاق می افتد.

رولینگ هنوز در این مورد نظری نداده، اما با در نظر گرفتن اینکه دو فیلم دیگه از «جانواران عجیب و محل زندگی اونا» در راه س، می توان تا همین چند وقت دیگه که خیلی هم دور نیست انتظار چیزای جدیدی از دنیای جادوگری هری پاتر داشت.

رولینگ: هرمیون و هری می بایست در آخر کتاب به هم می رسیدن

هری پاتر جدیدی در راه س/ جی کی رولینگ نمایشنامه می نویسد

خبرگزاری مهر هری پاتر