تور هند واسه مسافران ایرونی تقریباً شناخته شده البته با در نظر گرفتن مقاصد پرطرفدار این تور گردشگری ممکنه شانس دیدن بعضی از زیباترین جاهای هند رو از دست بدین.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ هند، مرموز، دلربا و حیرت انگیزه و جاذبه های گرشگری داره که حالا دیگه نه فقط در سطح هند بلکه در تموم دنیا شناخته شده هستن و پس از تعداد بالای توریستایی که به این کشور رفت و اومد دارن نباید تعجب کرد، نمادهایی مثل تاج محل، مردابای کرالا یا قلعه ها که حالا دیگه معروفیت جهانی دارن اما با این حال بازم این کشور گسترده، جاذبه های گردشگری نامعلوم زیادی داره. با ما همراه باشین تا با جاذبه های نامعلوم هند بیشتر آشنا شید:

شمال شرقی هند و طبیعت بکر اون

شمال شرقی هند سرزمینی دورافتاده و نامعلوم بین بنگلادش، تبت، بوتان و میانماره که از هر هیاهو و شلوغیای توریستی به دورماندهه. این منطقه، به راستی که بهشتی گمشده س؛ قبایل کوچیک و بزرگ بومی، حیات وحش منحصر بفرد و طبیعتی که آدم از دیدن اون سیر نمی شه، همه و همه باعث خاص شدن اون شده. البته به دلیل زیباییای خدادادی ای که داره، محبوبیت اون روز به روز بیشتر می شه و در نتیجه دور از انتظار نیس که تا کمی بعد، به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری هند تبدیل شه. پس اگه می خواهید زیبایی های این مناطق بکر رو قبل اینکه دچار تغییرات شه ببینین، باید هرچه زودتر از اونجا بازدید کنین.

درباره شمال شرقی هند:

شمال شرقی هند، یکی از تک و توک مناطق دنیا هستش که فرهنگای مختلفی رو در خود جای داده و بیشتر از ۲۰۰ قبیله بومی در اون زندگی می کنه. آشنایی با این قبایل، تجربه خیلی خاصیه که فرصت اون ممکنه یه بار در زندگی هر فردی پیش بیاد؛ پس اگه به فرهنگ قبایل علاقه مندید و دوست دارین فرهنگ منحصر بفرد این قبایل رو تجربه و لمس کنین، فستیوالای دیدنی اونا رو نباید از دست بدین. قبایل هند معمولا تمایلی به پذیرش افراد ناشناس در میان خود ندارن پس واسه بودن در جمع اونا و شرکت در مراسم هاشون، باید از راهنماهای محلی اون منطقه کمک بگیرین.

حیات وحش بکر شمال شرقی هند

همونطور که در بالا گفته شد، شمال شرقی هند هنوز جز مناطق نامعلوم و بکر هند است که از حمله گردشگران در امان مونده و به خاطر همین، خونه خیلی از حیوانات و جانوران کم پیدا و گونه های رو به انقراضه. اگه به دیدن جانوران عجیب و کمتر دیده شده حیات وحش علاقه دارین، سفر به این بخش از کشور زیبای هند شما رو با تعداد خیلی از اونا در زیستگاهای طبیعی شون منطقی می کنه.

شمال شرقی هند

فرهنگی با ردپایی از تبت

چون شمال شرقی هند در نزدیکی تبت و در نزدیکی مرز اون قرار داره، در این منطقه میشه رنگ و بویی از فرهنگ گول زننده و آروم تبتیان رو هم دید. علاوه بر این، صومعه و نمادهای تاریخی و مذهبی زیادی در اونجا دیده میشه که به تنهایی، دلایل خوبی واسه سفر هستن و غذاهای اصیلی مثل momos و توکپا، یکی دیگه از جاذبه های اون هستش.

اینجا مثل هند نیس

اگه تصور شما از هند، جایی شلوغ و نه خیلی تمیزه، با دیدن مناطق شمال شرقی هند، دیدی متفاوت از این کشور بدست میارید. خیلی از بخشای این منطقه مثل منطقه های کوهستانی، حتی روی نقشه ها هم پیدا نمی شن و این به اون معناست که اگه عاشق هیجان و پید اکردن مناطق نامعلوم باشین، شمال شرقی هند بهشت پیش روی شماس.

جاهای دیدنی راجستان هند

سفر به هند با تورهای سایت گردشگری لست تورز

الی گشت تور هند