«مهدی امیرآبادی» هم جلوی دوربین رفت تا در جمع فوتبالیستای بازیگر قرار بگیره.اما کدوم فوتبالیستا تا حالا جلوی دوربین رفته ان؟

 

مجله مهر:

 

فوتبالیست ها و بازیگران هر دو گروه های محبوبی بین کلی مردم هستن و واسه اینکه کدوم یکی از این دو قشر محبوب ترن، جواب مشخصی وجود نداره. بعضی از فوتبالیست ها شانس خود رو واسه ورود به دنیای هنرپیشگی هم امتحان کرده ان. بیشتر اون ها به اجرای نقش کوتاهی اکتفا کرده ان و تنها عده کمی تونسته ان هم در برابر دوربین و هم درون مستطیل سبز ستاره باشن.

علی پروین؛ آخرین سلطان

«علی پروین»، بازیکن پیشکسوت فوتبال تازگیا واسه اجرای نقشی در سریال «آخرین سلطان» روبه روی دوربین قرار گرفته. البته این اولین تجربه بازیگری ایشون نیس. سلطان سرخ پوشان قبلا یه بار در سال ۱۳۷۹ درفیلم فوتبالیست ها به کارگردانی «علی اکبر ثقفی» بازی کرده.

حمید استیلی؛ بازم فوتبالیست ها

این بازیکن و مربی فوتبال هم در سال ۱۳۷۹ جلوی دوربین علی اکبر ثقفی رفت تا واسه اولین بار بازیگری رو در فیلم «فوتبالیست ها» تجربه کنه.

احمدرضا عابدزاده؛ از دروازه بانی تا بازیگری

«احمدرضا عابدزاده» هم با فیلم «ازدواج غیابی» به جرگه بازیگران ملحق شد. دروازه بان قبلی تیم پرسپولیس، سال ۷۹ بازیگری رو تجربه کرد.

FullImage.jpg

علی انصاریان؛ سرخابی هنرپیشه

علی انصاریان رو می توان از اولین افراد نسل جدید فوتبالی هاست که وارد دنیای بازیگری شده. این بازیکن قبلی تیم های پرسپولیس و استقلال، کار بازیگری رو با سریال «زیر آسمون شهر» شروع کرد. بعد در سال های بعد در سریال های «چارخونه» و «خونه اجاره ای» به اجرای نقش پرداخت. اما جدیدترین و جدی ترین حضور انصاریان در دنیای بازیگری با فیلم سینمایی «کلاف »واسه اون رقم خورد. فیلمی با ژانر مهیج که سبک مورد علاقه انصاریانه. انصاریان در دنیای فوتبال جزو پرسروصداها بود. شاید بشه گفت مهم ترین واقعه ورزشی زندگی فوتبالی ایشون انتقالش از تیم پرسپولیس به استقلال بوده.

86249_704.jpg

علیرضا واحدی نیکبخت ؛ تجربه کوتاه آقای حاشیه

«واحدی نیکبخت» هم با سریال زیر آسمون شهر شانس خود رو واسه بازیگری امتحان کرد. نیکبخت در دنیای حرفه ای فوتبال هم جزو بازیکنان جنجالی بود. با انتقالش از استقلال به پرسپولیس در سال ۱۳۸۵ باعث سروصدای زیادی در فوتبال کشور شد.

کریم باقری؛ کاپیتان سرخ ها در تلویزیون

این بازیکن باسابقه فوتبال هم در سال ۱۳۸۹ تونست نقش کوتاهی رو اجرا کنه. کاپیتان قبلی تیم پرسپولیس، در سریال «در راه زایند رود» به عنوان بازیگر مهمون حضور پیدا کرد.

آرش برهانی؛ گلزن استقلال و بازیگری

آرش برهانی هم جزء آخرین افرادیه که به بازیگری روی آورده. ایشون یه بار در سریال «در راه زاینده رود» به عنوان بازیگر مهمون حضور پیدا کرد. در سال ۹۲ هم در سریال «پژمان» نقش کوتاهی رو بازی کرد.

نیما نکیسا؛ از ورزش تا موسیقی و بازیگری

نیما نکیسا دروازه بان قبلی تیم پرسپولیس هم جزو کسانیه که خیلی زود وارد دنیای هنر شد. نکیسا اول وارد دنیای موسیقی و خوانندگی شد و بعد از اون سری هم به دنیای بازیگری زد. «مامان بهروز منو زد» عنوان فیلم سینماییه که نکیسا در سال ۱۳۹۰ در اون بازی کرده.

پژمان جمشیدی؛ درخشش در بازیگری

«پژمان جمشیدی» رو می توان از موفق ترین هنرپیشگان فوتبالیست دونست. مدافع قبلی تیم پرسپولیس که با سریال « ساختمون پزشکان» وارد بازیگری شد، به سرعت در این حرفه پیشرفت کرد و با سریال «پژمان» هنر بازیگری خود رو به بالاترین درجه رساند. جمشیدی علاوه بر مجموعه های تلویزیونی، در فیلم سینمایی «آتیش بس۲» و چندین تئاتر هم اجرای نقش کرده. سریال «سال های ابری» آخرین سریالیه که ایشون در اون به عنوان بازیگر حضور داشته و هم حالا در حال پخشه. «پژمان۲» عنوان مجموعه ایه که به زودی جمشیدی در اون به اجرای نقش می پردازه.

بهروز رهبری فرد- علی موسوی- محمد محمدی، دوستان «پژمان»

بازیکن قبلی تیم پرسپولیس هم با «پژمان» کار بازیگری خود رو شروع کرد. رهبری فر تونست ثابت کنه که در بازیگری هم مثل فوتبال توانایی داره. دراین سریال علاوه بر رهبری فرد «علی موسوی» بازیکن قبلی استقلال و محمد محمدی دروازه بان قبلی سرخابی ها هم در این سریال اجرای نقش کردن. بیشتر این بازیگران رو در «پژمان» در حال فوتبال دیدن تماشا کردیم.

مهدی امیرآبادی؛ آخرین هنرمند فوتبالی

شاید «مهدی امیرآبادی» آخرین فوتبالیستی باشه که به بازیگری روی آورده. امیر آبادی هم در مجموعه تلویزیونی «آخرین بازی» که که مراحل فیلمبرداری خود رو می گذراند، به عنوان بازیگر حضور پیدا کرده. این مدافع استقلال در این سریال نقش یه بازیکن فوتبال رو بازی می کنه.

ورود دنیای فوتبال به دنیای هنر در دنیا بی سابقه نیس. بازیکنان فوتبال زیادی در جهان وارد حرفه بازیگری شدن. پله،دیوید بکام، زین الدین زیدان، اریک کانتونا، رونالدو، وینی جونز و بسیاری دیگه شانس شون رو واسه بازیگری امتحان کرده ان.

همسران بازیکنان رئال مادرید با حجاب در مسجد!+عکس

باحال و خواندنی درباره لیونل مسی

اخبار داغ فوتبالی مطالب باحال روز