می خوام قهرمون شوم!

یکی از ملی پوشان کشتی ایران که واسه رسیدن به تیم ملی به تهران اومده و در مقطعی هم به اردوی تیم جوانان دعوت شده، واسه امرار معاش و تامین هزینه تمرینات خود به عنوان کارگر ساختمانی مشغول کاره و البته می خواد قهرمون شه!

 

به گزارش مهر، اگه به جنوب  شهر تهران سری بزنین تو یه ساختمون نیمه کاره دو داداش رو می بینین که با گوشای شکسته و البته دستای پینه بسته کار می کنن تا بتونن تمرین کنن و البته داداش کوچکتر بیشتر به دنبال قهرمانیه. این کشتی گیر جوون سال گذشته به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان دعوت شد، اما نتونست راهی رقابتهای جهانی و آسیایی شه. اون ماه ها در اردو بود اما ملی پوش نشد.

کشتی گیر  قبلی تیم جوانان که در گفتگو با خبرنگار مهر خواست که نامی از اون برده نشه در مورد حضورش در تیم ملی جوانان گفت: سال گذشته به اردو دعوت شدم اما مربیان عزمشونو جزم کردن کشتی گیر مازندرانی رو به عنوان ملی پوش انتخاب کنن البته اون زمان در اردو تمرینات مناسبی نداشتیم.

این کشتی گیر که این روزا کارگر ساختمانیه ادامه میده: دیگه نمی تونم در رده جوانان کشتی بگیرم و باید از این به بعد به رده بزرگسالان بیام و به خاطر همین واسه رقابت با کشتی گیران بزرگ باید سخت تمرین کنم.

ایشون گفت: در همدان کاری نداشتم و شرایطی تمرینی هم مناسب نبود و واسه اینکه بتونم صاحب دوبنده تیم ملی شوم مجبور شدم به تهران بیام.

این کشتی گیر که تصمیم گرفته از سنگین وزن به یه وزن پایین تر بیاد تاکید کرد: کار کردن عار نیس، به هرحال واسه اینکه بتونم تمرین کنم مجبورم کار کنم و تغذیه مناسب داشته باشم البته با این حقوق هم نمی تونم اونطور که کشتی گیران حرفه ای تمرین می کنن، برنامه های خود رو دنبال کنم.

ایشون با اشاره به دستای پینه بسته اش که حاصل کار ساختمانی ادامه میده: ساعته ها کار می کنم و ساعتی هم در یکی از باشگاه های تهران زیر نظر یکی از مربیان خوب تمرین می کنم و واسه این سختیا که می کشم نمی خوام هیچ فرصتی رو از دست بدهم.

این کشتی گیر در آخر گفت: انتظاری از کسی ندارم ولی اگه از نظر مالی در سطح خوبی بودم می تونستم بهتر تمرین کنم و زودتر به روزای بالاترین درجه برسم. به هر صورت کشتی که ورزش اول ایران هستش آماتوره و کشتی گیران تیم ملی که در رده های بالا تمرین می کنن بیشترین حد در هر اردو روزی ۲۰ هزار تومن دریافت می کنن. پس مسئولان رده بالای ورزش باید واسه این مسئله فکری بکنن.

 

بازنشر : آلامتو

به نقل از : خبرگزاری مهر