ملاقات بین دو فرد در حالت عادی یه امر معمولیه و جذابیت خاصی نداره اما وقتی که دو طرف ملاقات هردو رکوددار گینسی باشن قضیه فرق میکنه و صحنه های جالبی رو خلق میکنن …

ملاقات کوتاه ترین و بلندترین مرد دنیا

پنگ پینگ کوتاه ترین مرد دنیا در سال ۲۰۱۱ و در سن ۲۱ سالگی درگذشت اما قبل اینکه جانش رو از دست بده تو یه ملاقات بسیار منحصر به فرد با سلطان کوسن بلندترین مرد دنیا که قدی نزدیک به دو متر و ۴۶ سانتی متر داره ملاقات کرد. این ملاقات در در کشور ترکیه رقم خورد و این دو تونستن همدیگه رو ملاقات کنن.

ملاقات بلندترین و کوتاه ترین اسب

یکی دیگه از نادرترین اتفاقاتی که تا قبل از این اتفاق نیفتاده بود ملاقات کوتاه ترین و بلندترین اسب دنیا هستش که در اون “ردر” با بیشتر از دو متر قد به ملاقات اسبی رفت که حتی به اندازه ساق پاهاش هم نبود. این دو، سال گذشته و درزمان یه مراسم خاص در کنار همدیگه قرار گرفتن. کوچیکترین اسب دنیا “تامبلینا” اسمشه و تنها ۵۰ سانتی متر قد داره.

ملاقات کوتاه ترین زن و مرد دنیا

“چندرا بهادر” و “جویتی آمج” کوتاه ترین زن و مرد هندی هستن و که اول امسال به کمک کتاب رکوردهای گینس با همدیگه ملاقات کردن. این دو با اینکه در هند زندگی می کنن اما صدها کیلومتر از همدیگه فاصله داشتن و شاید هیچ وقت همدیگه رو نمی دیدن. چندرا که این روزا کوتاه ترین مرد دنیا هستش ۷۲ سال سن داره و تنها ۷۰ سانتی متر قد و هم اینکه آمج تنها ۸۰ سانتی متر قد داره.

ملاقات نادرترین مارمولکای دنیا

آلبینو و ملانیستیک دو گونه مارمولک بسیار نادر از شرق و غرب دنیا هستن که تعداد بسیار کمی از اونا دردنیا وجود دارن. در سال ۲۰۱۰ یه عکاس به نام شانون پلامر این دونوع مارمولک رو با مشکلات فراوون که به وجود اومده از طریق کم پیدا بودن و در خطر بودن این دونوع مارمولک بود در کنار همدیگه قرار داد و عکسای بیادماندنی از اونا گرفت.

ملاقات بلندترین و کوتاه ترین سگ دنیا

در سال ۲۰۰۷ و طی یکی از مسابقاتی که مربوط به سگا بود کوتاه ترین و بلندترین سگ دنیا همدیگه رو ملاقات کردن. بلندترین سگ دنیا نزدیک به ۱۰۷ سانتی متر قرار داره در حالی که قد کوتاه ترین سگ دنیای تنها ۱۰ سانتی متره.

تهوع آورترین رکوردهای گینس کدوما هستن؟

رکورد داران ایرونی در گینس+عکس

بازنشر باشگاه خبرنگاران رکوردهای گینس مطالب باحال روز