یکی از نگرانی های خانمها پس از بارداری سوزوندن چربی هاییه که طی ۹ ماه در بدن جمع شده ان. کار سختیه. این چربی ها واسه زنان بازیگر هم مشکل سازه…

angelina jolie

اینجا به بعضی روش هایی که اونا بعد از زایمون در پیش گرفته ان تا به اندازه قبلی خود برگردن، اشاره می کنیم.

 

رژیم شماره ۱

آنجلینا جولی، بازیگر معروف هالیوود، بعد از اینکه فرزندان دوقلوی خود رو به روش سزارین به دنیا آورد، حتی یه دقیقه از رژیم گرفتن غفلت نکرد. برخلاف زنائی که به فرزندشون شیر میدن و شیردهی خوب در کاهش وزنشون موثره، بدیش اینه اوشیردهی رو شروع نکرد پس کار سخت تری در پیش داشت. اون حتی قبل از تولد بچه هاش هم ماهی سالمون در وعده صبحونه مصرف می کرد و بعد از زایمون هم غذای اصلی روزانه اون ماهی سالمون، سبزی های گریل شده، پنیر سفید کم چرب و میوه های تازه بود. اون الان به وزن قبل از بارداری خود برگشته و از اونجا که دوست داره دوباره باردار شه، مصرف ویتامین های مخصوص پره?ناتال (مولتی ویتامین هایی که قبل از دوران بارداری باید اونا رو مصرف کرد) رو شروع کرده.

 

 

رژیم شماره ۲

جنیفر لوپز بعد از به دنیا آوردن فرزندان دوقلویش، ۲۳ کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرد اما ۷ ماه بعد اندام اون دقیقا مثل قبل از بارداری اش بود. به گفته خودش، تنها رمز موفقیت اون ورزشه. اون طی این مدت دست کم روزی ۳ ساعت ورزش متناوب داشت. در کنار ورزش، رژیم مشهور کم قند رو انتخاب کرد. در طول روز اندازه مصرف کالری دریافتی اش از ۱۴۰۰ بالاتر نرفت و مصرف هر نوع شکلات، شیرینی یا حتی میوه های خشک واسه اون ممنوع شد. طی ۷ ماه، اون ۱۸ کیلوگرم وزن کم کرد.


رژیم شماره ۳

ماه نوامبر ۲۰۱۰ «اشلی سیمسون» بچه خود رو به دنیا آورد و به شکلی باورنکردنی دوباره به وزن قبل از بارداری خود رسید. ایشون واسه رسیدن به این هدف دستورات «جکی کلر» رو که یه متخصص تغذیه قدیمی و حرفه ای با شعار آشتی دادن مردم با موادغذایی سالم و پیروی از تعادل غذاییه، اجرا کرد. این خانوم جوون هم اینکه مبادرت به تاسیس رستورانی کرد که منوی اون شامل غذاهای آماده با میوه و سبزی های فصل، ماهی و غذاهای کم چربه. اون در دوران بارداری عادت های بدی مثل مصرف زیاد فست فود پیدا کرده بود که بعد از زایمون با کنارگذاشتن اون و مصرف بیشتر نون سبوس دار و میوه در وعده صبحونه و ورزش تونست اضافه وزن بعد از بارداری اش رو نابود کنه.


رژیم شماره ۴

جسیکا آلبا ۴ ماه بعد از زایمون تونست وزن اضافه خود رو پایین آورد. اون واسه این منظور رژیم گوشت مرغ و سبزی رو انتخاب کرد. این موادغذایی انرژی زا اما کم کالری هستن. ایشون در طول روز فقط سبزی های برگ سبز، گردو یا یه مشت تخمه می خورد و میان وعده هاش هم شامل تخم مرغ آبپز بود. اون در کنار رژیم غذایی، ورزش رو هم به برنامه روزانه اش اضافه کرد؛
۱۰ دقیقه پیاده روی روزانه روی تردمیل،
۱۰ دقیقه دویدن و یه ساعت بدنسازی و تمرین ورزش های رزمی البته همراه با نوشیدن آب فراوون، از اسرار کاهش وزن اونه.

 

رژیم شماره ۵

کریستینا آگیلرا در ماه ژانویه ۲۰۰۸ بچه خود رو به دنیا آورد، به دلیل مصرف بالای شکلات در طول دوران بارداری ۱۸ کیلوگرم اضافه وزن داشت که مجبور شد اون رو با رژیم سخت در کنار ورزش پایین آورد، ولی طی ۴ ماه بعد از زایمون، فقط میوه و سبزی و آب فراوون مصرف می کرد. کریستینا تموم موادغذایی پرکالری از جمله گوشت قرمز، ماهی و نون رو از برنامه غذایی اش حذف کرد و واسه تسریع روند کاهش وزن، رو به ورزش شدید آورد، یعنی ۹۰ دقیقه تمرین شدید بدنی ۵ بار در هفته.

 

منبع : salamat.ir