اندازه یه دقیقه صحبت سیم کارت دائمی همراه اول در ساعات پیک، از این سیم کارت به سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول و یا تلفن ثابت ۴۴۷ ریال و در ساعات غیرپیک، جمعه ها و تعطیلات رسمی ۳۵۸ ریال و تعرفه های خدمات سیم کارت دائمی همراه اول درباره اندازه یه دقیقه مکالمات بین شهری طبق موارد فوق در ساعات پیک ۷۶۰ ریال و غیرپیک ۵۳۶ ریاله.

این تعرفه ها درباره سیم کارت اعتباری همراه اول از این سیم کارت به سیم کارت های اعتباری، دائمی همراه اول و یا تلفن ثابت، در ساعات پیک و صحبت استانی ۶۷۰ ریال و ساعات غیرپیک، جمعه ها و تعطیلات رسمی ۵۳۶ ریاله و بین استانی در ساعات پیک ۱۱۳۹ ریال و در ساعات غیرپیک ۸۰۴ ریال و هزینه فرستادن اس ام اس فارسی ۱۰۶ ریال و لاتین ۲۶۴ ریاله.

اما تعرفه تماس از سیم کارت های اعتباری همراه اول به ایرانسل ۹۳۵ ریال محاسبه می شه و تماس از سیم کارت های دائمی همراه اول به ایرانسل ۶۲۵ ریاله.

تعرفه تماس از سیم کارت های همراه اول به تالیا مثل تعرفه های همراه اول محاسبه می شه.

تعرفه تماس سیم کارت های دائمی ایرانسل به بقیه مشترکان سیم کارت های دائمی و یا اعتباری ایرانسل ۴۹۹ریال محاسبه می شه.

تعرفه تماس از سیم کارت های دائمی ایرانسل به مشترکان بقیه اپراتورها ۶۲۵ ریاله (در همراه اول ۴۴۷ ریال واسه تماس با دیگه مشترکان همراه اول در همون شهر، ۷۶۰ ریال واسه تماس با دیگه شهرها).

هم اینجور تعرفه هر دقیقه صحبت مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل با دیگه مشترکان سیم کارت های دائمی و یا اعتباری این اپراتور ۶۲۰ ریاله، مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل واسه تماس با مشترکان بقیه اپراتورها ۸۵۲ ریال پرداخت می کنن که در همراه اول ۶۷۱ ریال واسه تماس شهری و ۱۱۴۰ ریال واسه تماس بین شهریه.

به گفته همراه اول، تعرفه های این سیم کارت ها در طرح های جور واجور با تخفیفات مختلفی همراه س؛ مثلا در اعیاد مذهبی کلیه مکالمات در خطوط همراه اول با ۱۰ درصد تخفیف صورت می گیرد و در بعضی طرح ها هم بعضی تعرفه ها در حد رایگان ارائه می شه.

ایرانسل هم اعلام کرده که کلیه مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می تونن با فعال سازی یکی از طرح های تعرفه تشویقی ایرانسل تا ۹۷ درصد تخفیف در هزینه های ارتباطی خود بهره مند شن. هم اینجور در سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل تعرفه تماس بین شهری و هزینه جابه جایی وجود نداره و تعرفه تماس از هر جای ایران به هر جای دیگه کشور جداگونه از محل قرار گرفتن مشترک یا مقصد ایشون و یا شهری که سیم کارت رو از اون خریده و ثبت نام کرده یه جوره و هزینه اضافه ای به صورتحساب ایشون اضافه نمی شه.

تعرفه پیام های فارسی در سیم کارت های دائمی همراه اول به مبلغ ۸۹ ریال و اس ام اس های لاتین به مبلغ ۲۲۲ ریال محاسبه می شن و در سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل تعرفه هر پیام کوتاه فارسی ۱۰۰ ریال و هر پیام کوتاه لاتین ۱۶۰ ریاله.

 

جمع آوری: آلامتو